Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βούλα – Κρεμασμένος Λαγός 2016 ...


Πριν λίγους μήνες μέσα από μια συζήτηση μεταξύ φίλων έπεσε μια ωραία ιδέα... «Τι λέτε... να αναβιώσουμε τον Κρεμαστό Λαγό»;  
Μερικοί παλιοί κάτοικοι και παλιοί αγωνιζόμενοι μας ενημέρωσαν ότι το σωστό όνομα είναι «Κρεμασμένος Λαγός», άλλοι παλιοί επιμένουν πάλι στον «Κρεμαστό» αλλά αυτά έχουν μικρή σημασία. Η σωστή ονομασία ήταν «Ανάβαση Βούλας», όπου η πρώτη έγινε το 1972 και η τελευταία το 1977. Παρά τη σύντομη διάρκεια της ήταν πολύ αγαπητή στον κόσμο και άφησε ένα θρυλικό όνομα στον χώρο των ελληνικών αγώνων. Από τότε άλλαξαν πολλά, η δόμηση στο Πανόραμα Βούλας πύκνωσε και το (τότε καμένο) δάσος του Κρεμασμένου Λαγού προστατεύθηκε και έφθασε μέχρι τις μέρες μας να παραμείνει ανέγγιχτο.
Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αγκάλιασε & υποστήριξε την ιδέα του ΣΙΣΑ και αποφασίστηκε να γίνει μία ήπια αναβίωση που θα σεβόταν το περιβάλλον, θα προήγαγε την οδική ασφάλεια και δεν θα ενοχλούσε την πανίδα & τους κατοίκους της περιοχής. Ένα Rally Sprint Regularity, δηλαδή η κυκλική επανάληψη της ίδιας ειδικής διαδρομής ακριβείας, θα ήταν η ιδανική μορφή «αγώνα». 


Στο παρελθόν αγωνίστηκαν στον Κρεμασμένο Λαγό ογκόλιθοι του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, που οι λίγες γραμμές αυτής της σελίδας δεν φθάνουν για να τους μνημονεύσουμε.  Ο πρωταθλητής μοτοσικλέτας & ρέκορντμαν της Ανάβασης Βούλας, Δημήτρης Παπανδρέου, ο ίσως μεγαλύτερος εν ενεργεία έλληνας αγωνιζόμενος, Παντελής Πουλιάδης και οι βετεράνοι Γιάννης Λέκκας, Νίκος Κορομπίλης, Κυριάκος Κιοσέογλου, Διονύσης Σταβέρης, Κώστας Λούβαρης καθώς και ο Μανώλης Μοσχούς, γιός του αείμνηστου Μιχάλη Μοσχού, τίμησαν με την συμμετοχή τους την εκδήλωση και τον ΣΙΣΑ.


Οι συμμετοχές, Legend & Regularity, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και έφθασαν τις 126. Αυτό δημιούργησε αρχικά μία δυσκολία στην οργάνωση γιατί ο χώρος στην πλατεία αγίου Νεκταρίου και στην είσοδο του Κρεμασμένου Λαγού ήταν περιορισμένος, ενώ για λόγους σεβασμού σε κατοίκους και επισκέπτες η πρόσβαση στον δρόμο του Κρεμασμένου Λαγού δεν έκλεισε καθόλου. Τελικά τα αρχικά μικροπροβλήματα ξεπεράστηκαν από την Οργάνωση, τα ωράρια τηρήθηκαν και όλοι οι συμμετέχοντες έφυγαν με ένα πλατύ χαμόγελο.


Για την ιστορία νικητές του «Κρεμασμένου Λαγού 2016» ήταν: 1. Γιώργος Λάγγας & Ελένη Μαλτέζου με Alfa Romeo Alfetta που πήραν και την καρώ σημαία, 2. “HUFFY” & "TSIT" Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης με Austin Cooper S και 3. Κώστας Μητρόπουλος & Δημήτρης Μπουνάζος με British Leyland Mini. Οι νικητές των επί μέρους κατηγοριών είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Συλλόγου.


Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης & τη Δημοτική Αστυνομία για την υποστήριξη του, όλους τους κριτές και χρονομέτρες για τη βοήθεια τους, την Ελληνική Αστυνομία για την πολύτιμη συνδρομή της στην ομαλή διεξαγωγή και τέλος όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας της εκδήλωσης. Ραντεβού ξανά στον «Κρεμασμένο Λαγό 2017»!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι