Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Team Peugeot Total - Η κυριαρχία συνεχίζεται ......


Μετά την 7η ειδική διαδρομή η Team Peugeot Total έχει τον απόλυτο έλεγχο του πιο δύσκολου αγώνα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με τα 2008 DKR να φιγουράρουν στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης!
Μετά τους Sébastien Loeb και Stéphane Peterhansel, ήταν η σειρά του έμπειρου Carlos Sainz για να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο φετινό Ντακάρ και πίσω από το τιμόνι του νέου PEUGEOT 2008 DKR. Ο Ισπανός κατάφερε να τερματίσει στην 7η ε.δ. μπροστά από τους Loeb/Elena και να ολοκληρώσει με ιδανικό τρόπο την πρώτη του εβδομάδα στο φετινό Ντακάρ.
Οι Loeb/Elena ηγούνταν στην ειδική διαδρομή, αλλά έχασαν πολύτιμο χρόνο στο δεύτερο σκέλος λόγω προβλήματος στο σύστημα υπερτροφοδότησης, αλλά και λάθους στην διάρκεια της πλοήγησης. Τελικά, ο Αλσατός τερμάτισε 38 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sainz διατηρώντας την 1η του θέση στην γενική κατάταξη. Ο Peterhansel τερμάτισε στην 4η θέση της ειδικής, ενώ αξιόλογο αποτέλεσμα σημείωσε και ο Despres στην 6η θέση.
Η Peugeot Team Total ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την πρώτη εβδομάδα του Ντακάρ σημειώνοντας δύο φορές το «1-2-3» και τέσσερις το «1-2» στις έως τώρα ειδικές διαδρομές. Πρόκειται για μία συναρπαστική πορεία της ομάδας και των πληρωμάτων των τεσσάρων 2008 DKR με τον εμβληματικό Λέοντα να βρυχάται στις ερήμους της Αργεντινής και της Βολιβίας!

Bruno Famin, Διευθυντής στην Peugeot Sport: «Αυτή η ειδική μας πήγε καλά. Η ομάδα μας έκανε ένα ακόμη «1-2». Χαρήκαμε πάρα πολύ βλέποντας τον Carlos να κερδίζει την πρώτη του πίστα στο Ντακάρ πίσω από το τιμόνι του PEUGEOT 2008 DKR. O Sebastian τερμάτισε πολύ κοντά, ενώ ο Stephane παρακολουθεί από κοντά. Η τελευταία μας επίδοση ήταν εξαιρετική αλλά έχουμε να λύσουμε μερικά προβληματάκια όπως με τους αισθητήρες του κινητήρα που σχετίζονται με την διαχείριση του τούρμπο».

Carlos Sainz (PEUGEOT 2008 DKR Νο303): «Η μέρα ήταν ok, δεν αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα. Είμαι χαρούμενος που έκανα την πρώτη μου νίκη στο Ντακάρ με ένα PEUGEOT. Το ξεκίνημα της εβδομάδας ήταν δύσκολο, καθώς την 1η μέρα χάσαμε 14 λεπτά. Τώρα τα πράγματα πάνε από το καλό στο καλύτερο και είναι ωραία μετά από τόσο σκληρή δουλειά που έχουμε κάνει». 

Η κατάταξη στην 7η ειδική διαδρομή (Uyuni-Salta)
1. Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, 5h34min03s
2. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, +0m38s
3. Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, +3min22s
4. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +3min27s
5. Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +4min07s
6. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +5min24s

Η γενική κατάταξη μετά την 7η ειδική διαδρομή:
1.Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, 21h46min28s
2.Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +2min22
3.Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, +4min50s
4.Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, +17min36s
5.Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +32min53s
14.Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +1h45min06s

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο