Ο θαυμάσιος Αττικός καιρός βοήθησε τους κατόχους των Κλασσικών – Ιστορικών Αυτοκινήτων να μετάσχουν στην προγραμματισμένη Κυριακάτικη «Βόλτα» και να ξεμουδιάσουν τα οχήματά τους, σε μια θαυμάσια διαδρομή από τη Βούλα στο λιμανάκι του Λαυρίου και εκείθεν επιστροφή στην έδρα τους. Η αξιόλογη παρουσία retro Αυτοκινήτων στη διοργάνωση της Λέσχης ORCA του Χαλανδρίου, εκτός αγωνιστικών ρυθμών, φανέρωσε τη σημαντική αναλογία φίλων των Ιστορικών Αυτοκινήτων χωρίς να προτάσσουν έστω και ελαφρά σπορτίβικο χαρακτήρα στις δραστηριότητές τους.
Ακόμη η ποικιλία κατηγοριών, ετών κατασκευής, κυβισμού και εργοστασίων, φανέρωσε το μεγάλο εύρος προτιμήσεων και επιλογών.
Είναι εντυπωσιακό ότι από τις δεκάδες των Αυτοκινήτων στην πλειονότητά τους κυριαρχούσαν τα «αμερικανικής κατασκευής και προέλευσης» ίσως γιατί ο υπεύθυνος της διοργάνωσης Στέφανος Φουρναράκης (που ήρθε με τη δική του PLYMOUTH SAVOY του 1956) πρόσκειται περισσότερο προς εκείνη την εποχή. Του όγκου και της δύναμης.
Αλλά είναι ενδιαφέρον να δούμε έτσι σκόρπια και χωρίς σειρά μερικούς από τους μετασχόντες και τι οδήγησαν μέχρι το Λαύριο, για να πιούν τον καφέ τους, οι περισσότεροι με τους δικούς τους.
Ο Δημήτρης Παπάνης ήρθε από τη Χαλκίδα με μια FORD MUSTANG V8 4.700 cc του 1967.
Ο Φίλιππος Αναγνώστοπουλος ήταν ο οδηγός της τεραστίων διαστάσεων BUICK RIVIERA GT του 1967 των 7.448cc των 400 ίππων. Συνοδηγός του ο μηχανικός Στέφανος Λούβρης που το επανέφερε σε λειτουργία μετά από αδράνεια ετών.
Ο Αντιπρόεδρος της ORCA Χρήστος Ντάγκαλος λάτρης των Ανατολικογερμανικών WARTBURG δεν μπορούσε παρά να οδηγήσει ένα 353 του 1978 WARTBURG αλλά Cabrio του 1957 (ένα 311 ) είχε και ο Παναγιώτης Αρκουδέας.
Ο παλαιός Πρωταθλητής Μοτοσικλέτας Super Bike (3 χρόνια συνέχεια 1985, 86, 87) Γιώργος Κονταξάκης είχε μια CHEVROLET CAMARO του 1967 που πήρε το 1988 από το ΟΔΙΣΥ και την έκανε κούκλα.
Ο Δημήτρης Κουλούρης εντυπωσίασε με ένα (περίφημο στην εποχή του) RS – φυσικά FORD ESCORT 2000 του 1973.
Ο Μανώλης Καμπέρης έκανε τη βόλτα του με το FORD CAPRI των 3000 cc του 1978 που το λατρεύει.
Ο Ανδρέας Ντούγκας ήρθε με παλαιότερο FORD , του 1978, ένα MUSTANG II Convertible.
Μια LANCIA MONTECARLO, σχετικά νέα και άψογα αγωνιστική, του 1981 οδήγησε ο Μίλτος Μιμιγιάννης.
Ο Αλέξανδρος Λάντζης έκανε τη βόλτα του με μια BMW 315 του 1983.
Η GIULETTA του 1983 (μια από τις 2 ALFA ROMEO) 1,6 cc ήταν του Γιάννη Αριστόπουλου.
Επίσης η μοναδική PORSHE, μια 944 2500 cc του 1984 ήταν με οδηγό τον Απόστολο Αποστόλου.
Αλλά εκτός από τα δυνατά υπήρχαν και τα λατρεμένα, απλά, οικονομικά και σεμνά, όπως το PRINZ της NSU των 600 cc από το σωτήριο έτος 1973 με οδηγό του Ιάσωνα Μαλαβάνη που διατηρεί θαυμάσια τόσο το μοτεράκι του όσο και το σαλόνι του.
Ο Πλάτων Νουσαίος παραμένει πιστός στα BEETLES των τότε 1200 cc και των ελάχιστων ίππων της VW από το 1964.
Ο Γιάννης Γλυνιαδάκης αυτή τη φορά έβγαλε για βόλτα τη CITROEN CX του 1985
Ο Γιάννης Καζακίδης κινήθηκε προς το Λαύριο με μια ALFA ROMEO SPIDER του 1984.
Με ένα DKW 1000 του 1958 ήρθε ο παλαιός φίλος των διχρόνων αυτοκινήτων Μάνθος Ξενάκης.
Ο Γιώργος Ζερβός ήρθε στο Λαύριο με ένα MINI COOPER του 1975.
Ο λάτρης των εκτός δρόμου Κ. Αρώνης εντυπωσίασε με το παλαιότερο αυτοκίνητο της ημέρας, ένα LAND ROVER του 1948 όταν οι Άγγλοι συνειδητοποίησαν, μετά τον Β’ ΠΠ ότι τα «τζιποειδή» μπορούν να γίνουν μόδα.
Βεβαίως από το συναπάντημα της μεγάλης ποικιλίας κατασκευών δεν μπορούσε να απουσιάζει και η MERCEDES, μια 116/4 230 με τον μηχανικό, Πρόεδρο της Τεχνικής Επιτροπής της ORCA, Θανάση Ράντο.
Φυσικά δεν ήταν μόνο οι παραπάνω, καθώς θα πρέπει να προστεθεί ο Αλέξανδρος Ντούγκας με το SEAT 1200 του 1974, ο Δημητρακόπουλος με το 2CV του 1976, ο Μέλλος με το MUSTANG CABRIO του 1973, ο Θεοδοσίου με το GOLF MK1, οι δυο εκπρόσωποι της Λέσχης FIAT 500 και όσοι πρακτικά και καθ’ ομολογούμενη αδυναμία είναι φυσικό να διαφεύγουν της ανθρώπινης προσοχής, όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «διέλαθαν της προσοχής».
Υποσχόμεθα την επόμενη φορά ο πίνακας να είναι πλήρης μετεχόντων και στοιχείων.