Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγώνας Επιβίωσης ...


Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 αποδείχθηκε δύσκολη και απαιτητική, όχι μόνο για τους πρωταγωνιστές του ERC, αλλά και για αυτούς του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το σκέλος περιλάμβανε 128 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με δύο περάσματα από τη «μαραθώνια» ειδική των σχεδόν 34 χλμ. «Ελάτεια-Καρυά» και επίσης δύο από τις απαιτητικές ε.δ. EKO Racing Ελευθεροχώρι και SEAJETS Ρεγκίνι. Νικητές στον τρίτο γύρο του Παν.Π. Ράλλυ, τον οποίο και σηματοδοτούσε η δεύτερη ημέρα του αγώνα, αναδείχθηκαν φυσιολογικά οι Λάμπρος Αθανασούλας-Ηλίας Παναγιωτούνης με το Skoda Fabia R5. Στο βάθρο τούς ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν να συνδυάσουν ταχύτητα και αξιοπιστία. Παρά το ότι αντιμετώπισαν μία σειρά από προβλήματα, οι ίδιοι κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στη σημερινή δύσκολη ημέρα του αγώνα, η οποία και ήταν σαφώς πιο σκληρή από τη χθεσινή, με αποτέλεσμα να... ανακόψουν την πορεία των κυριότερων αντιπάλων τους. Ο λόγος για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, καθώς και για τους «Ιαβέρη Jr»-Σπύρο Κολτσίδα, αμφότερους με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, που τέθηκαν εκτός αγώνα έπειτα από έξοδο. 
Ανάλογη ήταν και η κατάληξη των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Σούκουλη, που προδόθηκαν από τον κινητήρα του Subaru Impreza STI. 
Με αυτόν τον τρόπο, το βάθρο διαμορφώθηκε διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη ημέρα, με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί. Το πλήρωμα του Subaru Impreza πραγματοποίησε καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με χθες, ενώ έμεινε και μακριά από προβλήματα, σημειώνοντας ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε Ακρόπολις. Στην τέταρτη θέση τούς ακολούθησαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη τους συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Ζούνης-Δημήτρης Σαΐνης και Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός, αμφότεροι με Subaru Impreza, που κινήθηκαν σοφά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. 
Ενδιαφέρουσα αποδείχθηκε η μάχη στην κατηγορία F2, με τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα να κατακτούν τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική. Το πλήρωμα του Peugeot 206 πίεσε στην Ελάτεια-Καρυά και κατάφερε να ξεπεράσει τους πολύ καλούς «Pazonen»-Αποστόλη Κοτρώνη με το Toyota Yaris, σημειώνοντας έναν εξαιρετικό χρόνο. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης, που έχασαν χρόνο από ένα σπασμένο εμπρός δεξί αμορτισέρ στο MG ZR. 
Συγχαρητήρια ωστόσο, αν μη τι άλλο, αξίζουν σε όλα τα πληρώματα, είτε κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού είτε όχι, για τη συμμετοχή τους στον σαφώς απαιτητικότερο αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος. 

Και του χρόνου! 




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε