Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εθνική Επιτυχία ...


Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτισε το πλήρωμα του Lascaris Foundation Team Greece.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Ηλίας Παναγιωτούνης οδήγησαν ταχύτατα αλλά και συνετά το Skoda Fabia R5 της Ιταλικής Motorsport Italia και ανέβηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο του Ράλλυ Ακρόπολις, μετά την περσινή τους τρίτη θέση.
Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε με το δεξί τις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα και επέστρεψε στο ενδιάμεσο σέρβις της πρώτης ημέρας στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Εκεί αποφάσισαν να κάνουν κάποιες αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης, οι οποίες δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι το πλήρωμα αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα ώστε να αποφύγει το λάθος και ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα του αγώνα στην 4η θέση.
Στο βραδινό Σέρβις και σε συνεργασία με την ομάδα συμφώνησαν να επαναφέρουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης στις αρχικές και το πρωί της δεύτερης ημέρας ξεκίνησαν την αντεπίθεση τους ώστε να αναριχηθούν στην Γενική Κατάταξη. Οι αλλαγές έφεραν αποτέλεσμα, το πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα και μέσα σε δυο ειδικές ανέτρεψε την διαφορά των 19.5'' που τους χώριζε απο τον Tarabus περνώντας μπροστά με 3,1''. Στην αμέσως επόμενη και μεγαλύτερη ειδική του αγώνα τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα καλύτερα μεγαλώνοντας την διαφορα σε 35,7'' ενώ σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Lukyanuk ανέβηκε μια θέση ακόμα στην 2η.


Η συνέχεια αποδείχτηκε περιπετειώδης για τον Λάμπρο και τον Ηλία όταν μετά απο ένα κοντρολαρισμένο ρυθμό στις δυο πρώτες ειδικές του τελευταίο loop, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα κρατώντας γερά την 2η θεση με διαφορα 35,6''. Όμως αυτή η διαφορα παρολίγον να μην ήταν αρκετή λόγω ενός απρόσμενου προβλήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Fabia με την γαλανόλευκη, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 9 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat, μετά απο 232 αγωνιστικά χιλιόμετρα, για μόλις 0,1 δλ.!
Φυσικά ακολούθησε αναφορά για το συμβάν από την πλευρά του Lascaris Foundation Team Greece, την οποία οι αγωνοδίκες έκαναν δεκτή και μείωσαν τον χρόνο του ελληνικού πληρώματος κατά 32 sec, κρίνοντας από το on board βίντεο και απο τα δεδομένα του GPS Tracking, ότι αυτή ήταν η απώλειά του σε χρόνο. Έτσι η διαφορά στα τελικά αποτελέσματα είναι 32.1 sec.


Νικητής αναδείχθηκε η έκπληξη του αγώνα, ο 21χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, ένω να σημειώσουμε ότι οι Αθανασούλας - Παναγιωτούνης κέρδισαν και τις δύο ημέρες του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλι.

Λάμπρος Αθανασούλας: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την μεγάλη μας επιτυχία. Περάσαμε δια πυρός και σιδήρου στην τελευταία ειδική, όμως διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, πιέσαμε μέχρι τέλους από το σημειό που απελευθερωθήκαμε από το αυτοκίνητο που μας εμπόδιζε και καταφέραμε να πάρουμε την 2η θέση! Το να βρεθούμε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του Εθνικού μας αγώνα αποτελεί τεράστια τιμή και μας κάνει πολύ περήφανους. Ο αγώνας αυτός είχε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για εμάς λόγω της αλλαγής συνοδηγού, όμως ο Ηλίας, όπως είχα προβλέψει, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και συνέβαλε τα μέγιστα σε αυτό το κατόρθωμα. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Lascaris Foundation και ιδιαίτερα τον Νίκο και την Γεωργία Λάσκαρη για την αμέριστη συμπαράσταση τους. Χωρίς την στήριξη τους η Ελληνική σημαία δεν θα κυμάτιζε για δυο συνεχόμενα χρόνια στον ιστό του τερματισμού στο Ράλλυ Ακρόπολις!

Χορηγός επικοινωνίας της ομάδας είναι το περιoδικό 4Τροχοι, ενώ η ομάδα χρησιμοποίησε ελαστικά Pirelli

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

SEAJETS 43ο Rally Παλάδιο ...

Η αυλαία του τελευταίου αγώνα της χρονιάς για το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και το Πρωτάθλημα-Κύπελλο Ράλλυ των Ιστορικών Αυτοκινήτων και την κατηγορία Legends, είναι έτοιμη να υποδεχθεί τα 40 αξιόλογα πληρώματα που συμμετέχουν και θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους στις ασφάλτινες διαδρομές του “SEAJETS 43ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ” . Ο αγώνας των 52 αγωνιστικών χλμ. και των εννέα Ειδικών Διαδρομών (Μέγαρα, Άγιος Ιωάννης, Μελετάκι) θα ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί του Σαββάτου 14 Δεκεμβρίου από το λιμάνι της Νέας Περάμου και αναμένεται να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον τόσο των πληρωμάτων και των ομάδων τους όσο και των θεατών, γνήσιους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που θα ξεχυθούν στα βουνά να θαυμάσουν το πάθος οδηγών και συνοδηγών την ώρα που “δαμάζουν” τα πολύ καλά προετοιμασμένα αυτοκίνητά τους. Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος θα διεξαχθεί βάσει ωραρίου στο φιλόξενο Mr KTEO, Πειραιώς 29-31 την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, ως εξής: Ώρα  Νο Αυτοκινήτου Ώρα Νο Αυτοκινήτου 19:00...

Τελευταίως Γύρος ...

Με 24 συμμετοχές θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar και του Επάθλου Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης . Την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου , η κατάλληλα διαμορφωμένη, μικτή πίστα Iaveris Park που βρίσκεται στον Αυλώνα Αττικής, θα γεμίσει από τους ήχους των 16 crosscar και των 8 αγωνιστικών αυτοκινήτων που θα λάβουν μέρος στην τελευταία συνάντηση για το 2024.  Μπορεί ο τίτλος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar να έχει κριθεί ήδη, ωστόσο οι αγωνιζόμενοι της συγκεκριμένης κατηγορίας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να κλείσουν τη χρονιά με ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Πρωταθλητής και νικητής πέρυσι στον αγώνα, Ιωάννης Χεκιμιάν θα οδηγήσει το Lahoz Speedcar με στόχο την τέταρτη φετινή νίκη στο θεσμό, με τον Μιχάλη Τακιδέλλη να θέλει να τον «καταδιώξει» με το Yacar Cross Calvino Sport, προκειμένου να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Ο νικητής της τρίτης συνάντησης της χρονιάς, Τάκης Καϊτατζής θα οδηγήσει ένα Yacar Cross Calvino Sport, ενώ με...

Διπλώματα Οδήγησης ...

Αρκετοί είναι οι πολίτες που οφείλουν να αντικαταστήσουν το παλιό χάρτινο δίπλωμα οδήγησής τους και να αποκτήσουν το νέου τύπου. Οι άνω τον 65 πρέπει να κάνουν ανανέωση Μετά το 65ο έτος της ηλικίας, η ανανέωση γίνεται ανά τρία χρόνια, ενώ με τη συμπλήρωση του 80ου έτους η ανανέωση γίνεται ανά δύο χρόνια και απαιτείται εξέταση από ιατρούς των ειδικοτήτων: Παθολόγου, οφθαλμιάτρου, ωτορινολαρυγγολόγου & νευρολόγου ή ψυχίατρου. Αναγκαστικά όσοι βρίσκονται στα 65 και πάνω και διαθέτουν χάρτινο δίπλωμα, θα κληθούν να το ανανεώσουν και επομένως να το αντικαταστήσουν με το νέου είδους. Επέκταση διπλώματος οδήγησης Επιπροσθέτως, το παλιό, χάρτινο δίπλωμα θα «χάσουν», ανεξάρτητα από την ηλικία τους, και όσοι επιθυμούν να προσθέσουν μια νέα κατηγορία οδήγησης -π.χ. όσοι έχουν ήδη άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και επιτύχουν στις εξετάσεις οδήγησης για μοτοσικλέτα. Σε αυτή την περίπτωση θα παραδώσουν το παλιό δίπλωμα και θα τους χορηγηθεί το νέο δίπλωμα, το οποίο θα περιέχει την επέκταση. Μέχρι πό...