Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ - Με άνεση οι Μπαντούνας-Σούκουλης ...


Στην περιοχή του Λουτρακίου διεξήχθη το 2ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Ο 3ος γύρος του Κυπέλλου Χώματος συγκέντρωσε 32 πληρώματα που προσέφεραν όμορφο θέαμα στους θεατές που επέστρεψαν στις ειδικές διαδρομές μετά από την ανάπαυλα του καλοκαιριού. Πεδίο μάχης ήταν η ειδική Νέο Λουτράκι, μήκους 16.9 χλμ. με νέα χάραξη στα τελευταία χιλιόμετρα. 
Στο αγωνιστικό κομμάτι, δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει ο περσινός Κυπελλούχος Χώματος, Γιάννης Μπαντούνας. Ο Πυργιώτης οδηγός έχοντας στα χέρια του το Mitsubishi Lancer Evo VI και την πολύτιμη καθοδήγηση του Κωνσταντίνου Σούκουλη, απέκτησε διαφορά ασφαλείας ήδη από το πρώτο σκέλος και στη συνέχεια οδήγησε χωρίς ρίσκο, πετυχαίνοντας τη δεύτερη φετινή του νίκη στο θεσμό. Με αυτή τους την επιτυχία, απομακρύνθηκαν από τους διώκτες τους στη βαθμολογία. Οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT) ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του κυπέλλου. Το δίδυμο αντιμετώπισε προβλήματα με το set up του αυτοκινήτου στο πρώτο σκέλος, ενώ παράλληλα είχε μια ευτυχώς αναίμακτη για τους ίδιους, έξοδο στις αρχές του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο έμπειρος οδηγός ακολούθησε συγκεκριμένη στρατηγική, επιλέγοντας να μην πιέσει από την αρχή και δικαιώθηκε, καθώς αρκετοί αντίπαλοί του αντιμετώπισαν προβλήματα. 
Τέταρτοι γενικής και παράλληλα πρώτοι στην F2 βρέθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160) που επιτέλους τερμάτισαν στην Κινέτα. Το έργο του οδηγού ήταν πιο δύσκολο απ’ ότι δείχνει το  τελικό αποτέλεσμα, καθώς ο πίσω άξονας του MG στράβωσε στο τρίτο χιλιόμετρο του πρώτου σκέλους, κάτι που είχε ως συνέπεια ο Αναγνωστάκος να οδηγήσει φυλαγμένα. Παρ’ όλα αυτά, ήταν ο πιο γρήγορος δικίνητος στα μέσα του αγώνα, ενώ με εκπληκτική εμφάνιση στο δεύτερο σκέλος, πανηγύρισε την πρώτη θέση στην F2. Ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να πετυχαίνει την καλύτερή του επίδοση, στη δεύτερή του εμφάνιση με τετρακίνητο. Οι θεαματικοί Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MKII) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση γενικής και στη δεύτερη της F2, χωρίς να μπορέσουν να πιέσουν τους νικητές, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) που εντυπωσίασαν με την οδήγησή τους. Οι Λαμιώτες ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2, ενώ τερμάτισαν πρώτοι στη C6. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII), Θοδωρής Πανούτσος-Παναγιώτης Πανούτσος (Toyota Yaris) και Θόδωρος Εγγλέζος-Νίκος Νασιόπουλος (Toyota Starlet).
Αρκετές παγίδες έκρυβε η ειδική διαδρομή, σύμφωνα με τα λεγόμενα των αγωνιζομένων, καθώς πέτρες καραδοκούσαν σε αρκετά σημεία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα συνδυασμοί που θα μπορούσαν να πρωταγωνιστήσουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Συγκεκριμένα, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν κλαταρισμένο ελαστικό στα τελειώματα του πρώτου σκέλους, χάνοντας περισσότερα από 10 λεπτά και παράλληλα όποιες ελπίδες είχαν για επικράτηση. Άδοξο τέλος είχε η μάχη για τη δεύτερη θέση, καθώς οι δεύτεροι στα μέσα του αγώνα, Κωνσταντίνος Τζέμος- Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) αντιμετώπισαν κλατάρισμα στο β΄ σκέλος, τερματίζοντας πολύ χαμηλά στην κατάταξη. Από ηλεκτρικά δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι περσινοί πρωταθλητές της F2, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris).


Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

Γ. Μπαντούνας: Η διαφορά που είχαμε από το πρώτο πέρασμα μας επέτρεψε να κινηθούμε επιφυλακτικά στη συνέχεια. Η ειδική έκρυβε παγίδες, καθώς υπήρχαν αρκετές πέτρες σε επικίνδυνα σημεία. Τέλος καλό, όλα καλά.
 Σ. Λαϊνόπουλος: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Στο ενδιάμεσο σέρβις κάναμε ορισμένες αλλαγές και ευχαριστηθήκαμε περισσότερο το δεύτερο πέρασμα. 
Π. Κωνσταντάκος: Είμαστε ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας. Η ειδική μας άρεσε και οι συνθήκες που αντιμετωπίσαμε ήταν καλύτερες από αυτές που περιμέναμε. 
Γ. Αναγνωστάκος: Στο πρώτο σκέλος στράβωσε ο πίσω άξονας στο 3ο χλμ. και νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Συνεπώς οδηγήσαμε φυλαγμένα σχεδόν όλη την ειδική. Στο δεύτερο σκέλος, αφού αλλάξαμε τον άξονα, τα δώσαμε όλα και το ευχαριστηθήκαμε. 


Νικητές επιμέρους κατηγοριών:

C2: Γιάννης Μπαντούνας/Κωνσταντίνος Σούκουλης – Mitsubishi Lancer Evo VI
C3: Γιάννης Αναγνωστάκος /Χρήστος Μπακλώρης – MG ZR 160
C6: Θοδωρής Τσάκαλος / Απόστολος Κοτρωνής – Toyota Yaris


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε