Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η SsangYong Motor Company, (CEO, Johng-sik Choi; www.smotor.com/en) παρουσιάζει το τελείως καινούριο μοντέλο της, το concept LIV-2, που αποτυπώνει ένα μεγάλο premium SUV.
«Με τα Tivoli & XLV, η SsangYong επέδειξε τη ικανότητά της να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα τελείως καινούριο μοντέλο από λευκό χαρτί σε χρόνο ρεκόρ, ενώ, παράλληλα, αξιοποίησε στο έπακρο την πολύχρονη τεχνογνωσία της ως ο κορυφαίος κατασκευαστής SUV της Κορέας. Με πάνω από 100.000 μονάδες να έχουν πουληθεί παγκοσμίως, ήδη, αυτά τα μοντέλα βοηθάνε με τον καλύτερο τρόπο τη μεταμόρφωση της SsangYong”.
«Και τώρα επιχειρούμε να κάνουμε το ίδιο, αυτή τη φορά με ένα ολοκαίνουριο μεγάλο SUV που θα παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο χρόνο. Το LIV-2 που παρουσιάζεται εδώ σήμερα είναι ένα πρωτότυπο τελικής μορφής του μοντέλου μας με τον εσωτερικό κωδικό Υ400 (Rexton), το οποίο βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών», είπε ο κ. Choi.
«Το LIV-2 αναδεικνύει τη δική μας, πολυτελή, προοπτική στο, πολύ δημοφιλές, θέμα SUV, ενώ, παράλληλα, κάνει χρήση εξελιγμένων τεχνολογιών ασφαλείας».
«Είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για ακόμα ένα σημαντικό μοντέλο, το οποίο είναι ικανό να μεταφέρει τη SsangYong στο επόμενο επίπεδο. Από εδώ και μετά θα προσθέτουμε ένα μοντέλο στη γκάμα μας για τα επόμενα δύο χρόνια, με το καθένα από αυτά να είναι σχεδιασμένο να διευρύνει την εικόνα μας σε ακόμα περισσότερα πελατειακά περιβάλλοντα και διεθνείς αγορές» προσέθεσε ο κ. Choi.
To SsangYong LIV-2, αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες, έτσι όπως προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες που διαθέτει. Το μοτίβο του ασπάζεται τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της κορεάτικης φίρμας με τον τίτλο «Dignified Motion» (=Αξιοπρεπής Κίνηση).
Το SsangYong LIV-2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων (181PS, 420 Nm) προδιαγραφών Euro 6, που εξασφαλίζει δύναμη και οικονομία, όπως και με το υπερσύγχρονο, πρόσφατα παρουσιασμένο, μοτέρ βενζίνης 2.0 DGi (225PS, 350Nm) με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.
Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, στην οποία περισσεύουν οι χώροι για εργασία και ξεκούραση, ενώ είναι εξοπλισμένη με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.
Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα εμπόδιο (αυτοκίνητο ή πεζός) εντοπίζεται εμπρός, με τη χρήση ραντάρ και λέιζερ, αλλά και από μία κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, και ακολούθως φρενάρει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί. Επίσης εξοπλίζεται με τα Συστήματα Υποβοήθησης Ασφάλειας Κυκλοφορίας (TSA) και Αυτόματης Απ-Ενεργοποίησης Προβολέων (HBA), το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), το Σύστημα Διάγνωσης Τυφλού Σημείου, το Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA) και το Σύστημα Προειδοποίησης Κυκλοφορίας, που βοηθάει τον οδηγό να αποφύγει την πρόσκρουση στο πίσω μέρος του οχήματος, κατά το ξεπαρκάρισμα με την όπισθεν.
Περισσότερες αναβαθμίσεις στα Tivoli & XLV
Έτσι, τα μοντέλα θα λάβουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), το Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA), η Αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων (HBA) και το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), θα διατίθενται σαν έξτρα εξοπλισμός.
Παράλληλα, στον εξοπλισμό προστίθεται η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις για περισσότερη άνεση στα ταξίδια. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση των επιβατών κατά τη χειμερινή περίοδο.
Αγωνιστικό SsangYong Tivoli Rally Raid 4WD
Πλάι στα νέα της μοντέλα, η SsangYong στο Παρίσι παρουσιάζει και επίσημα στο παγκόσμιο κοινό και το αγωνιστικό μοντέλο της, Tivoli Rally Raid 4WD. Το αγωνιστικό είναι εξελιγμένο και κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, στην Ισπανία, βασίζεται στο «απλό» SsangYong Tivoli και χρησιμοποιεί την τελευταία αγωνιστική τεχνολογία. Το σασί είναι σωληνωτό με τεχνολογία δανεισμένη από την αεροναυπηγική, ο κινητήρας είναι 6κύλινδρος, 3λιτρος diesel twin-turbo, με 3 προγράμματα λειτουργίας, έχει 740Nm ροπής και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά.