Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Toyota και πάλι στην 1η θέση ...


-1η  θέση σε σύνολο πωλήσεων στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου
-1 η θέση σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων (PCs)
-1 η  θέση σε πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCVs)

Η ΤΟΥΟΤΑ, τη χρονιά 2015, βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου με συνολικές ταξινομήσεις 9.901 αυτοκινήτων.
Αναλυτικότερα, η ΤΟΥΟΤΑ αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 8.866 ταξινομήσεις, όγκος που αντιστοιχεί στο 11.7 % της αγοράς, καθώς επίσης και στην πρώτη θέση των επαγγελματικών) αυτοκινήτων με  1.035 ταξινομήσεις ή ποσοστό 18.3%.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς  τόνισε τα εξής:
«Το 2015 ήταν μια χρονιά με αξιόλογη μεγέθυνση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου κατά 7% σε σχέση με το 2014.
Η Toyota Ελλάς και το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της πέτυχαν μία ακόμη αδιαμφισβήτητη πρωτιά αυξάνοντας το μερίδιο στο 12,2%  και ενισχύοντας την ηγετική θέση της ΤΟΥΟΤΑ στην ελληνική αγορά.    Επιπρόσθετα, η υβριδική τεχνολογία ΤΟΥΟΤΑ συνεχίζει να κατακτά όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη και να καλύπτει τις ανάγκες των ελλήνων καταναλωτών.  Τρανή απόδειξη οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων μας (Yaris, Auris, Prius) οι οποίες αυξήθηκαν κατά 140%, το 2015 έναντι του 2014.
Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας, για την προτίμηση και εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και θέλουμε να τους διαβεβαιώσουμε ότι η απόλυτη εξυπηρέτησή τους παραμένει πάντα ο πυρήνας της φιλοσοφίας μας.
  
Καλή Χρονιά! γεμάτη Υγεία, Δημιουργία και Πρόοδο».


Η συνολική αγορά του αυτοκινήτου στη χώρα μας το 2015 αυξήθηκε 7% σε σύγκριση με το 2014.   Συγκεκριμένα, το 2015 έκλεισε με 81.457 ταξινομήσεις, ενώ το 2014 είχαν ταξινομηθεί 76.106 αυτοκίνητα.
Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν ήταν τα Αuris και Avensis, ενώ όλα τα μοντέλα της ΤΟΥΟΤΑ  βρέθηκαν το 2015 στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους.
Ειδικότερα, στις κύριες και βασικές κατηγορίες της αγοράς, το:
- Auris με 1.475 ταξινομήσεις και 13,3%, καθώς και Corolla με 569 και μερίδιο αγοράς 5,1%, κατέκτησαν αθροιστικά, την πρώτη θέση επάξια στην κατηγορία C
- Aygo  με 1.556 ταξινομήσεις & 13,8% μερίδιο αγοράς.  Αναλυτικά, στην λιανική πώληση το Aygo με μεγάλη διαφορά κατέκτησε την πρώτη θέση και με μερίδιο αγοράς 17,8%, και τέλος,
- Yaris  με 5.017 ταξινομήσεις & 18,3%, απέδειξε και την περασμένη χρονιά πως είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά και πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,