Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Αντιπρόεδρος της SEAT τιμήθηκε με το Eurostars award ...


Στον Dr. Andreas Tostman, Αντιπρόεδρο της SEAT για την παραγωγή, απονεμήθηκε από το διακεκριμένο περιοδικό Automotive News Europe, το Eurostars award στην κατηγορία Manufacturing Executive, σε αναγνώριση της επαγγελματικής του καριέρας ως εξέχων στέλεχος μεταξύ των ηγετών της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας αυτοκινήτων στον τομέα της παραγωγής.
O Dr. Andreas Tostman, Αντιπρόεδρος της SEAT για την παραγωγή από το 2011, είναι υπεύθυνος για τα τρία εργοστάσια της εταιρείας στην Ισπανία – SEAT Martorell, SEAT Barcelona και SEAT Components – ενώ έχει επίσης αναλάβει πολλές διεθνείς θέσεις εντός του Ομίλου Volkswagen.
Κατά την βράβευσή του ο Dr. Tostman εξέφρασε την «ευγνωμοσύνη και την ικανοποίηση του για την αναγνώριση αυτή, η οποία είναι το αποτέλεσμα μιας αφοσιωμένης ομάδας, που επέτρεψε στη SEAT να αυξήσει τη παραγωγή στο εργοστάσιο στο Martorell κατά 60% τα τελευταία 6 χρόνια ως αποτέλεσμα της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών και της ποιότητας των οχημάτων της. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας για μία συνεχιζόμενη αύξηση της ποιότητας και όλων των δεικτών παραγωγικότητας, παράλληλα με σεβασμό προς το περιβάλλον».
Κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του, το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell διακρίθηκε με το Lean award το 2013 και το Lean & Green Management award το 2015 και αναγνωρίστηκε ως το πιο αποτελεσματικό εργοστάσιο σε επίπεδο παραγωγής και management της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ομοίως, φέτος το εργοστάσιο SEAT Components έλαβε το βραβείο Industrial Excellence Award στην Ισπανία. Τα προηγούμενα χρόνια η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 17 εκατομμύρια ευρώ σε βελτιστοποίηση περιβαλλοντικών επιδόσεων και επενδύει συστηματικά  στο Ecomotive Factory Programme που αποσκοπεί στην βελτιστοποίηση των πόρων της μάρκας.
Το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell κατέχει τη πρώτη θέση στην Ισπανία σε επίπεδο παραγωγής. Το 2015 η SEAT κατέγραψε τον υψηλότερο όγκο παραγωγής από το 2001, με ποσοστό ανάπτυξης 7,8% και η χρονιά έκλεισε με παραγωγή συνολικά 477.077 οχημάτων. Στο Martorell κατασκευάζονται το SEAT Ibiza και Leon καθώς και το Audi Q3, το μοναδικό premium όχημα που παράγεται στην Ισπανία.
Βιογραφικό Dr. Andreas Tostman
Με PhD στη Μηχανολογία, ο Dr.Andreas Tostman εντάχθηκε στη Volkswagen το 1990 στο Group Product Planning area. Από το 1994 ήταν υπεύθυνος στο  Powertrain System Planning area στη Volkswagen Mexico. Ανέλαβε την ευθύνη για τον τεχνικό σχεδιασμό του έργου και το management του Powertrain System project για τον Όμιλο Volkswagen το 1995. Το 1998 έγινε Production Manager στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Salzgitter (Γερμανία) και τρία χρόνια αργότερα προήχθη σε Factory Director. To 2004 έγινε Managing Director της Volkswagen South Africa, όπου παρέμεινε μέχρι το 2007 όταν και διορίστηκε Chairman of the Board of Volkswagen Slovakia. Από το 2011 κατέχει τη θέση του SEAT Executive Vice-president for Production.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ