Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελληνική παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Karting ...


Στις 1-4 Σεπτεμβρίου φιλοξενήθηκε στην πίστα του Kristianstad στη Σουηδία το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Karting με τη συμμετοχή 173 οδηγών από 45 χώρες, μεταξύ των οποίων βρέθηκαν οι Φώτης Σωτηρόπουλος και Αλέξανδρος Ντάρσυ.
Ο Σουηδικός αγώνας αποτέλεσε το σημαντικότερο φετινό ραντεβού του Παγκόσμιου Karting, με τις μεγαλύτερες ομάδες και τους κορυφαίους οδηγούς να ταξιδεύουν στην Σκανδιναβική χώρα. Στην πίστα "Assum Ring" βρέθηκαν 173 οδηγοί από 45 χώρες και 5 ηπείρους, οι οποίοι αγωνίστηκαν σε 3 διαφορετικές κατηγορίες. Ο λόγος για την Κατηγορία KZ, την Κατηγορία KZ2 στο πλαίσιο της οποίας έλαβε μέρος ο Φώτης Σωτηρόπουλος, καθώς επίσης και το Karting Academy Trophy, τον παγκόσμιας εμβέλειας θεσμό που διοργανώνεται από τη CIK-FIA με σκοπό την ανάδειξη των κορυφαίων ταλέντων ηλικίας 13-15 ετών και στον οποίο, η Ελλάδα και η ΟΜΑΕ εκπροσωπήθηκαν φέτος από τον Αλέξανδρο Ντάρσυ σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. 
Ενδεικτική του κύρους του αγώνα, ήταν η παρουσία στην Κατηγορία KZ όπου συμμετέχουν οι επαγγελματίες οδηγοί του θεσμού, του Βραζιλιάνου Rubens Barrichello, ενός από τους πιο έμπειρους πιλότους στην ιστορία της Formula 1, με λαμπρή θητεία σε Ferrari, Brawn GP, Williams κ.α. Στη συγκεκριμένη κατηγορία έλαβε μέρος και ο Ιταλός Davide Fore, τον οποίο γνωρίσαμε από κοντά χάρη στην παρουσία του στον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting στην Καλαμάτα, τον Ιούλιο. 
Όσον αφορά στην KZ2, η συγκεκριμένη Κατηγορία προσέλκυσε τη συμμετοχή 89 οδηγών, μεταξύ των οποίων βρέθηκε ο Φώτης Σωτηρόπουλος ως οδηγός της ιταλικής Evokart, στην πρώτη του συμμετοχή σε διεθνή αγώνα της CIK-FIA, ενώ παράλληλα η φετινή, αποτελεί την πρώτη του χρονιά στη συγκεκριμένη, απαιτητική κατηγορία. Το επίπεδο του συναγωνισμού ήταν πρωτόγνωρο για τον 17χρονο οδηγό και η προσπάθεια του Φώτη σταμάτησε πριν τον Ημιτελικό, αφού στον 5ο και τελευταίο προκριματικό πριν τον ημιτελικό, εγκατέλειψε στην τρίτη στροφή του πρώτου γύρου, μετά από σύγκρουση. Παρόλα αυτά, η εμπειρία από έναν διεθνή αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος τόσο υψηλού επιπέδου είναι ιδιαίτερα σημαντική, αφού σίγουρα θα τον βοηθήσει στη συνέχεια της πορείας του, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις πίστες του εξωτερικού.  
Περνώντας στο CIK-FIA Academy Trophy, ο Αλέξανδρος Ντάρσυ συνέχισε τις θετικές του εμφανίσεις σε σημαντικούς διεθνείς αγώνες. Έχοντας να αντιμετωπίσει 50 οδηγούς από 38 διαφορετικές χώρες, που όλοι τους χρησιμοποιούν εξοπλισμό που παρέχεται από το OTK Kart Group, δηλαδή σασί Exprit και κινητήρες Vortex προδιαγραφών κατηγορίας OK Junior, ο Αλέξανδρος έδειξε τη βελτίωσή του και κατάφερε να προκριθεί στον Τελικό, αν και για να επιτευχθεί αυτό χρειάστηκε ο αγώνας δεύτερης ευκαιρίας, εξαιτίας μιας επαφής που τον έθεσε εκτός του ημιτελικού. Στον Τελικό ο 14χρονος ήταν ταχύς και αποτελεσματικός, καταλαμβάνοντας εντέλει την 15η θέση της γενικής κατάταξης μετά από προσπεράσματα αλλά και πολύ καλούς γύρους. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι με βάση τον ταχύτερό του γύρο, ο Έλληνας καρτίστας ήταν ο 6ος ταχύτερος οδηγός του Τελικού, αφού μόλις 5 οδηγοί είχαν ταχύτερο "Best Lap" από εκείνον. 
Αναμφίβολα, πρόκειται για μια επίδοση που δείχνει την σαφή πρόοδο του Αλέξανδρου Ντάρσυ, ο οποίος φέτος εκπροσώπησε την ΟΜΑΕ στο CIK-FIA και έδειξε πως το ελληνικό karting μπορεί με τα σωστά βήματα, να ακολουθήσει την πορεία των προηγμένων χωρών στο συγκεκριμένο άθλημα.
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) χαιρετίζει τη συμμετοχή των δύο Ελλήνων οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Karting και τους συγχαίρει για τις επιδόσεις τους. 

Οι δύο νεαροί καρτίστες δήλωσαν:


Αλέξανδρος Ντάρσυ
"Αρχικά δυσκολευτήκαμε να βρούμε το σωστό στήσιμο του καρτ, καθώς είχαμε μόνο τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή και μετά κατευθείαν τα χρονομετρημένα, που με έφεραν στην 27η θέση της γενικής κατάταξης. Στον 5ο γύρο του δεύτερου heat και ενώ αισθανόμουν καλύτερα και αισιόδοξος για μια καλή επίδοση, δέχτηκα χτύπημα από τον Κορεάτη οδηγό που μου στέρησε την ευκαιρία να τερματίσω και να περάσω κατευθείαν στο τελικό. Έτσι βρέθηκα στην 6η θέση της δεύτερης ευκαιρίας (second chance heat) και στην 34η θέση γενικής κατάταξης. Στόχος ήταν να εξασφαλίσω τη θέση μου στον τελικό κάνοντας μόνο μία προσπέραση ώστε να κρατήσω τα λάστιχά μου σε καλή κατάσταση, κάτι που κατάφερα. Έτσι βρέθηκα στην τελευταία σειρά εκκίνησης του ημιτελικού. Με 12 προσπεράσεις και δύο ποινές των μπροστινών οδηγών κατάφερα σε 13 γύρους να βρεθώ στη 19η θέση, ενόψει του Τελικού. Εκεί κατάφερα να κάνω τον 6ο καλύτερο χρόνο και να προσπεράσω άλλους 4 οδηγούς, τερματίζοντας στην 15η θέση της γενικής κατάταξης και κερδίζοντας τους πρώτους μου πόντους στο πρωτάθλημα. Δηλαδή κέρδισα συνολικά 19 θέσεις. Μπροστά και πίσω μου, κορυφαία ονόματα που πρωταγωνιστούν στο παγκόσμιο χώρο του καρτ.  Αυτός ο αγώνας μου έδωσε την αισιοδοξία, την εμπειρία και το μάθημα ότι όλα είναι δυνατά, αν παλεύεις και δίνεις το 100% του μυαλού σου και της ψυχής σου."


Φώτης Σωτηρόπουλος
"Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε αγώνα που διοργανώνεται από την CIK-FIA, ενώ αυτή είναι η πρώτη δική  μου χρονιά στην KZ2. Η εμπειρία ήταν πανέμορφη από κάθε άποψη, ενώ η οργάνωση και οι αντίπαλοί μου βρίσκονταν σε άλλο, σαφώς πιο υψηλό επίπεδο από ότι έχω συνηθίσει. Θεωρώ πως μέσω αυτού του αγώνα αποκόμισα πολλές εμπειρίες, που θα μου φανούν πολύτιμες για τη συνέχεια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Θα ήθελα και στη χώρα μας μέσω της ΟΜΑΕ, να βιώσω μια διαρκή προσπάθεια βελτίωσης του επιπέδου σε κάθε τομέα, ώστε να βελτιωθεί ο συναγωνισμός πάντα μέσα από την τήρηση των κανόνων, ενώ παράλληλα θα ήθελα οι απαιτήσεις από τις Ελληνικές πίστες να είναι ακόμη μεγαλύτερη, με γνώμονα τη διαρκή μας βελτίωση. Θεωρώ πως οι Έλληνες οδηγοί έχουν δυνατότητες, αλλά το εσωτερικό περιβάλλον δεν τους βοηθάει, καθώς αν είχαμε καλύτερες προδιαγραφές σε όλους τους τομείς των ελληνικών αγώνων, τότε θα ήταν λογικό να μπορούμε να πάμε καλύτερα και εκτός Ελλάδος, σε διεθνείς αγώνες. Ο επόμενος διεθνής αγώνας για εμένα, θα είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα IAME X30, που θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο στο Mans της Γαλλίας."

Αποτελέσματα ΚΖ2
Αποτελέσματα Academy Trophy

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα