Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Insignia Ρεκόρ ...


Το Opel Insignia είναι πρωταθλητής οικονομίας στη μεσαία κατηγορία. Οι επίσημες τιμές κατανάλωσης μικτού κύκλου της Opel είναι 3,9 – 3,8 lit (104 - 99g CO2/km), ανάλογα με τον εξοπλισμό, για το sedan με τον ‘αθόρυβο’ diesel 1.6L 100 kW/136 hp. Στη Γερμανία, το αυτοκίνητο κατατάσσεται στην κατηγορία απόδοσης Α+. Ωστόσο, ένας ανεξάρτητος ειδικός από την Ελβετία απέδειξε ότι αυτή η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί δραστικά στις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας της Κεντρικής Ευρώπης. Ο Felix Egolf, πρώην πιλότος Airbus, είναι ‘hypermiler’ και αυτό σημαίνει ότι ανήκει σε μία κοινότητα που προσπαθεί συνεχώς να πετύχει νέες ελάχιστες τιμές κατανάλωσης. Οδηγώντας από τις Άλπεις μέχρι τη Β. Θάλασσα και επιστρέφοντας πάλι στην Ελβετία κατανάλωσε μόνο 3,46 lit. diesel/100 km. Συνολικά διάνυσε 2.111 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου. 
Το ταξίδι του Egolf ξεκίνησε στη Λουκέρνη στις 6 Απριλίου. Από εκεί, ταξίδεψε στα κεντρικά γραφεία της Opel στο Rüsselsheim μέσω του Μέλανα Δρυμού. Στο Rüsselsheim, έκανε στάση για να συναντήσει τον Αντιπρόεδρο του τμήματος GM Global Propulsion Systems – Europe, Christian Müller. «Ο δείκτης καυσίμου στο Insignia εξακολουθούσε να δείχνει ότι το ρεζερβουάρ ήταν σχεδόν γεμάτο όταν ο Felix Egolf έφτασε στο Rüsselsheim. Κατάφερε να ολοκληρώσει τα πρώτα 429 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση μόλις 3.2 lit. Είναι καταπληκτικό το ότι κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 2.000 km,» δήλωσε ο Müller.


Στη συνέχεια, ο Egolf πέρασε από τις πόλεις Münster, Oldenburg και έφτασε μέχρι το Cuxhaven στην ακτή της Β. Θάλασσας. Η διαδρομή της επιστροφής του περιείχε Αννόβερο, Kassel, St. Gallen πριν ολοκληρωθεί στη Ζυρίχη στις 8 Απριλίου.
«Ήθελα να σπάσω το φράγμα των 2.000 km εδώ και αρκετό καιρό αλλά δεν μπορούσα να βρω αυτοκίνητο για το εγχείρημά μου. Η τέλεια αεροδυναμική του Opel Insignia (cd 0.26 + μικρή μετωπική επιφάνεια) σε συνδυασμό με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης Eco Contact 5 συνέβαλαν σε αυτό το επίτευγμα. Το ‘hypermiling tour’ με το Opel Insignia δείχνει επίσης ότι οποιοσδήποτε υιοθετεί ένα προβλέψιμο στυλ οδήγησης μπορεί εύκολα να πετύχει ίδιες ή και καλύτερες από τις επίσημες τιμές κατανάλωσης. Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει ‘hypermiler’,» δήλωσε ο Egolf. 
Στο δρόμο για το Cuxhaven, ο Felix Egolf εκτίμησε τα προτερήματα του Opel Insignia, κυρίως στην άνεση που προσέφερε σαν ένα sedan τουρισμού. Ο κινητήρας ήταν εντυπωσιακός με μέγιστη ροπή 320 Nm - διαθέσιμη από χαμηλά και επομένως στην οικονομική ζώνη στροφών μεταξύ 2.000 και 2.250 rpm -  εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και πλούσια ισχύ. 


Άφθονα αποθέματα ισχύος και ροπής, χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με εξαιρετικά αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία – αυτή είναι η ταυτότητα του Opel Insignia 1.6 CDTi ecoFLEX με 136 hp. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 320 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 2.250 rpm. Η ναυαρχίδα της Opel διαθέτει επίσης μία ευρεία γκάμα εξοπλισμού τεχνολογίας, ασφάλειας και άνεσης, όπως υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης βασισμένα σε ραντάρ και κάμερες: Περιλαμβάνονται τα πάντα από Adaptive Cruise Control, μέχρι Side Blind Zone Alert (Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου) και Forward Collision Assist (Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης). Επιπλέον, τα premium καθίσματα που είναι πιστοποιημένα από το AGR – το Γερμανικό οργανισμό ειδικών για υγιή πλάτη "Aktion Gesunder Rücken e.V." προσφέρουν εξαιρετική άνεση και πολυάριθμες δυνατότητες ρύθμισης όπως υποστήριξη οσφυϊκής χώρας τεσσάρων κατευθύνσεων. Η διαδικτυακή υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης Opel OnStar διασφαλίζει επίσης ότι το Insignia είναι πλήρως συνδεδεμένο και μπορεί να προσφέρει ένα γρήγορο Wi-Fi Hotspot για μέχρι επτά κινητές συσκευές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα