Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fiat 124 Spider Abarth ...


Η Abarth διευρύνει τη γκάμα της με έναν απόλυτο πρεσβευτή των αξιών της, το νέο Abarth 124 Spider, το αυτοκίνητο που συνδυάζει ιδανικά τα πλεονεκτήματα ενός γνήσιου roadster με τα χαρακτηριστικά που καταξίωσαν την μάρκα. Οι λάτρεις των roadsters και όχι μόνο, μπορούν πλέον να απευθυνθούν στο επίσημο δίκτυο της Abarth για να αποκτήσουν τη μοναδική έκδοση 124 Spider με 41.500 ευρώ (ή 43.500 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο) και υπέρπληρες πακέτο εξοπλισμού.


Το νέο σπορ Roadster διαθέτει όλα τα προσόντα για να αποτελέσει το απόλυτο πρότυπο της απολαυστικής οδήγησης και της ελευθερίας. Αποτελείται από ένα δυναμικό "set-up" με πίσω κίνηση εξελιγμένης διάταξης σε συνδυασμό με διαμήκη τοποθέτηση ενός ισχυρού και αποδοτικού κινητήρα και υπεροχή αναρτήσεων. Παράλληλα, πρόκειται για μια κατασκευή χαμηλού βάρους με εκτεταμένη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών με σπορ οδηγική συμπεριφορά και εξαιρετική ευελιξία.
Το Abarth 124 Spider, εξοπλίζεται με έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης, τον τετρακύλινδρο MultiAir 1.4 που αποδίδει 170 HP και 250 Nm ροπής, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8".


Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι συμπαγές και ελαφρύ, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να πραγματοποιούνται εξαιρετικά γρήγορα μέσα από τον μοχλό ή  τα κουπιά πίσω από το τιμόνι. Η απόδοση του αυτοκινήτου ενισχύεται ακόμη περισσότερο ρυθμίζοντας τον επιλογέα τρόπου οδήγησης στη λειτουργία "Sport". Επιπλέον, ο ήχος του κινητήρα έχει πραγματική σημασία για ένα Abarth και έτσι η εξάτμιση Record Monza, με τον ιδιαίτερο βρυχηθμό της, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του.
Αναφορικά με το αμάξωμα, η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού προσφέρουν ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος που εύκολα ανταποκρίνεται στις αντιδράσεις του οδηγού. Εξασφαλίζεται έτσι, η καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος (6,2 kg/HP) στην κατηγορία του και η τέλεια κατανομή βάρους 50/50 για μέγιστη απόδοση.
Η υψηλής διάταξης ανάρτηση του 124 Spider με διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση διπλού πηνίου, τα αμορτισέρ Abarth by Bilstein και το σύστημα φρένων Brembo, αποτελούν εγγύηση για εξαιρετική οδηγική αίσθηση και άνεση, μεγαλύτερη σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο. Η οδήγηση με το Abarth 124 Spider γίνεται ακόμα πιο παιχνιδιάρικη, χάρη και στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Σχεδιασμένο στο Centro Stile στο Τορίνο, το νέο Abarth 124 Spider φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα ομορφότερα Abarth όλων των εποχών και αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αντικατοπτρίζοντας ένα εξαιρετικό μηχανικό σύστημα. Το μακρύ καπό υπογραμμίζει τη σημασία του κινητήρα και την αίσθηση δύναμης του αυτοκινήτου, οι μειωμένες προεξοχές τονίζουν τον ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ η καμπίνα που βρίσκεται κοντά στον πίσω άξονα αφήνει τον οδηγό να «αισθανθεί» το δρόμο. Το πίσω μέρος του χαρακτηρίζεται από δύο στοιχεία: τα ψαλιδωτά πίσω φτερά και τα οριζόντια πίσω φώτα που θυμίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προγόνου του.


Τα πρώτα Abarth 124 Spider θα είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά τον Νοέμβριο του 2016, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε διαφορετικών χρωμάτων αμαξώματος (2 παστέλ "Λευκό 1975 Turini" και " Κόκκινο Costa Brava 1972", και 3 μεταλλικά "Μπλε Isola d'Elba 1974", το "Γκρι Portogallo 1974" και "Μαύρο San Marino 1972"). Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Air Condition, ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία, MP3 player και θύρα USB, cruise control, ρυθμιζόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες. Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το σύστημα High Audio 7', ενώ για ανώτερη ποιότητα ήχου, παρέχεται το ηχοσύστημα Bose.
Παράλληλα, το απόλυτο Roadster είναι εφοδιασμένο με πλήθος συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που το καθιστούν απόλυτα ασφαλές και αντάξιο της premium κατηγορίας των roadster / cabrio. Εκτός από το ABS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το EBD, που προσαρμόζει την κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω, όπως και το ESC για την αύξηση του ελέγχου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μέσω του επιλεκτικού φρεναρίσματος και του ελέγχου στο γκάζι, ενώ το ERM είναι μια επέκταση του ESC, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο ανατροπής.

Πιο αναλυτικά στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό του Abarth 124 Spider μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι