Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εθνική Επιτυχία ...


Στην δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης του SeaJets Acropolis Rally 2016 τερμάτισε το πλήρωμα του Lascaris Foundation Team Greece.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Ηλίας Παναγιωτούνης οδήγησαν ταχύτατα αλλά και συνετά το Skoda Fabia R5 της Ιταλικής Motorsport Italia και ανέβηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο του Ράλλυ Ακρόπολις, μετά την περσινή τους τρίτη θέση.
Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε με το δεξί τις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα και επέστρεψε στο ενδιάμεσο σέρβις της πρώτης ημέρας στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Εκεί αποφάσισαν να κάνουν κάποιες αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης, οι οποίες δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι το πλήρωμα αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα ώστε να αποφύγει το λάθος και ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα του αγώνα στην 4η θέση.
Στο βραδινό Σέρβις και σε συνεργασία με την ομάδα συμφώνησαν να επαναφέρουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης στις αρχικές και το πρωί της δεύτερης ημέρας ξεκίνησαν την αντεπίθεση τους ώστε να αναριχηθούν στην Γενική Κατάταξη. Οι αλλαγές έφεραν αποτέλεσμα, το πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα και μέσα σε δυο ειδικές ανέτρεψε την διαφορά των 19.5'' που τους χώριζε απο τον Tarabus περνώντας μπροστά με 3,1''. Στην αμέσως επόμενη και μεγαλύτερη ειδική του αγώνα τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα καλύτερα μεγαλώνοντας την διαφορα σε 35,7'' ενώ σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Lukyanuk ανέβηκε μια θέση ακόμα στην 2η.


Η συνέχεια αποδείχτηκε περιπετειώδης για τον Λάμπρο και τον Ηλία όταν μετά απο ένα κοντρολαρισμένο ρυθμό στις δυο πρώτες ειδικές του τελευταίο loop, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα κρατώντας γερά την 2η θεση με διαφορα 35,6''. Όμως αυτή η διαφορα παρολίγον να μην ήταν αρκετή λόγω ενός απρόσμενου προβλήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Fabia με την γαλανόλευκη, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 9 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat, μετά απο 232 αγωνιστικά χιλιόμετρα, για μόλις 0,1 δλ.!
Φυσικά ακολούθησε αναφορά για το συμβάν από την πλευρά του Lascaris Foundation Team Greece, την οποία οι αγωνοδίκες έκαναν δεκτή και μείωσαν τον χρόνο του ελληνικού πληρώματος κατά 32 sec, κρίνοντας από το on board βίντεο και απο τα δεδομένα του GPS Tracking, ότι αυτή ήταν η απώλειά του σε χρόνο. Έτσι η διαφορά στα τελικά αποτελέσματα είναι 32.1 sec.


Νικητής αναδείχθηκε η έκπληξη του αγώνα, ο 21χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, ένω να σημειώσουμε ότι οι Αθανασούλας - Παναγιωτούνης κέρδισαν και τις δύο ημέρες του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλι.

Λάμπρος Αθανασούλας: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την μεγάλη μας επιτυχία. Περάσαμε δια πυρός και σιδήρου στην τελευταία ειδική, όμως διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, πιέσαμε μέχρι τέλους από το σημειό που απελευθερωθήκαμε από το αυτοκίνητο που μας εμπόδιζε και καταφέραμε να πάρουμε την 2η θέση! Το να βρεθούμε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του Εθνικού μας αγώνα αποτελεί τεράστια τιμή και μας κάνει πολύ περήφανους. Ο αγώνας αυτός είχε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για εμάς λόγω της αλλαγής συνοδηγού, όμως ο Ηλίας, όπως είχα προβλέψει, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και συνέβαλε τα μέγιστα σε αυτό το κατόρθωμα. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Lascaris Foundation και ιδιαίτερα τον Νίκο και την Γεωργία Λάσκαρη για την αμέριστη συμπαράσταση τους. Χωρίς την στήριξη τους η Ελληνική σημαία δεν θα κυμάτιζε για δυο συνεχόμενα χρόνια στον ιστό του τερματισμού στο Ράλλυ Ακρόπολις!

Χορηγός επικοινωνίας της ομάδας είναι το περιoδικό 4Τροχοι, ενώ η ομάδα χρησιμοποίησε ελαστικά Pirelli

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...

5ο GRAND PRIX - Σαουδική Αραβία ...

Μετά την εντυπωσιακή διπλή νίκη της McLaren στο Μπαχρέιν, η Formula 1 συνεχίζει το συναρπαστικό ταξίδι της, στην πίστα του «Jeddah Corniche Circuit» της Σαουδικής Αραβίας, και θα μεταδοθεί την Κυριακή του Πάσχα, 20 Απριλίου, στις 20:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 23:50 στον ΑΝΤ1. Οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Μ. Παρασκευή 18 Απριλίου και το M. Σάββατο 19 Απριλίου, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα καθορίσουν την τελική γραμμή εκκίνησης. Μία εβδομάδα μετά τη μάχη του Μπαχρέιν και το εντυπωσιακό γκραν σλαμ του Όσκαρ Πιάστρι — νίκη, pole position και ταχύτερος γύρος — ομάδες, οδηγοί και μηχανικοί άφησαν πίσω τους την έρημο του Σακχίρ για να βρεθούν στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, στη φλεγόμενη πίστα της Τζέντα. Μόλις 1.500 χιλιόμετρα χωρίζουν τον Περσικό Κόλπο από τη Σαουδική Αραβία, όπου από αύριο, Μεγάλη Πέμπτη 17 ...

Αλλαγές στο Πρόγραμμα "Crosscar" ..

Έπειτα από την αναβολή της πρεμιέρας του πρωταθλήματος που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί στη Μεσσηνία στις 29 και 30 Μαρτίου, εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών, το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 17 και 18 Μαΐου στην Ανάβαση Κύμης. Ο εξ αναβολής αγώνας θα πραγματοποιηθεί στη χωμάτινη πίστα της Τρίοδου Μεσσηνίας,  το διήμερο 20 και 21 Σεπτεμβρίου. Στις 11 και 12 Οκτωβρίου, το Κιλκίς θα φιλοξενήσει αγώνα Rallycross, ενώ στην Ελασσόνα θα πραγματοποιηθεί ο τέταρτος γύρος του θεσμού στις 8 και 9 Νοεμβρίου. Η συνέχεια περιλαμβάνει την πέμπτη συνάντηση της χρονιάς στην Ανάβρα, το διήμερο 29 και 30 Νοεμβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar θα διεξαχθεί στις 13 και 14 Δεκεμβρίου σε τοποθεσία, η οποία θα ανακοινωθεί στο προσεχές διάστημα. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar για το 2025 έχει ως εξής: Κύμη / Ανάβαση (17-18 Μαΐου) Μεσσηνία / Ατομική Χρονομέτρηση (20-21 Σεπτεμβρίου) Κιλκίς / Rallycross (11-12 Οκτωβρίου) Ελασσόνα / Rallycr...