Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εθνική Επιτυχία ...


Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτισε το πλήρωμα του Lascaris Foundation Team Greece.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Ηλίας Παναγιωτούνης οδήγησαν ταχύτατα αλλά και συνετά το Skoda Fabia R5 της Ιταλικής Motorsport Italia και ανέβηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο του Ράλλυ Ακρόπολις, μετά την περσινή τους τρίτη θέση.
Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε με το δεξί τις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα και επέστρεψε στο ενδιάμεσο σέρβις της πρώτης ημέρας στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Εκεί αποφάσισαν να κάνουν κάποιες αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης, οι οποίες δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι το πλήρωμα αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα ώστε να αποφύγει το λάθος και ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα του αγώνα στην 4η θέση.
Στο βραδινό Σέρβις και σε συνεργασία με την ομάδα συμφώνησαν να επαναφέρουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης στις αρχικές και το πρωί της δεύτερης ημέρας ξεκίνησαν την αντεπίθεση τους ώστε να αναριχηθούν στην Γενική Κατάταξη. Οι αλλαγές έφεραν αποτέλεσμα, το πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα και μέσα σε δυο ειδικές ανέτρεψε την διαφορά των 19.5'' που τους χώριζε απο τον Tarabus περνώντας μπροστά με 3,1''. Στην αμέσως επόμενη και μεγαλύτερη ειδική του αγώνα τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα καλύτερα μεγαλώνοντας την διαφορα σε 35,7'' ενώ σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Lukyanuk ανέβηκε μια θέση ακόμα στην 2η.


Η συνέχεια αποδείχτηκε περιπετειώδης για τον Λάμπρο και τον Ηλία όταν μετά απο ένα κοντρολαρισμένο ρυθμό στις δυο πρώτες ειδικές του τελευταίο loop, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα κρατώντας γερά την 2η θεση με διαφορα 35,6''. Όμως αυτή η διαφορα παρολίγον να μην ήταν αρκετή λόγω ενός απρόσμενου προβλήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Fabia με την γαλανόλευκη, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 9 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat, μετά απο 232 αγωνιστικά χιλιόμετρα, για μόλις 0,1 δλ.!
Φυσικά ακολούθησε αναφορά για το συμβάν από την πλευρά του Lascaris Foundation Team Greece, την οποία οι αγωνοδίκες έκαναν δεκτή και μείωσαν τον χρόνο του ελληνικού πληρώματος κατά 32 sec, κρίνοντας από το on board βίντεο και απο τα δεδομένα του GPS Tracking, ότι αυτή ήταν η απώλειά του σε χρόνο. Έτσι η διαφορά στα τελικά αποτελέσματα είναι 32.1 sec.


Νικητής αναδείχθηκε η έκπληξη του αγώνα, ο 21χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, ένω να σημειώσουμε ότι οι Αθανασούλας - Παναγιωτούνης κέρδισαν και τις δύο ημέρες του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλι.

Λάμπρος Αθανασούλας: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την μεγάλη μας επιτυχία. Περάσαμε δια πυρός και σιδήρου στην τελευταία ειδική, όμως διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, πιέσαμε μέχρι τέλους από το σημειό που απελευθερωθήκαμε από το αυτοκίνητο που μας εμπόδιζε και καταφέραμε να πάρουμε την 2η θέση! Το να βρεθούμε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του Εθνικού μας αγώνα αποτελεί τεράστια τιμή και μας κάνει πολύ περήφανους. Ο αγώνας αυτός είχε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για εμάς λόγω της αλλαγής συνοδηγού, όμως ο Ηλίας, όπως είχα προβλέψει, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και συνέβαλε τα μέγιστα σε αυτό το κατόρθωμα. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Lascaris Foundation και ιδιαίτερα τον Νίκο και την Γεωργία Λάσκαρη για την αμέριστη συμπαράσταση τους. Χωρίς την στήριξη τους η Ελληνική σημαία δεν θα κυμάτιζε για δυο συνεχόμενα χρόνια στον ιστό του τερματισμού στο Ράλλυ Ακρόπολις!

Χορηγός επικοινωνίας της ομάδας είναι το περιoδικό 4Τροχοι, ενώ η ομάδα χρησιμοποίησε ελαστικά Pirelli

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα