Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντιμέτωποι με την πρόκληση ...


Μετά από δύο άκαρπες προσπάθειες, ο Ίαν Παπανικολάου επιστρέφει στο Ράλλυ Ακρόπολις, αγώνας ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Μαϊου με επίκεντρο τη Λαμία και προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Με τον Γιώργο Κυπριανού στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris, ο νεαρός οδηγός εμφανίζεται έτοιμος να ριχτεί στη μάχη ενός αγώνα, ο οποίος έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις και δυσκολίες. Με τη δράση να εκτυλίσσεται στις περιοχές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, κάθε ημέρα προσμετράει ξεχωριστά με συντελεστή 2 για το πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Το Ράλλυ Ακρόπολις φέτος αλλάζει έδρα και το κέντρο του μεταφέρεται μετά από 10 χρόνια και πάλι στην πόλη της Λαμίας, κάτι που αποτελεί πρόκληση για το πλήρωμα: «Η αλλαγή έδρας μου δημιουργεί την εντύπωση πως ο αγώνας γύρισε στο σπίτι του. Οργανωτικά μας βόλευε το Λουτράκι, αλλά το πραγματικό Ακρόπολις είναι στις ειδικές της Λαμίας. Ο κόσμος της Κεντρικής Ελλάδας διψάει για το ράλλυ και το έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν.» δήλωσε ο οδηγός. Το παιδικό όνειρο της συμμετοχής σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις έγινε πραγματικότητα το 2014, όπου με ένα Nissan Micra, ο Ίαν Παπανικολάου είχε αγωνιστεί στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα. Η προσπάθειά του έληξε πρόωρα, καθώς ο τροχός του αυτοκινήτου είχε …άλλη άποψη. Πέρυσι, ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Toyota Yaris, δεν επέτρεψαν στον οδηγό να συμμετάσχει στο λασπωμένο, όπως αποδείχτηκε Ράλλυ Ακρόπολις. Φέτος, φαίνεται αποφασισμένος για μια θετική εμφάνιση: «Αυτή τη φορά πάμε με στόχο να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού. Μετά τα …παθήματα των τελευταίων δύο ετών, αυτός είναι ο βασικός μας στόχος φέτος. Νιώθω έτοιμος να αντιμετωπίσω την πρόκληση στις ειδικές της Λαμίας.», δήλωσε ο Παπανικολάου αναφορικά με το στόχο του στο διήμερο αγώνα και συμπλήρωσε: «Θα οδηγήσω σαν να είναι ένας ενιαίος αγώνας. Δεν ακολουθώ φέτος το πρωτάθλημα, οπότε δε θα έχω αυτό το άγχος. Θα κινηθώ φυλαγμένα αρχικά και ειδική με ειδική σκοπεύω να ανεβάσω το ρυθμό μου. Δεν είναι μικρός αγώνας, ώστε να πάμε φλατ άουτ από την αρχή, οπότε θα οδηγήσουμε αναλόγως, με στόχο να μαζέψουμε επιτέλους αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Yaris.».
Η C6, κατηγορία στην οποία ανήκει το Toyota Yaris του πληρώματος, συγκέντρωσε 12 συμμετοχές, με το συναγωνισμό να αναμένεται έντονος: «Οι συμμετοχές είναι άκρως ικανοποιητικές στην κατηγορία μου, με όλους τους πρωταγωνιστές να δηλώνουν παρών!  Αυτό μας αρέσει, καθώς θα μπορούμε να κοντραριστούμε με μεγάλα ονόματα του χώρου. Αποτελεί πραγματική πρόκληση για εμάς και έναυσμα για ένα δυνατό αγώνα με ωραίο συναγωνισμό και θέαμα», τόνισε ο Παπανικολάου. 
Το πλήρωμα των Παπανικολάου-Κυπριανού έκανε τις απαραίτητες αναγνωρίσεις από τις διαδρομές του αγώνα, με τον οδηγό να μένει εντυπωσιασμένος: «Οι διαδρομές είναι εντυπωσιακές. Είναι απίστευτο συναίσθημα ο αγώνας που συμμετέχω να περνάει από διαδρομές, στις οποίες μέχρι πριν λίγα χρόνια βρισκόμουν ως θεατής, βλέποντας περάσματα οδηγών-θρύλων των ράλλυ. Οι διαδρομές είναι για όλα τα γούστα, έχουν γρήγορα κομμάτια, αργά, δύσκολα έως πολύ δύσκολα, σε σημείο που θύμιζαν διαδρομές rally raid που κάναμε στα 4x4.», υπογράμμισε ο οδηγός.


Η πανηγυρική εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα γίνει το απόγευμα της Παρασκευής στις 18.30 στο μνημείο του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες, ενώ η δράση ξεκινάει το πρωί του Σαββάτου στις 10.08. Συνολικά ο αγώνας περιλαμβάνει 12 ειδικές διαδρομές, με 6 από αυτές να εκτυλίσσονται το Σάββατο και 6 την Κυριακή. Ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της Κυριακής στις 16.04, με τα πληρώματα να καλούνται να διανύσουν 231.52 αγωνιστικά χιλιόμετρα τις δύο ημέρες του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,