Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βούλα – Κρεμασμένος Λαγός 2016 ...


Πριν λίγους μήνες μέσα από μια συζήτηση μεταξύ φίλων έπεσε μια ωραία ιδέα... «Τι λέτε... να αναβιώσουμε τον Κρεμαστό Λαγό»;  
Μερικοί παλιοί κάτοικοι και παλιοί αγωνιζόμενοι μας ενημέρωσαν ότι το σωστό όνομα είναι «Κρεμασμένος Λαγός», άλλοι παλιοί επιμένουν πάλι στον «Κρεμαστό» αλλά αυτά έχουν μικρή σημασία. Η σωστή ονομασία ήταν «Ανάβαση Βούλας», όπου η πρώτη έγινε το 1972 και η τελευταία το 1977. Παρά τη σύντομη διάρκεια της ήταν πολύ αγαπητή στον κόσμο και άφησε ένα θρυλικό όνομα στον χώρο των ελληνικών αγώνων. Από τότε άλλαξαν πολλά, η δόμηση στο Πανόραμα Βούλας πύκνωσε και το (τότε καμένο) δάσος του Κρεμασμένου Λαγού προστατεύθηκε και έφθασε μέχρι τις μέρες μας να παραμείνει ανέγγιχτο.
Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αγκάλιασε & υποστήριξε την ιδέα του ΣΙΣΑ και αποφασίστηκε να γίνει μία ήπια αναβίωση που θα σεβόταν το περιβάλλον, θα προήγαγε την οδική ασφάλεια και δεν θα ενοχλούσε την πανίδα & τους κατοίκους της περιοχής. Ένα Rally Sprint Regularity, δηλαδή η κυκλική επανάληψη της ίδιας ειδικής διαδρομής ακριβείας, θα ήταν η ιδανική μορφή «αγώνα». 


Στο παρελθόν αγωνίστηκαν στον Κρεμασμένο Λαγό ογκόλιθοι του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, που οι λίγες γραμμές αυτής της σελίδας δεν φθάνουν για να τους μνημονεύσουμε.  Ο πρωταθλητής μοτοσικλέτας & ρέκορντμαν της Ανάβασης Βούλας, Δημήτρης Παπανδρέου, ο ίσως μεγαλύτερος εν ενεργεία έλληνας αγωνιζόμενος, Παντελής Πουλιάδης και οι βετεράνοι Γιάννης Λέκκας, Νίκος Κορομπίλης, Κυριάκος Κιοσέογλου, Διονύσης Σταβέρης, Κώστας Λούβαρης καθώς και ο Μανώλης Μοσχούς, γιός του αείμνηστου Μιχάλη Μοσχού, τίμησαν με την συμμετοχή τους την εκδήλωση και τον ΣΙΣΑ.


Οι συμμετοχές, Legend & Regularity, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και έφθασαν τις 126. Αυτό δημιούργησε αρχικά μία δυσκολία στην οργάνωση γιατί ο χώρος στην πλατεία αγίου Νεκταρίου και στην είσοδο του Κρεμασμένου Λαγού ήταν περιορισμένος, ενώ για λόγους σεβασμού σε κατοίκους και επισκέπτες η πρόσβαση στον δρόμο του Κρεμασμένου Λαγού δεν έκλεισε καθόλου. Τελικά τα αρχικά μικροπροβλήματα ξεπεράστηκαν από την Οργάνωση, τα ωράρια τηρήθηκαν και όλοι οι συμμετέχοντες έφυγαν με ένα πλατύ χαμόγελο.


Για την ιστορία νικητές του «Κρεμασμένου Λαγού 2016» ήταν: 1. Γιώργος Λάγγας & Ελένη Μαλτέζου με Alfa Romeo Alfetta που πήραν και την καρώ σημαία, 2. “HUFFY” & "TSIT" Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης με Austin Cooper S και 3. Κώστας Μητρόπουλος & Δημήτρης Μπουνάζος με British Leyland Mini. Οι νικητές των επί μέρους κατηγοριών είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Συλλόγου.


Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης & τη Δημοτική Αστυνομία για την υποστήριξη του, όλους τους κριτές και χρονομέτρες για τη βοήθεια τους, την Ελληνική Αστυνομία για την πολύτιμη συνδρομή της στην ομαλή διεξαγωγή και τέλος όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας της εκδήλωσης. Ραντεβού ξανά στον «Κρεμασμένο Λαγό 2017»!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,