Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έτοιμα για μάχη τα PEUGEOT 208 WRX ...


Τέσσερα PEUGEOT 208 WRX είναι πανέτοιμα για να υπερασπιστούν τον περσινό τίτλο του άκρως θεαματικού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rallycross που ξεκινά από την Πορτογαλία (16-17 Απριλίου).
• Team Peugeot Hansen – με 11 podium και 5 νίκες η πρωταθλήτρια ομάδα θα συμμετέχει με δύο PEUGEOT 208 WRX ισχύος 540hp στα χέρια των Timmy Hansen και Sébastien Loeb!
• Η Peugeot Sport και η Hansen Motorsport θα συμμετάσχουν με ακόμη δύο PEUGEOT 208 WRX κάτω από το σήμα της νεοσύστατης Peugeot Hansen Academy με τα χρώματα των Red Bull και Total.
• Για την Peugeot Hansen Academy, ο Davy Jeanney θα αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες του WRX που θα γίνουν στην Ευρώπη, με προοπτική συμμετοχής σε δυο μη ευρωπαϊκούς γύρους. Επίσης, ο ρόλος του θα είναι να καθοδηγήσει τον πρωταθλητή στο RX Lites, Kevin Hansen, με τον τελευταίο να επικεντρώνεται στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross, καθώς και σε επιλεγμένους γύρους του WRX. Και οι δύο θα τρέξουν με τα αγωνιστικά του 2015.
• Για αυτή την 3η περίοδο, το PEUGEOT 208 WRX έχει δεχτεί διάφορες βελτιώσεις και ενώ το 2015 είχε δοθεί βαρύτητα στην εξέλιξη του σασί, φέτος οι μηχανικοί έχουν δώσει προτεραιότητα στον κινητήρα. 


Οι δηλώσεις της ομάδας:

Bruno Famin (Διευθυντής Peugeot Sport)
«Δουλέψαμε πολύ σκληρά τον χειμώνα για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο. Αυτή την σεζόν ελπίζουμε να συνεχίσουμε την πρόοδο που έχουμε και να υπερασπιστούμε το στέμμα στο πρωτάθλημα των ομάδων και να διεκδικήσουμε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των οδηγών με την ενίσχυση του Sébastien Loeb. Ο Sébastien θα χρειαστεί κάποιο χρόνο για να εγκλιματιστεί στον κόσμο του rallycross. Ξέρουμε πως μαθαίνει πολύ γρήγορα, αλλά το επίπεδο του σπορ γίνεται πιο ανταγωνιστικό από χρονιά σε χρονιά. Η εμφάνιση μεγάλων ονομάτων όπως του Sébastien Loeb και του Ken Block είναι σίγουρο πως θα προβάλλουν περισσότερο το πρωτάθλημα. Το World RX έχει όλα τα στοιχεία για να γίνεται όλο και καλύτερο».

Kenneth Hansen (Επικεφαλής Team Peugeot Hansen)
«Μετά από δύο σεζόν με την Peugeot Sport, η συνεργασία μας είναι σε βέλτιστο στάδιο και είμαστε γεμάτοι αυτοπεποίθηση για το 2016. Έχουμε βελτιωθεί και είμαστε προετοιμασμένοι μέσα από τις δοκιμές που έχουμε κάνει, αλλά ακόμη υπάρχει αρκετή δουλειά για να είμαστε πλήρως έτοιμοι. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Αυτή τη χρονιά έχουμε δύο ομάδες. Θεωρώ πως αυτό το σχήμα είναι τέλειο και άκρως ανταγωνιστικό και δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο την επιθυμία μας για νίκες!».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 208 WRX #9, Team Peugeot Hansen)
«Είμαι ενθουσιασμένος απέναντι σε μία νέα πρόκληση. Το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό στην οδήγηση. Είναι δυνατό και στρίβει πολύ όμορφα. Σε σχέση με ένα αγωνιστικό ράλι, είναι πιο ωμό και αντιδρά λιγότερο προοδευτικά. Απαιτεί ένα οδηγικό στιλ που σου επιτρέπει να διατηρείσαι στην κορυφή και είναι πολύ διασκεδαστικό! Ταυτόχρονα, θα πρέπει να ανακαλύψω διάφορα πράγματα, όπως τη μάχη πόρτα με πόρτα, την στρατηγική του αγώνα, την διαχείριση των ελαστικών, τους τζόκερ γύρους κ.α. Θα χρειαστεί να μάθω γρήγορα και πάνω απ’ όλα  να κάνω υπερβάσεις επειδή δεν υπάρχουν και τόσες ευκαιρίες! Επίσης ελπίζω να είμαι όσο χρειάζεται γρήγορος, αυτή την στιγμή, είμαι σε καλή κατάσταση”.

Timmy Hansen (PEUGEOT 208 WRX #21, Team Peugeot Hansen)
«Ήμασταν πολύ δυνατοί στο δεύτερο μισό του 2015 και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Ένιωθα πως ήμουν ένα με το αυτοκίνητο. Για το 2016, έχουμε κάνει μερικές βελτιώσεις στο πρόγραμμα και ανυπομονώ για να αγωνιστώ ξανά. Το παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι απίστευτα διασκεδαστικό! Επίσης, θα έχω ένα νέο team-mat, τον Sébastien Loeb. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς στον κόσμο και θα είναι πολύ ενδιαφέρον καθώς είμαι σίγουρος πως έχουμε να μάθουμε πολλά ο ένας από τον άλλο ώστε να πάμε την ομάδα ακόμη ψηλότερα».

Davy Jeanney (PEUGEOT 208 WRX #17, Peugeot Hansen Academy)
«Ως συνήθως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Θα επικεντρωθώ στους πρώτους 10 γύρους του πρωταθλήματος όπου θα προσπαθήσω για το καλύτερο σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, θα προσπαθήσω να δώσω στον Kevin μερικές χρήσιμες συμβουλές. Ασχέτως αν αγωνίζομαι δίπλα στον Kevin ή στον Timmy, δεν θα έχει καμία διαφορά. Θα ανταλλάσσουμε ανοιχτά εντυπώσεις από τον πρώτο κιόλας αγώνα στην Πορτογαλία. Το Montalegre έχει μία υπέροχη διάταξη, είναι πάντα μεγάλο και γεμάτο από ενθουσιώδες κοινό. Ήμουν 5ος εκεί το 2013, 4ος το 2015 και αυτή την φορά ελπίζω να τερματίσω στην κορυφαία τριάδα!».

Kevin Hansen (PEUGEOT 208 WRX #71, Peugeot Hansen Academy)
«Είναι πραγματικά μία συναρπαστική ευκαιρία για μένα η συμμετοχή μου στην Peugeot Hansen Academy, όσο και να έχω τον Davy για προπονητή. Ο στόχος μου είναι να επικεντρωθώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross, όπου όλοι οι αγώνες πραγματοποιούνται στο ίδιο μέρος και στην ίδια στιγμή με του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η οδήγηση ενός Supercar είναι προφανώς πολύ διαφορετική από τα αγωνιστικά του RX Lites, και προσπάθησα να προσαρμοστώ όσο πιο σύντομα γίνεται.
Όταν τελείωσα τις υποχρεώσεις μου τέλη 2015 στην Αργεντινή, έλπιζα να μην μείνω καιρό εκτός αγώνων. Πέρυσι, ήμουν 2ος στην κατηγορία RX Lites στο Montalegre και ανυπομονώ να αγωνιστώ ξανά εκεί με ένα πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο