Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hyundai Motor ix35 Fuel Cell ...


Οι ερευνητές του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου στο Delft (TU Delft) της Ολλανδίας με επιτυχία μετέτρεψαν και εγκατέστησαν μια υποδοχή σε ένα Hyundai ix35 κυψελών καυσίμου που χρησιμοποιείται ως ηλεκτρική πρίζα. Σε στενή συνεργασία με την Hyundai Motor και άλλους εμπορικούς εταίρου μετέτρεψαν ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) μηδενικών ρύπων,  σε μια κινούμενη μονάδα παραγωγής ενέργειας ; μια Ευρωπαϊκή πρωτιά.
"Οι ερευνητές με επικεφαλής τον καθηγητή Ad van Wijk του TU Delft είναι οι πρώτοι στην Ευρώπη που έχουν καταφέρει να κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον βασισμένο σε αυτοκίνητα  κυψελών καυσίμου ως μια καθαρή πηγή ενέργειας», λέει ο Frank Meijer, Head of Fuel Cell Electric Vehicle της Hyundai Motor Europe. "Τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου παράγουν ηλεκτρική ενέργεια, θερμότητα και καθαρό νερό χωρίς υδρογόνο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σπίτια, σχολεία και γραφεία και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που το πρώτο αυτοκίνητο που παρέχει αυτού του είδους καθαρή ενέργεια είναι ένα Hyundai Motor ix35 Fuel Cell».


Ένα αυτοκίνητο ως μονάδα παραγωγής ενέργειας
H ερευνητική ομάδα του Καθηγητή Ad van Wijk, ονομάζεται «Μελλοντικά Ενεργειακά Συστήματα» (Future Energy Systems) και ανήκει στο Τμήμα «Process & Energy» της σχολής μηχανικών, ναυτικών και μηχανικής υλικών (3Me). Το έργο τους εστιάζεται σε ολοκληρωμένες εφαρμογές του συστήματος κυψελών καυσίμου, όπως για παράδειγμα το πλαίσιο του προγράμματος «Car as Power Plant». Η ιδέα αφορά σε : ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν τα οχήματά τους για μετακινήσεις μόνο στο 5% του χρόνου κίνησής του. Σε αντίθεση με ένα όχημα που κινείται με ορυκτά καύσιμα, ένα όχημα κυψελών καυσίμου, όταν είναι σταθμευμένο μπορεί να παράγει ηλεκτρική ενέργεια από υδρογόνο; καθαρότερο και πιο αποτελεσματικό από ό,τι το σημερινό σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας και με χρήσιμα «απόβλητα» θερμότητας και καθαρό νερό.
Το Hyundai ix35 κυψελών καυσίμου με την μετατροπή αυτή έχει χωρητικότητα δέκα κιλοβάτ (kW), αρκετή για να ηλεκτροδοτήσει κατά μέσο όρο δέκα σπίτια. Με την υποδοχή σε ειδική θέση, οι καινοτόμοι κατάφεραν να τροποποιήσουν το αυτοκίνητο κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να διανείμει ηλεκτρική ενέργεια προς το δίκτυο ή απευθείας σε ένα σπίτι, για παράδειγμα για να συμπληρώσει τη διαθέσιμη αιολική και ηλιακή ενέργεια. Οι εφαρμογές αυτές θα ερευνηθούν και δοκιμαστούν στο επόμενο στάδιο του προγράμματος. Το έργο αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας GreenVillage (http://www.thegreenvillage.org/) του TU Delft με στόχο την προώθηση καινοτόμων συστημάτων για ένα βιώσιμο μέλλον.

Ένας ηγέτης στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου
Το ix35 Fuel Cell είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής και εμπορικά διαθέσιμο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEVs) δεν είναι μια τεχνολογία που πρόσφατα ανέπτυξε η Hyundai. Το ix35 Fuel Cell αποτελεί τη τέταρτη γενιά FCEV, μετά το Santa Fe FCEV το 2000, το Tucson FCEV το 2004 και το ix35 FCEV το 2012. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 250 οχήματα Hyundai ix35 κυψελών καυσίμου στους ευρωπαϊκούς δρόμους σε 13 χώρες. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ