Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota Hilux 5 αστέρων ...


Το Toyota Safety Sense αποδεικνύει για μία ακόμα φορά την αξία του, προσφέροντας 5 αστέρια στις εκδόσεις Hilux που εφοδιάζονται με αυτό. 
Με ή χωρίς Toyota Safety Sense, το καλύτερο σκορ της κατηγορίας pick-up σύμφωνα με το τρέχον πρωτόκολλο δοκιμών στην προστασία ενηλίκων επιβατών.


Το νέο Toyota Hilux δοκιμάστηκε στο πλαίσιο του νέου συστήματος ‘Διπλής Αξιολόγησης’ του Euro NCAP.   Το σύστημα αυτό δοκιμάζει αυτοκίνητα αφενός με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας τους, αφετέρου και με πρόσθετα πακέτα ασφαλείας τα οποία μπορεί να είναι στάνταρ ή προαιρετικά. Σκοπός του Euro NCAP είναι να βοηθήσει τους πελάτες να αντιληφθούν τα οφέλη του πρόσθετου εξοπλισμού ασφαλείας.
Το Hilux έφερε άριστα αποτελέσματα στην προστασία ενηλίκων επιβατών με σκορ 93% όταν εφοδιάζεται με Toyota Safety Sense και 85% για τη βασική έκδοση. Οι τιμές αυτές ανεβάζουν το Hilux στην απόλυτη κορυφή της κατηγορίας pick-up σύμφωνα με το τρέχον πρωτόκολλο δοκιμών.
Το Hilux ήταν το πρώτο pick-up που δοκιμάστηκε με βάση το αυστηρότερο πρωτόκολλο δόκιμών για την προστασία των παιδιών, όπου τώρα χρησιμοποιούνται κούκλες δοκιμών,  ως προσομοιώσεις παιδιών ηλικίας 6 και 10 ετών  (προηγουμένως 1 ½ και 3 ετών). 
Το Euro NCAP απένειμε στο Hilux 82% για τον τομέα αυτό και έκανε μνεία για τη δυνατότητα του Hilux να απενεργοποιεί αυτόματα τον εμπρός αερόσακο εάν ένα παιδικό κάθισμα είναι τοποθετημένο στο κάθισμα του συνοδηγού.
Για την προστασία των πεζών, το Hilux έλαβε 83% με εγκατεστημένο το Toyota Safety Sense και 73% στη βασική του έκδοση. Εκπρόσωποι του Euro NCAP σχολίασαν ότι οι δοκιμές του αυτόνομου συστήματος φρεναρίσματος που αποτελεί τμήμα του Toyota Safety Sense έδειξαν καλά αποτελέσματα με δυνατότητα είτε αποφυγής μιας σύγκρουσης ή μείωσης της σφοδρότητά της σε πολλές περιπτώσεις. 
Στην κατηγορία Safety Assist που αξιολογεί την παρουσία συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, το Hilux έλαβε 63% όταν εφοδιάζεται με Toyota Safety Sense. Το Euro NCAP εκθείασε το αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, που λειτούργησε άψογα στις δοκιμές και κατάφερε να αποτρέψει πλήρως μία σύγκρουση σε αρκετά σενάρια δοκιμών.
Συνολικά, το Hilux με Toyota Safety Sense πέτυχε βαθμολογία 5 αστέρων, ενώ η βασική έκδοση διατήρησε το ανταγωνιστικό σκορ 3 αστέρων χάρη στην καλή προστασία των ενηλίκων επιβατών και πεζών και τα δομικά στοιχεία που προστατεύουν τους πεζούς σε περίπτωση σύγκρουσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ