Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4η Βιομηχανική Επανάσταση ...


Η Ford είναι από τις πρώτες κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων που έχουν αναπτύξει μία νέα, ολοκληρωμένη φιλοσοφία στη συνεργασία εργαζομένων και ρομπότ στη γραμμή παραγωγής
Οι εργαζόμενοι στη γραμμή συναρμολόγησης στην Κολωνία (Γερμανία) χρησιμοποιούν ‘συνεργατικά ρομπότ’, γνωστά και ως ‘co-bots’, ως μέρος της έρευνας της εταιρίας για το Industry 4.0. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση που σχετίζεται με την αυτοματοποίηση, την ανταλλαγή δεδομένων και τις τεχνολογίες παραγωγής
Τα ρομπότ χρησιμοποιούν αισθητήρες υψηλής τεχνολογίας που ανιχνεύουν εάν στη διαδρομή τους βρίσκονται ανθρώπινα χέρια ή δάχτυλα και σταματούν άμεσα, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των εργαζομένων
Η Ford εξετάζει τώρα την περαιτέρω χρήση των ‘συνεργατικών ρομπότ’, τα οποία μπορούν να προγραμματίζονται για οποιαδήποτε εργασία, από το να κάνουν καφέ μέχρι να δίνουν το χέρι τους, και χρησιμοποιούνται στη φαρμακευτική και ηλεκτρονική βιομηχανία


Πάνω από εκατό χρόνια αφότου τα πρώτα αυτοκίνητα πέρασαν από την πρωτοποριακή γραμμή παραγωγής του Henry Ford, η Ford Motor Company καινοτομεί και πάλι με τη συνεργασία εργαζομένων και ρομπότ στη γραμμή παραγωγής.
Νέα ‘συνεργατικά ρομπότ’, γνωστά και ως ‘co-bots’, χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά για να βοηθούν τους εργαζόμενους στην τοποθέτηση των αμορτισέρ στα Fiesta, μία εργασία που απαιτεί ακρίβεια χιλιοστού, δύναμη και υψηλό επίπεδο επιδεξιότητας. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν πλάι – πλάι με τα ρομπότ ώστε να διασφαλίζεται κάθε φορά η τέλεια εφαρμογή. 
Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο εδώ
Η δοκιμή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford στην Κολωνία (Γερμανία) αποτελεί μέρος της έρευνας της εταιρίας για το Industry 4.0. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση που σχετίζεται με την αυτοματοποίηση, την ανταλλαγή δεδομένων και τις τεχνολογίες παραγωγής. Η Ford ρώτησε πάνω από 1000 εργαζόμενους στη γραμμή παραγωγής για να αναγνωρίσει τα καθήκοντα που θα μπορούσαν να επωμισθούν τα νέα ρομπότ.
«Με τα ρομπότ, οι εργασίες γίνονται ευκολότερα, ασφαλέστερα και ταχύτερα, καθώς συμπληρώνουν τις ικανότητες των εργαζομένων μας και ανοίγουν νέους ορίζοντες στο χώρο της παραγωγής και της σχεδίασης για τα νέα μοντέλα της Ford,» δήλωσε ο Karl Anton, director vehicle operations, Ford Ευρώπης.
Έχοντας ύψος 1 m, τα νέα ρομπότ εργάζονται πλάι-πλάι με τους εργαζόμενους της γραμμής παραγωγής σε δύο σταθμούς εργασίας. Αντί να χειρίζονται ένα βαρύ αμορτισέρ και ένα εργαλείο εγκατάστασης, οι εργαζόμενοι μπορούν τώρα με τη βοήθεια του ρομπότ για να σηκώνουν και να τοποθετούν αυτόματα το αμορτισέρ στο θόλο του τροχού, και στη συνέχεια να ολοκληρώνουν την εγκατάσταση πιέζοντας ένα κουμπί.
«Το να κρατάς ψηλά τα βαριά εργαλεία είναι σκληρή δουλειά που απαιτεί δύναμη, αντοχή και ακρίβεια. Το ρομπότ βοηθά πραγματικά,» ήλωσε ο Ngali Bongongo, εργαζόμενος παραγωγής στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία.
Εφοδιασμένα με hi-tech αισθητήρες, τα ‘co-bots’ σταματούν άμεσα αν ανιχνεύσουν ένα ανθρώπινο χέρι ή ακόμα και δάχτυλο στη διαδρομή τους, παρέχοντας την απαραίτητη ασφάλεια στους εργαζομένους. Παρόμοια τεχνολογία χρησιμοποιείται στη φαρμακευτική και ηλεκτρονική βιομηχανία. Για το πρόγραμμα των ρομπότ, το οποίο εξελίσσεται πάνω από δύο χρόνια, η Ford συνεργάστηκε με τη Γερμανική κατασκευάστρια ρομπότ, KUKA Roboter GmbH.
Η Ford εξετάζει τώρα την περαιτέρω χρήση των ‘συνεργατικών ρομπότ’ που μπορούν να προγραμματίζονται για ποικίλα καθήκοντα, από το να δίνουν το χέρι τους μέχρι και να… φτιάχνουν καφέ.
«Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε τις ικανότητες της νέας γενιάς των ευαίσθητων ρομπότ μας, τα οποία υποστηρίζουν και συνεργάζονται με  τους εργαζόμενους της Ford διεξάγοντας δύσκολα και απαιτητικά καθήκοντα,» δήλωσε ο Klaus Link, κύριος διαχειριστής λογαριασμού Ford, της KUKA Roboter GmbH. «Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας μας με τη Ford και με βάση τα σχόλια των εργαζομένων, ανυπομονούμε να αντιμετωπίσουμε ακόμα περισσότερες προκλήσεις.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι