Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με την βροχή για μαέστρο ...


Από εναλλαγές τόσο στα καιρικά φαινόμενα όσο και στα αποτελέσματα χαρακτηρίστηκε η Ανάβαση Ριτσώνας που άνοιξε την αυλαία του πρωταθλήματος. Ο αγώνας διεξήχθη από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας την υποστήριξη του Δημοτικού Οργανισμού Αθλητισμού Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), με το πρώτο σκέλος να μεταδίδεται ζωντανά από το STAR Κεντρικής Ελλάδας. Από την αρχή του αγώνα, έπεφτε ψιλόβροχο, το οποίο στη συνέχεια εξελίχθηκε σε βροχόπτωση. Μεταξύ των σκελών, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του, με αποτέλεσμα να στεγνώσει για λίγο, μέρος της διαδρομής, ωστόσο στη συνέχεια το ψιλόβροχο επανήλθε κατά διαστήματα, γεγονός που ταλαιπώρησε τους θεατές που βρέθηκαν στις στροφές της ανάβασης. Αυτά τα τερτίπια του καιρού δυσκόλεψαν την επιλογή ελαστικών στους οδηγούς, με αποτέλεσμα να έρθουν τα …πάνω-κάτω και να έχουμε αρκετές εκπλήξεις στην εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς.


Αρχικά, νικητής της Ομάδας Ν ανακηρύχθηκε ο Χρήστος Βλάχος με το Peugeot 106 S16, που ήταν εντυπωσιακός το διήμερο. Στη συνέχεια όμως, οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Βολιώτης οδηγός έπρεπε να τεθεί εκτός αγώνα, από παραβίαση στην καλωδίωση του αυτοκινήτου. Συνεπώς, ο Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) έφυγε από τη Ριτσώνα με τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσης, επικρατώντας του Νίκου Κομνού (Peugeot 106 S16) με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Τα «μικρά» της Ν εκμεταλλεύτηκαν τις καλύτερες συνθήκες οδοστρώματος που συνάντησαν στο δεύτερο σκέλος, κυριαρχώντας στην κατηγορία. Το βρεγμένο οδόστρωμα περιόρισε τον Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην τρίτη θέση της ομάδας, εμπρός από τον επικεφαλής μέχρι τα μισά του αγώνα, Γιώργο Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX), που ουσιαστικά γκρέμισε αυτό που είχε «χτίσει» στο πρώτο σκέλος, εξαιτίας της βροχόπτωσης. Στο βάθρο της Ομάδας Ν έως 2 Λίτρα, εκτός από τους Πολατσίδη και Κομνό ανέβηκε και ο Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16), τερματίζοντας τρίτος. Άτυχος στάθηκε ο περσινός πρωταθλητής της δίλιτρης Ν, Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC), που τούμπαρε κι ενώ βρισκόταν στην κορυφή της κατηγορίας. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R) που πραγματοποίησε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος, τερμάτισε αρκετά πίσω στο δεύτερο, διαμαρτυρόμενος για τις συνθήκες λάσπης που επικρατούσαν στο οδόστρωμα. 


Στην Ομάδα Α, ταχύτερος ήταν ο Σπύρος Βοργιάς με το Peugeot 106 S16, που παραδοσιακά θριαμβεύει στη Ριτσώνα, αποσπώντας δίκαια τα κολακευτικά σχόλια των θεατών. Οι στεγνές συνθήκες τον ευνόησαν να χτίσει μια σημαντική διαφορά από τους διώκτες του, κάτι που του χάρισε την πρώτη του φετινή επιτυχία. Ο 33χρονος οδηγός πρώτευσε παράλληλα και στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα. Ο πρωταθλητής των τελευταίων ετών στην Ομάδα Α, Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) έκανε αργό πρώτο ανέβασμα λόγω της βροχόπτωσης, αλλά εν συνεχεία ανέκαμψε και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο σκέλος, αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της Α. Βελτιώθηκε αρκετά στο δεύτερο μισό ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α και συνάμα στη δεύτερη της δίλιτρης Α. O πάντοτε ταχύς, Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye) ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση της Α έως 2 Λίτρα. Θύμα της απότομης εναλλαγής του καιρού έπεσε ο Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo VTS) που έκανε λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη στην Α έως 2 Λίτρα.


Χτίζοντας διαφορά ασφαλείας από το πρώτο σκέλος, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στην Ομάδα Ε. Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) πίεσε περισσότερο στο δεύτερο σκέλος τερματίζοντας πίσω του, με τον Παναγιώτη Ευθυμίου που επέστρεψε στο BMW M3 DTM, να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Ο Θοδωρής Μαυροπούλης (BMW M3) εντυπωσίασε αρχικά με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για το βετεράνο οδηγό αγώνων. Στη δίλιτρη Ε, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) συνεχίζει την παράδοση που ξεκίνησε πέρυσι και τον θέλει να επικρατεί σε όποιον αγώνα εκκινεί. Ο Χαλκιδέος οδηγός έδειξε ανίκητος το διήμερο, πανηγυρίζοντας δικαίως την εντός έδρας, ουσιαστικά, επιτυχία. Αρκετά πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Τσούργιαννης (Volkswagen Golf III) και Δημήτρης Λούκας (Citroen AX) που δεν μπόρεσαν να …κοιτάξουν στα μάτια τον Βασιλειάδη.


Στα Ιστορικά, ο  Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) δεν είχε αντίπαλο το διήμερο, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί. Κάνοντας εκπληκτική εμφάνιση, ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo) τερμάτισε πίσω του, με τον Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο (Mazda 323 GTX) να συμπληρώνει το βάθρο των Ιστορικών.


Ο Νίκος Περατινός (Ford Escort Cosworth) απέδειξε πως είναι ακόμη μάχιμος, ολοκληρώνοντας στην κορυφή της Formula Saloon, εμπρός από τον πρωταθλητή τα τελευταία χρόνια στην Ομάδα Ν των αναβάσεων, Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Lancer Evo VII). Ο νεαρός οδηγός επέλεξε ενδιάμεση γόμα ελαστικών στο πρώτο βρεγμένο σκέλος, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο έδαφος στη μάχη που είχε με τον Περατινό. Εν συνεχεία, κατέβασε το χρόνο του, ωστόσο η πλάστιγγα έγειρε υπέρ του οδηγού του Ford Escort, για μόλις 0.67 δευτ. Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VII) ολοκλήρωσε τρίτος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ