Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Clio Pro+ Euro6 ...


Εφοδιασμένο με τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα 1.5dCi προδιαγραφών Euro6, το Clio Pro+ γίνεται ακόμα πιο πρακτικό, αλλά και οικονομικό, αποτελώντας για τον κάθε επαγγελματία έναν εξαιρετικό σύμμαχο στη δύσκολη καθημερινότητα.
Βασισμένο στο δημοφιλές 5θυρο επιβατικό μοντέλο, το Renault Clio Pro+, έχει ήδη κερδίσει τους επαγγελματίες συνδυάζοντας ιδανικά την κομψή αισθητική με την κορυφαία πρακτικότητα, χαρακτηριστικά που ενισχύονται από τα ακάλυπτα πίσω παράθυρα τα οποία διατηρούν τα επίπεδα ορατότητας ενός κανονικού επιβατικού αυτοκινήτου. Διατηρώντας όλα τα οφέλη που το ανέδειξαν ως μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές, τώρα εφοδιασμένο με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi προδιαγραφών Euro6, προσφέρει μια σειρά επιπλέον πλεονεκτημάτων. Συγκεκριμένα το Clio Pro+ Euro6 εφοδιάζεται με σύστημα Stop & Start το οποίο συμβάλει στις ακόμα χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης (από 3,1lt/100km) και εκπομπές ρύπων (85gr/km CO2) που σε συνδυασμό με τα μεγάλα διαστήματα service (κάθε 30.000χλμ.) κρατούν σε χαμηλά επίπεδα τα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου.



Παράλληλα με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, το Clio Pro+ Euro6 έχει και αυξημένο ωφέλιμο βάρος (521kg) κάνοντας ακόμα ευκολότερη την εκμετάλλευση του χώρου φόρτωσης που όπως πάντα εφοδιάζεται με προστατευτικό πλέγμα, πλαστικό κάλυμμα τύπου σκάφης και αναδιπλούμενη – αφαιρούμενη εταζέρα.  
Το νέο Clio Pro+ Euro6, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά με 12.125ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. Η τιμή περιλαμβάνει όφελος μεγαλύτερο από εκείνο που προσέφερε το μέτρο της απόσυρσης. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...