Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πυροβολισμοί ...


Το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις του 2016 δεν προσμετρά μόνο στο ERC, αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ! Κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά σε εθνικό επίπεδο, ωστόσο όσοι συμμετέχουν και τις δύο ημέρες έχουν τη δυνατότητα να «κρατήσουν» το καλύτερό τους αποτέλεσμα. Έτσι, η σημερινή πρώτη ημέρα σηματοδότησε το 2ο γύρο του Παν.Π.Ρ., έπειτα από αυτόν που είχε προηγηθεί πριν από μερικές εβδομάδες στον Πύργο, με τους Αθανασούλα-Παναγιωτούνη να αποκομίζουν φυσιολογικά τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών. Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 δεν είχε ανταγωνισμό σε εθνικό επίπεδο, αφού κανείς Έλληνας συμμετέχων δεν είχε αυτοκίνητο αντίστοιχων προδιαγραφών. 
Παρ’ όλα αυτά, η μάχη της 2ης θέσης στον ελληνικό αγώνα συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ., με δύο πληρώματα να σημειώνουν εντυπωσιακές επιδόσεις και το 2ο σκαλί του βάθρου να κρίνεται εντέλει στις λεπτομέρειες. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι αμφότερα τα ελληνικά πληρώματα, αν συμμετείχαν στην κατηγορία του ERC2, θα είχαν σημειώσει με άνεση το «1-2»! 
Ο λόγος, λοιπόν, για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν στην τελευταία ε.δ. να διατηρήσουν τη 2η θέση που είχαν από την έναρξη της ημέρας στην κατοχή τους. Το πλήρωμα του Lancer έκανε έναν πραγματικά εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από τη Νέα Γραβιά, ενώ στη συνέχεια κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τους Φιλιππίδη-Μαχαίρα που ακολουθούσαν. Οι τελευταίοι έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους με το δικό τους Lancer ένατης γενιάς, και στην τελευταία ειδική σημείωσαν έναν εκπληκτικό χρόνο στο Παλαιοχώρι 2, όντας 4οι Γενικής! Παρ’ όλα αυτά, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης κατάφεραν να διατηρηθούν μπροστά για μόλις 1,6 δευτερόλεπτα, κατακτώντας το 2ο σκαλί του βάθρου. 
Αρκετά πιο πίσω, οι Καμιτσάκης-Μπαρδάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX είχαν τη δική τους μάχη με τους Κυπρίους Παντελή-Κωνσταντίνου με Lancer δέκατης γενιάς, επικρατώντας με βραχεία κεφαλή. Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσαν και οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, κερδίζοντας στο νήμα τους «Ιαβέρη Jr»-Κολτσίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Ο πρώην Πρωταθλητής της F3 αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σπασμένη κολόνα του τιμονιού σε όλο το πρώτο loop ειδικών, ενώ στο δεύτερο είχε και μία μικρή έξοδο από το δρόμο. Τις εντυπώσεις όμως έκλεψαν και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης με το MG ZR, οι οποίοι σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο Γενικής, επικρατώντας άνετα στην κατηγορία F2. 
Στους άτυχους συνδυασμούς της ημέρας συγκαταλέγονται οι Χαλιβελάκης-Τσαούσογλου, που εγκατέλειψαν έπειτα από έξοδο, οι Σπανός-Γκοτοβός από πρόβλημα στα φρένα, οι Μποζιονέλος-Παναρίτης από δυναμό και οι Λευκαδίτης-Τσιούκας από ημιαξόνιο. 
Η αυριανή δεύτερη ημέρα, που βαθμολογείται ξεχωριστά, όπως προαναφέραμε, περιλαμβάνει 126,68 χιλιόμετρα, και το ενδιαφέρον θα είναι αντίστοιχο με σήμερα. 












Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ