Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηλιόλουστη βόλτα στο Λαύριο ...


Ο θαυμάσιος Αττικός καιρός βοήθησε τους κατόχους των Κλασσικών – Ιστορικών Αυτοκινήτων να μετάσχουν στην προγραμματισμένη Κυριακάτικη «Βόλτα» και να ξεμουδιάσουν τα οχήματά τους, σε μια θαυμάσια διαδρομή από τη Βούλα στο λιμανάκι του Λαυρίου και εκείθεν επιστροφή στην έδρα τους. Η αξιόλογη παρουσία retro Αυτοκινήτων στη διοργάνωση της Λέσχης ORCA του Χαλανδρίου, εκτός αγωνιστικών ρυθμών, φανέρωσε τη σημαντική αναλογία φίλων των Ιστορικών Αυτοκινήτων χωρίς να προτάσσουν έστω και ελαφρά σπορτίβικο χαρακτήρα στις δραστηριότητές τους.
Ακόμη η ποικιλία κατηγοριών, ετών κατασκευής, κυβισμού και εργοστασίων, φανέρωσε το μεγάλο εύρος προτιμήσεων και επιλογών.
Είναι εντυπωσιακό ότι από τις δεκάδες των Αυτοκινήτων στην πλειονότητά τους κυριαρχούσαν τα «αμερικανικής κατασκευής και προέλευσης» ίσως γιατί ο υπεύθυνος της διοργάνωσης Στέφανος Φουρναράκης (που ήρθε με τη δική του PLYMOUTH SAVOY του 1956) πρόσκειται περισσότερο προς εκείνη την εποχή. Του όγκου και της δύναμης.
Αλλά είναι ενδιαφέρον να δούμε έτσι σκόρπια και χωρίς σειρά μερικούς από τους μετασχόντες και τι οδήγησαν μέχρι το Λαύριο, για να πιούν τον καφέ τους, οι περισσότεροι με τους δικούς τους.
Ο Δημήτρης Παπάνης ήρθε από τη Χαλκίδα με μια FORD MUSTANG V8 4.700 cc του 1967.
Ο Φίλιππος Αναγνώστοπουλος ήταν ο οδηγός της τεραστίων διαστάσεων BUICK RIVIERA GT του 1967 των 7.448cc των 400 ίππων. Συνοδηγός του ο μηχανικός Στέφανος Λούβρης που το επανέφερε σε λειτουργία μετά από αδράνεια ετών.
Ο Αντιπρόεδρος της  ORCA Χρήστος Ντάγκαλος λάτρης των Ανατολικογερμανικών WARTBURG δεν μπορούσε παρά να οδηγήσει ένα 353 του 1978 WARTBURG αλλά Cabrio του 1957 (ένα 311 ) είχε και ο Παναγιώτης Αρκουδέας.
Ο παλαιός Πρωταθλητής Μοτοσικλέτας  Super Bike (3 χρόνια συνέχεια 1985, 86, 87) Γιώργος Κονταξάκης είχε μια CHEVROLET CAMARO του 1967 που πήρε το 1988 από το ΟΔΙΣΥ και την έκανε κούκλα.
Ο Δημήτρης Κουλούρης εντυπωσίασε με ένα (περίφημο στην εποχή του) RS – φυσικά FORD ESCORT 2000 του 1973.
Ο Μανώλης Καμπέρης έκανε τη βόλτα του με το FORD CAPRI των 3000 cc του 1978 που το λατρεύει.
Ο Ανδρέας Ντούγκας ήρθε με παλαιότερο FORD , του 1978, ένα MUSTANG II Convertible.
Μια  LANCIA MONTECARLO, σχετικά νέα και άψογα αγωνιστική, του 1981 οδήγησε ο Μίλτος Μιμιγιάννης.
Ο Αλέξανδρος Λάντζης έκανε τη βόλτα του με μια BMW 315 του 1983.
Η GIULETTA του 1983 (μια από τις 2 ALFA ROMEO) 1,6 cc ήταν του Γιάννη Αριστόπουλου.
Επίσης η μοναδική PORSHE, μια 944 2500 cc του 1984 ήταν με οδηγό τον Απόστολο Αποστόλου.
Αλλά εκτός από τα δυνατά υπήρχαν και τα λατρεμένα, απλά, οικονομικά και σεμνά, όπως το PRINZ της  NSU των 600 cc από το σωτήριο έτος 1973 με οδηγό του Ιάσωνα Μαλαβάνη που διατηρεί θαυμάσια τόσο το μοτεράκι του όσο και το σαλόνι του.
Ο Πλάτων Νουσαίος παραμένει πιστός στα BEETLES των τότε 1200 cc και των ελάχιστων ίππων της VW από το 1964.
Ο Γιάννης Γλυνιαδάκης αυτή τη φορά έβγαλε για βόλτα τη CITROEN CX του 1985
Ο Γιάννης Καζακίδης κινήθηκε προς το Λαύριο με μια ALFA ROMEO SPIDER του 1984.
Με ένα DKW 1000 του 1958 ήρθε ο παλαιός φίλος των διχρόνων αυτοκινήτων Μάνθος  Ξενάκης.
Ο Γιώργος Ζερβός ήρθε στο Λαύριο με ένα MINI COOPER του 1975.
Ο λάτρης των εκτός δρόμου Κ. Αρώνης εντυπωσίασε με το παλαιότερο αυτοκίνητο της ημέρας, ένα LAND ROVER του 1948 όταν οι Άγγλοι συνειδητοποίησαν, μετά τον Β’ ΠΠ ότι τα «τζιποειδή» μπορούν να γίνουν μόδα.
Βεβαίως από το συναπάντημα της μεγάλης ποικιλίας κατασκευών δεν μπορούσε να απουσιάζει και η MERCEDES, μια 116/4 230 με τον μηχανικό, Πρόεδρο της Τεχνικής Επιτροπής της ORCA, Θανάση Ράντο.
Φυσικά δεν ήταν μόνο οι παραπάνω, καθώς θα πρέπει να προστεθεί ο Αλέξανδρος  Ντούγκας με το SEAT 1200 του 1974, ο Δημητρακόπουλος με το 2CV του 1976, ο Μέλλος με το MUSTANG CABRIO του 1973, ο Θεοδοσίου με το GOLF MK1, οι δυο εκπρόσωποι της Λέσχης FIAT 500 και όσοι πρακτικά και καθ’ ομολογούμενη αδυναμία είναι φυσικό να διαφεύγουν της ανθρώπινης προσοχής, όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «διέλαθαν  της προσοχής».
Υποσχόμεθα την επόμενη φορά ο πίνακας να είναι πλήρης μετεχόντων και στοιχείων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι