Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAT Leon CUP RACER ...


Η SEAT συνεχίζει και αυτή τη χρονιά την πιστή και μακροχρόνια δέσμευση της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η αγωνιστική σεζόν 2016 του πρωταθλήματος SEAT Leon Eurocup θα διεξαχθεί για άλλη μια φορά σε μερικές από τις πιο γνωστές πίστες της Ευρώπης. Δύο αγώνες θα πραγματοποιούνται σε κάθε ένα από τα επτά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες.
Στη γραμμή εκκίνησης, το SEAT LΕΟΝ CUP RACER, με απόδοση 330 PS / 243 kW και κατασκευασμένο με κορυφαίο αγωνιστικό know how. Περισσότερα από 100 αγωνιστικά CUP RACER χρησιμοποιούνται σήμερα με τεράστια επιτυχία σε ένα ευρύ φάσμα αγώνων σε 22 συνολικά χώρες, συμπεριλαμβανομένου και του νέου πρωταθλήματος TCR International Series. To Leon CUP RACER έχει ενισχυθεί φέτος με ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για την νέα αγωνιστική σεζόν. Στα πλαίσια των καινοτομιών ανήκει η δεύτερη έκδοση του CUP RACER TCR.  Με σειριακό κιβώτιο αντί για DSG, είναι ειδικά διαμορφωμένο για αγώνες αντοχής και για το ανταγωνιστικό πρωτάθλημα TCR.
«Οι αγωνιστικοί πελάτες μας είναι εξαιρετικά σημαντικοί για εμάς. Το CUP RACER υπήρξε από την πρώτη μέρα ένα επιτυχημένο αγωνιστικό όχημα με εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις. Παρ’ όλα αυτά, για αυτή τη σεζόν το έχουμε αναπτύξει πιο συστηματικά ώστε να είναι ακόμα πιο γρήγορο. Με την έκδοση TCR προσφέρουμε το ιδανικό όχημα για αγώνες αντοχής.», λέει ο Matthias Rabe, Αντιπρόεδρος της SEAT S.A. για την Έρευνα και την Ανάπτυξη. «Ανυπομονούμε για την νέα αγωνιστική σεζόν. Το να βλέπουμε και να ακούμε τους ενθουσιώδεις οπαδούς της SEAT στην πίστα είναι μια φανταστική εμπειρία. Και θα είμαστε εκεί για άλλη μια φορά για να τους προσφέρουμε εκπληκτικούς και συναρπαστικούς αγώνες».
Το Leon CUP RACER είναι ήδη ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πάνω από 100 οδηγοί CUP RACER είναι ήδη ενεργοί με τις ομάδες τους σε συνολικά 22 χώρες.
Το Ημερολόγιο του Πρωταθλήματος SEAT Leon Eurocup
To SEAT Leon Eurocup είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα Πρωταθλήματα Ενιαίου Τύπου στην Ευρώπη. Το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος 2016 περιλαμβάνει επτά Σαββατοκύριακα στις ακόλουθες πίστες:

23/24 Απριλίου: Estoril, Πορτογαλία
14/15 Μαΐου: Silverstone, Μεγάλη Βρετανία
4/5 Ιουνίου: Paul Ricard, Γαλλία
16/17 Ιουλίου: Mugello, Ιταλία
10/11 Σεπτεμβρίου: Red Bull Ring, Αυστρία
17/18 Σεπτεμβρίου: Nürburgring, Γερμανία
29/30 Οκτωβρίου: Montmelo, Ισπανία

Στα παραπάνω αγωνιστικά Σαββατοκύριακα περιλαμβάνονται ελεύθερα δοκιμαστικά και δύο ξεχωριστοί αγώνες ταχύτητας. Μία ομάδα από την SEAT Sport θα βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να παρέχει την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη στις ιδιωτικές ομάδες των πελατών μας. 

TCR International Series
To Leon CUP RACER δεν είναι επιτυχημένο μόνο στο Πρωτάθλημα Eurocup. Ιδιωτικές ομάδες SEAT ήταν σε θέση να συμμετάσχουν και στο Πρωτάθλημα TCR touring car series, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε το 2015. Ο Σουηδός οδηγός Stefano Comini πήρε το τίτλο του πρωταθλήματος με το Leon CUP RACER.
To TCR International Series θα πραγματοποιηθεί και το 2016, με 24 αγώνες, σε 3 ηπείρους – Ευρώπη, Ασία και Νότια Αμερική.  Τρία από τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα θα συμπεριληφθούν και στο παράλληλο πρόγραμμα της Formula 1, ενώ περιλαμβάνονται αγώνες στη Μαλαισία, τη Ρωσία, την Αργεντινή και την Ισπανία. 
CUP RACER – Top class τεχνολογία αγώνων
Παρά την καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία του, το Leon CUP RACER είναι στενά συνδεδεμένο  με το Leon CUPRA. Παράλληλα με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του, το αμάξωμα του Leon προσφέρει μέγιστη ακαμψία σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος – στοιχείο σημαντικό για γρήγορη οδήγηση και χειρισμό ακριβείας στην πίστα. Το CUP RACER 2.0 TSI με απόδοση 330 PS / 243 KW και μέγιστη ροπή 400 Nm είναι επίσης στενά συνδεδεμένο με  τον κινητήρα παραγωγής του Leon CUPRA, με το κιβώτιο DSG καθώς το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστά διαφορικό μπλοκέ που προέρχονται κατευθείαν από το το κορυφαίο εμπορικό μοντέλο παραγωγής.

CUP RACER 2016 – Συστηματική εξέλιξη για μεγαλύτερη απόδοση
Πολλές λεπτομέρειες του Leon CUP RACER εξελίχθηκαν προσεκτικά για την νέα αγωνιστική σεζόν από την SEAT Sport. H έκδοση Eurocup παρέχει βελτιωμένη κάθετη δύναμη χάρη στο νέο αεροδυναμικό πακέτο που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα στις ευθείες και στις στροφές. Το πακέτο ψύξης και το επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης προσφέρουν καλύτερη απόδοση, ενώ τα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε δύο κατευθύνσεις επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμοστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια στις απαιτήσεις της πίστας και στο στιλ οδήγησης. Τέλος, ένα νέο ντεπόζιτο ασφαλείας χωρητικότητας 100 λίτρων και άμεσου συστήματος ανεφοδιασμού αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο σε αγώνες αντοχής.

Έκδοση CUP RACER TCR 
Η έκδοση CUP RACER για το Πρωτάθλημα TCR International Series διαθέτει νέα, ελαφρύτερη και πιο ατομικά προσαρμοζόμενη μετάδοση καθώς και ένα ισχυρό και ελαφρύ σύστημα φρένων. Για την αγωνιστική σεζόν 2016, η SEAT Sport προσφέρει μία δεύτερη έκδοση του CUP RACER, ειδικά διαμορφωμένη για το TCR και τους αγώνες αντοχής.  Η πιο σημαντική αλλαγή είναι το σειριακό, έξι ταχυτήτων αγωνιστικό κιβώτιο από την SADEV, του οποίου η διαχείριση γίνεται μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι αντί του λεβιέ. Το πακέτο αντοχής περιλαμβάνει ένα συμπαγές εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό και εξαπίστονο σύστημα πέδηση Radi-CAL από την AP. Εκτός από την εξαιρετική απόδοση του Leon CUP RACER, ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η προσιτή τιμή αυτού του πακέτου τεχνολογιών. Το CUP RACER με DSG μπορεί να παραγγελθεί από την SEAT Sport στη τιμή των 85.000€ χωρίς ΦΠΑ, ενώ η δεύτερη έκδοση του με σειριακό κιβώτιο διατίθεται στη τιμή των 110.000€ χωρίς ΦΠΑ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε