Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σύνοψη 2ης Ημέρας ...


Σύνοψη 2ης Ημέρας (Sporting)

Το 2ο Σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016 σήμανε για την Κατηγορία Sporting την αλλαγή από χωμάτινες σε ασφάλτινες επιφάνειες, με τους «Pedro»-Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990) πάντως να μην επηρεάζονται από αυτό και να αυξάνουν περαιτέρω το προβάδισμα για τη νίκη.
Η 2η ήταν η πιο μεγάλη σε διάρκεια ημέρα του αγώνα, αφού τα πληρώματα ξεκίνησαν από το Ναύπλιο στις 08:00 και επέστρεψαν για το τελευταίο σέρβις στις 00:23, μετά από περισσότερες των 16 ωρών. Το πρόγραμμα, περιλάμβανε 5 επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) συνολικού μήκους 139,98 χιλιομέτρων. Κερασάκι στην... απαιτητική τούρτα της σημερινής ημέρας, ήταν το γεγονός ότι το δεύτερο πέρασμα από τις Ε.Δ. Καρνεζέικα και Δρυόπη έγινε υπό το φως των προβολέων, προσφέροντας ήχους και εικόνες από αγώνες παλαιότερων και αγαπημένων, εποχών.
Έπειτα από αυτόν τον «μαραθώνιο», οι «Pedro»-Emanuele Baldaccini διατηρήθηκαν στην κορυφή, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά από τους διώκτες τους. Το ιταλικό πλήρωμα, αν και στο πρώτο loop της ημέρας ανησύχησε λόγω μικρού προβλήματος με την μετάδοση της Lancia Delta Integrale 16V, ενώ στις απογευματινές Ε.Δ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον άξονα μετάδοσης, εντέλει δεν απειλήθηκε και ετοιμάζεται για την τελευταία ημέρα του αγώνα έχοντας δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας. Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης παραμένουν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 1973), που αν και δυσκολεύτηκαν αρχικά από την εναλλαγή χώματος και ασφάλτου, βρήκαν τα πατήματά τους και, έχοντας εισπράξει και την φιλοφρόνηση του «Pedro» για την οδήγησή τους στην άσφαλτο με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους με αποτέλεσμα να μην απειλούνται στη μάχη για την κορυφή μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων του αγώνα που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Στην τρίτη θέση παραμένουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 1984), που αντιμετώπισαν αρχικά πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου τους, ενώ είχαν και κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8, χάνοντας χρόνο αλλά έχοντας σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους στην προσπάθεια για τερματισμό στο βάθρο.
Στην 4η θέση της κατάταξης βρίσκονται οι Georg Reitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VW Golf GTI 16V, 1990), που παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους, ο οποίος δεν ανέβαζε στροφές στην αρχή της ημέρας, στη συνέχεια έλυσαν το πρόβλημα και κινήθηκαν σαφώς πιο γρήγορα, κερδίζοντας έτσι μία θέση και ξεπερνώντας τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975), οι οποίοι ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 5η θέση, χωρίς να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Θάνος Καρύδας-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972). 
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984) οι οποίοι βρίσκονταν στην 4η θέση της κατάταξης χθες, όμως τέθηκαν εκτός εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων, πριν καν μπουν στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, καθώς επίσης και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση της κατάταξης. Ακόμη, εκτός τέθηκαν οι Δημήτρης Χρήστου-Δημήτρης Γράψας (Toyota Celica TA 23, 1975) από έξοδο ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση, οι Βασίλης Πόλιτο-Άσια Τσιφάκη (Datsun 1800 SSS H510, 1972) από ημιαξόνιο, οι Holger Stracke-Maik Bottger (Watburg 312, 1966) με πρόβλημα στον κινητήρα και οι Μιχάλης Νομικός-Γιώργος Κουρής (Toyota Starlet, 1983), λόγω καμένης φλάντζας κεφαλής.
Ο αγώνας για την Κατηγορία Sporting, ολοκληρώνεται αύριο με το μικρότερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων, προτού τα πληρώματα επιστρέψουν στο Ναύπλιο για τον Τερματισμό, στις 14:17.




Δηλώσεις Πρωταγωνιστών (Ευρ. Πρωτάθλημα)
1    “PEDRO” - BALDACCINI Emanuele    LANCIA Delta Integrale 16V    1990
«Στις δύο πρώτες ειδικές του απογεύματος, είχαμε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης, αλλά το φτιάξαμε και ύστερα από αυτό όλα πήγαν καλά. Ο αγώνας τη νύχτα ήταν φανταστικός. Γενικά, ήταν μία καλή ημέρα».
2    PARADISSIS Panagiotis - PIMENIDIS Konstantinos    FORD Escort RS 2000    1973
«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν μια εξαιρετική εμπειρία.Σιγά σιγά ανεβάζουμε το ρυθμό μας και στην άσφαλτο και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Ελπίζουμε όλα να πάνε το ίδιο καλά και αύριο».
4    PETRIDIS Spyros - PALLAS Apostolis    TOYOTA Corolla AE86    1984
«Ό,τι κι αν συνέβη σήμερα από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα ήταν ωραία. Στις νυχτερινές Ε.Δ. ήμασταν πιο αργοί. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Για αύριο βλέπουμε».
3    REITSPERGER Georg - CHARITOS Vassilis   VW Golf GTI 16V    1990
«Σήμερα, ήταν πολύ καλύτερα σε σχέση με χθες. Τα βασικά μας προβλήματα λύθηκαν και το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία ελπίδα να πιάσουμε τα αυτοκίνητα μπροστά μας, ενώ υπάρχει μεγάλη διαφορά με τα αυτοκίνητα πίσω μας. Επομένως, ο στόχος μας για αύριο είναι να φτάσουμε στον τερματισμό».
5    CHORIANOPOULOS Georgios - FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975
«Όπως έχουμε ξαναπεί, αυτός είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νυχτερινές ειδικές που του δίνουν επιπλέον αίγλη. Μάλιστα, διαπιστώσαμε πως μπορούμε ακόμα να οδηγήσουμε γρήγορα σε νυχτερινές ειδικές κι αυτό μας χαροποίησε ιδιαίτερα».


Σύνοψη 2ης Ημέρας (Sporting Ελλ. Πρωτάθλημα)

Η 2η ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016, αποτέλεσε την πρώτη εκ των δύο ημερών του 4ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, που διεξάγεται σε ασφάλτινες επιφάνειες και θα ολοκληρωθεί αύριο, επιφυλλάσσοντας απρόβλεπτη εξέλιξη στο τέλος της ημέρας.
Το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα διεξήχθη σήμερα, με τα πληρώματα να αγωνίζονται σε μια ημέρα πολύ μεγάλης διάρκειας, που αποτελούνταν από 5 επαναλαμβανόμενες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) μήκους 139,98 χιλιομέτρων, με τις δύο τελευταίες διαδρομές μάλιστα, να είναι νυχτερινές, θυμίζοντας παλαιότερους αγώνες ράλλυ. Στην πρώτη θέση της κατάταξης, φιγουράριζαν μέχρι την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002ti, 1975) που σημείωσαν εντυπωσιακούς χρόνους, όμως στην τελευταία διαδρομή της ημέρας είχαν μια έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Πάντως  ενδεικτικό των εξαιρετικών τους επιδόσεων είναι το γεγονός, πως σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, δηλαδή και με τα πληρώματα που συμμετέχουν στο Διεθνή αγώνα, σε 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Κρίμα! Μετά την εγκατάλειψη των Μουρτζούκου-Καραδημήτρη, στην κορυφή της κατάταξης του ελληνικού αγώνα, ανέβηκαν οι  Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000), που βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους και ολοκλήρωσαν μία ημέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους, αφού μετά την ολοκλήρωση των Ε.Δ. αναγκάζονταν να προσθέτουν λάδια, όμως κατάφεραν να σημειώσουν κάποιους ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς χρόνους. Την τριάδα για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86), παρά το γεγονός ότι είχαν κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8, ενώ αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου τους. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus), οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 3 Ε.Δ., ολοκληρώνοντας με εξαιρετικό τρόπο μια δύσκολη ημέρα, αφού με τις επιδόσεις τους, ιδιαίτερα στο απογευματινό και βραδινό loop, σκαρφάλωσαν στην κατάταξη. Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT), που ένιωσαν σαφώς καλύτερα στις σημερινές, ασφάλτινες επιφάνειες, ενώ την εξάδα συμπληρώνουν οι Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet) μετά από απροβλημάτιστο αγώνα. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984), μετά από δύο κλαταρίσματα, προτού εισέλθουν καν στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, των Δημήτρη Χρήστου-Δημήτρη Γράψα (Toyota Celica TA23) από έξοδο στην τελευταία Ε.Δ. της δεύτερης ημέρας και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.  
Ο 4ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για το θεσμό, αφού προσμετρά με συντελεστή 2,5 ολοκληρώνεται αύριο, με 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων και τον Τερματισμό, στο Ναύπλιο.



Δηλώσεις Πρωταγωνιστών (Ελλ. Πρωτάθλημα)

16    MANDROUKAS Eleftherios – TSADARIS Nikolaos    PORSCHE 911    1976
«Κάναμε συντήρηση, καθώς προσπαθούσαμε να σώσουμε τον κινητήρα και να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω. Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα, καθώς χρειάζεται να συμπληρώνουμε λάδια στον κινητήρα, έπειτα από κάθε Ε.Δ. Οι νυχτερινές ειδικές ήταν δύσκολες για εμάς».
34    STAFILOPATIS Frangiskos - MARGETIS Nikolaos    SUNBEAM TALBOT Lotus 1981
«Ήταν μια πολύ ωραία και γεμάτη μέρα. Αντιμετωπίσαμε κάποια μικρά προβλήματα που διορθώθηκαν. Ο αγώνας είναι μεγάλος και χρειάζεται πολλή προσοχή, καθώς οι νυχτερινές ειδικές πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά νύχτα σε ασφάλτινη επιφάνεια. Συνεχίζουμε αύριο και βλέπουμε».
29    LYKAKIS Ioannis – KABOUROVA FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975
«Ήταν μια γεμάτη ημέρα και πολύ ενδιαφέρουσα. Το αυτοκίνητο ήταν άψογο και οι Ε.Δ. εξαιρετικές, όμως ο αγώνας είναι μεγάλος και συνεχίζεται αύριο».
22    PARADISSIS Georgios – FRANGOU Michalis    FORD Escort RS 2000    1978
«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν πολύ ωραίες, αν και τα φώτα μας δεν ήταν επαρκή. Πάντως το ευχαριστηθήκαμε. Στην πρώτη απογευματινή ειδική, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το δυναμό και το αυτοκίνητο έκανε διαρκώς διακοπές».
31    MOURTZOUKOS Georgios – KARADIMITRIS Nikolaos    BMW 2002ti    1975
Εγκατέλειψαν από έξοδο στην Ε.Δ. 15.


Σύνοψη 2ης Ημέρας (Regularity)

Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 συνεχίστηκε για την Κατηγορία Regularity, με την δεύτερη ημέρα του αγώνα να περιλαμβάνει 18 δοκιμασίες ακριβείας συνολικού μήκους 316,58 χιλιομέτρων, σε διαδρομές της Κεντρικής Πελοποννήσου.
Έπειτα από 33 δοκιμασίες ακριβείας, αν συνυπολογίσουμε και τη χθεσινή, εξίσου απαιτητική ημέρα, επικεφαλής έχουν τεθεί οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud του 1978, έχοντας συγκεντρώσει 26,8 βαθμούς ποινής. Το πλήρωμα με τον νεότερο συμμετέχοντα στον αγώνα, αφού ο μικρός Νίκος είναι μόλις 9,5 ετών, ακολουθείται από τους Θεμιστοκλή Κονταράτο – Ιούλιο Ιατρίδη, οι οποίοι μοιράζονται μία Porsche 911 SC του 1973 και έχουν συγκεντρώσει 31,4 β.π. Την τριάδα, συμπληρώνουν οι περσινοί νικητές Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967, που ξεκίνησαν την ημέρα επικεφαλής, όμως ένα λάθος τους έριξε προσωρινά στην 5η θέση, προτού αναρριχηθούν εκ νέου στην 3η θέση της κατάταξης, έχοντας 33,8 β.π. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf του 1979, οι οποίοι αν και είχαν σκαρφαλώσει έως τη 2η θέση, ολοκλήρωσαν στην ημέρα στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας συνολικά 44,1 β.π. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Πέτρος Βασιλόπουλος – Σταμάτης Ψύλογλου με Ford Capri GT του 1973 με 50.3 β.π. και οι Βέλγοι Christian Crucifix – Joseph Lambert με Alfa Romeo Spider του 1975, με τους τελευταίους να βλέπουν τις ελπίδες τους για μια θέση στο βάθρο να ψαλιδίζονται όταν έχασαν 12 δευτερόλεπτα, βρισκόμενοι πίσω από δύο λεωφορεία σε στενό κομμάτι διαδρομής με αποτέλεσμα να έχουν πλέον 50,9 β.π.
Ο αγώνας για την Regularity ολοκληρώνεται αύριο με το μικρότερο από τα τρία σκέλη του, που περιλαμβάνει 243,36 χιλιόμετρα, με τα πληρώματα να ξεκινούν από το Ναύπλιο στις 09:00 και να ολοκληρώνουν τον αγώνα με τον Τερματισμό, που έχει προγραμματιστεί για τις 16:00, στο ίδιο μέρος.




Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

104    MOUSTAKAS Spyridon - MOUSTAKAS Nikolaos    ALFA ROMEO Alfasud    1978
«Έχουμε ανέβει στην κορυφή κι αυτό μας προσθέτει ένα επιπλέον άγχος. Πάντως, σήμερα δεν κάναμε λάθη, ήμασταν σταθεροί οπότε όλα καλά».
116    KONTARATOS Themistoklis - IATRIDIS Ioulios    PORSCHE 911 SC    1980
«Όλα πήγαν καλά για εμάς, ήταν μια ωραία ημέρα και είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα».
101    MARCATTILJ Paolo - GIAMMARINO Francesco    PORSCHE 911 2.0 SWB    1967
«Η ημέρα είχε και τα καλά και τα καλά της. Γενικώς, είχαμε καλή επίδοση, αλλά ένα μεγάλο λάθος μας κόστισε σε χρόνο και πέσαμε κάποιες θέσεις. Παρ’ όλ΄ αυτά, έχουμε αρχίσει να κερδίζουμε το χαμένο χρόνο».
103    KATSAOUNIS Ιoannis - MANSOLAS Matthew        VW Golf    1979
«Πολύ ωραίος αγώνας, με σωστά μέτρα και πολλές δυσκολίες. Αν και ήμασταν χθες κάποια στιγμή στην 24η θέση, εντούτοις ανεβήκαμε έως την 2η, αλλά ύστερα πέσαμε στην 4η θέση».
115    VASSILOPOULOS Petros - PSYLOGLOU Stamatis    FORD Capri GT    1973
«Συνεχίζουμε να έχουμε καλές εντυπώσεις. Ευχαριστιόμαστε την οδήγηση στη φύση και τη δράση στα βουνά. Θα μπορούσε να είχε οργανωθεί μια εκδήλωση στην Τρίπολη κατά τη διάρκεια της ανασυγκρότησης. Κατά τ’ άλλα, όλα καλά και είμαστε ευχαριστημένοι».
110    CRUCIFIX Christian – LAMBERT Joseph    ALFA ROMEO Spider   1975
«Η ημέρα δεν ήταν καλή. Πιάσαμε δύο λεωφορεία σε σημεία, όπου δεν υπήρχε αρκετός χώρος, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να προσπεράσουμε για περισσότερα από 500 μέτρα, χάνοντας έτσι 12 βαθμούς. Ήταν αρκετός χρόνος και τώρα οι ελπίδες μας για μια θέση στο βάθρο έχουν χαθεί».

Πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, www.historic.rallyofgreece.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι