Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγωνιστικό Ντεμπούτο για το Opel Astra TCR ...


Ο πρώτος γύρος του TCR International στο Μπαχρέιν στις 2 και 3 Απριλίου θα σηματοδοτήσει όχι μόνο την έναρξη της δεύτερης αγωνιστικής σεζόν, αλλά και το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία αυτοκινήτων τουρισμού της Opel. Τα δύο νέα Astra TCR της Ιταλικής Ομάδας Target Competition, θα τρέξουν στο Βασίλειο του Μπαχρέιν, στις ακτές του Περσικού Κόλπου. Ο 38χρονος Ιταλός βετεράνος Andrea Belicchi και ο 19χρονος Ισπανός Jordi Oriola θα οδηγήσουν μοντέλα customer racing.
Λόγω των ειδικών εξωτερικών συνθηκών που επικρατούν στο Bahrain International Circuit στο Sakhir, καθώς βρίσκεται στη μέση της ερήμου, περίπου 30 km από την πρωτεύουσα Manama, η Target Team θα ολοκληρώσει μία ακόμα σημαντική δοκιμή. Οι αναμενόμενες θερμοκρασίες των 40C και πλέον αντιπροσωπεύουν μία σημαντική πρόκληση για το σύστημα ψύξης του κινητήρα, τον υπερσυμπιεστή, το κιβώτιο και τα φρένα. Η φθορά των ελαστικών θα είναι επίσης μείζον θέμα στη ζέστη της ερήμου. Το Bahrain International Circuit μήκους 5.412km αποτελείται από έξι αριστερές/οκτώ δεξιές στροφές και τέσσερις ευθείες, η μεγαλύτερη από τις οποίες είναι η ευθεία τερματισμού (1,1km). 


Επομένως, το Astra TCR αντιμετωπίζει την πρώτη του μεγάλη πρόκληση. Το τεχνικό προσωπικό του τμήματος Opel Motorsport και της Target Competition σημείωσαν μεγάλη πρόοδο σε σχέση με το σετάρισμα του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών στο Ισπανικό Σιρκουί της Βαλένθια. Ο νικητής του Γερμανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού το  1993 Nicola Larini δήλωσε επίσης ότι το Astra TCR “έχει πολύ καλή συμπεριφορά ”. Ο πρώην πιλότος της Formula 1, Larini, ήταν υπεύθυνος για τις δοκιμές όλων των αυτοκινήτων TCR διαφορετικών μαρκών για να δημιουργηθεί η βάση της ‘Ισορροπίας Επιδόσεων’ - “Balance of Performance” (BoP).
Η BoP χρησιμοποιεί τις βασικές παραμέτρους βάρους και απόδοσης κινητήρα για τη δημιουργία ισορροπημένων  προτάσεων-concepts και επομένως προσφέρει σε όλους τους κατασκευαστές την ευκαιρία να κατεβάσουν ένα ανταγωνιστικό CR αυτοκίνητο. Οι ίσες ευκαιρίες είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά του TCR (Touring Car Racer Series) το οποίο εξελίχθηκε για πεντάθυρα συμπαγή μοντέλα με μέγιστο κυβισμό έως 2.000 κυβ. εκ. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας υπέρ του TCR είναι η δυνατότητα χρήσης των οχημάτων σε πολλά εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα, πέραν του παγκόσμιου TCR International. Τρεις αγώνες του διεθνούς θεσμού, συμπεριλαμβανομένου του γύρου του Μπαχρέιν θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος υποστήριξης GP της F1. Κάθε γύρος του TCR περιλαμβάνει δύο αγώνες. 


Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Opel, Jörg Schrott, δηλώνει ήδη ενθουσιασμένος εν όψει του αγωνιστικού ντεμπούτου του Astra TCR αλλά παραμένει ρεαλιστής. «Είμαστε νέοι στο θεσμό TCR με το Astra μας και σίγουρα θα χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο για να βελτιστοποιήσουμε περαιτέρω το όχημα. Επιπλέον, οι συνθήκες στην έρημο είναι μοναδικές. Επομένως, πρέπει να θεωρήσουμε τους δύο αγώνες του Μπαχρέιν σαν μία ακόμα σημαντική δοκιμή. Στοχεύουμε να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ώστε να σετάρουμε το Astra TCR για τους επόμενους αγώνες.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ