Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγώνας Επιβίωσης ...


Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 αποδείχθηκε δύσκολη και απαιτητική, όχι μόνο για τους πρωταγωνιστές του ERC, αλλά και για αυτούς του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το σκέλος περιλάμβανε 128 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με δύο περάσματα από τη «μαραθώνια» ειδική των σχεδόν 34 χλμ. «Ελάτεια-Καρυά» και επίσης δύο από τις απαιτητικές ε.δ. EKO Racing Ελευθεροχώρι και SEAJETS Ρεγκίνι. Νικητές στον τρίτο γύρο του Παν.Π. Ράλλυ, τον οποίο και σηματοδοτούσε η δεύτερη ημέρα του αγώνα, αναδείχθηκαν φυσιολογικά οι Λάμπρος Αθανασούλας-Ηλίας Παναγιωτούνης με το Skoda Fabia R5. Στο βάθρο τούς ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν να συνδυάσουν ταχύτητα και αξιοπιστία. Παρά το ότι αντιμετώπισαν μία σειρά από προβλήματα, οι ίδιοι κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στη σημερινή δύσκολη ημέρα του αγώνα, η οποία και ήταν σαφώς πιο σκληρή από τη χθεσινή, με αποτέλεσμα να... ανακόψουν την πορεία των κυριότερων αντιπάλων τους. Ο λόγος για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, καθώς και για τους «Ιαβέρη Jr»-Σπύρο Κολτσίδα, αμφότερους με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, που τέθηκαν εκτός αγώνα έπειτα από έξοδο. 
Ανάλογη ήταν και η κατάληξη των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Σούκουλη, που προδόθηκαν από τον κινητήρα του Subaru Impreza STI. 
Με αυτόν τον τρόπο, το βάθρο διαμορφώθηκε διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη ημέρα, με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί. Το πλήρωμα του Subaru Impreza πραγματοποίησε καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με χθες, ενώ έμεινε και μακριά από προβλήματα, σημειώνοντας ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε Ακρόπολις. Στην τέταρτη θέση τούς ακολούθησαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη τους συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Ζούνης-Δημήτρης Σαΐνης και Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός, αμφότεροι με Subaru Impreza, που κινήθηκαν σοφά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. 
Ενδιαφέρουσα αποδείχθηκε η μάχη στην κατηγορία F2, με τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα να κατακτούν τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική. Το πλήρωμα του Peugeot 206 πίεσε στην Ελάτεια-Καρυά και κατάφερε να ξεπεράσει τους πολύ καλούς «Pazonen»-Αποστόλη Κοτρώνη με το Toyota Yaris, σημειώνοντας έναν εξαιρετικό χρόνο. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης, που έχασαν χρόνο από ένα σπασμένο εμπρός δεξί αμορτισέρ στο MG ZR. 
Συγχαρητήρια ωστόσο, αν μη τι άλλο, αξίζουν σε όλα τα πληρώματα, είτε κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού είτε όχι, για τη συμμετοχή τους στον σαφώς απαιτητικότερο αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος. 

Και του χρόνου! 




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!