Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην κορυφή ο Peterhansel ......


8η ειδική διαδρομή - Τα 2008 DKR των Sainz και Peterhansel σημείωσαν το «2-3» σε μία διαδρομή συνολικού μήκους 393 χλμ., όπου οι Loeb/Elena έχασαν πολύτιμο χρόνο και την 1η θέση στην γενική μετά από ντελαπάρισμα.
Η 8η ειδική διαδρομή αποδείχτηκε πολύ σκληρή για τα πληρώματα και ιδιαίτερα πικρή για τους Loeb/Elena, αφού μόλις 10 χλμ. πριν την γραμμή του τερματισμού, το 2008 DKR τους με αριθμό 314 ανατράπηκε και τελικά ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 33η θέση. Οι Sainz/Cruz κινήθηκαν πιο προσεκτικά και σημείωσαν τον 2ο καλύτερο χρόνο της ειδικής, πίσω από τον νικητή της ειδικής Nasser Al-Attiyah, ενώ με μικρή διαφορά ακολούθησαν στην 3η θέση οι Peterhansel/Cottret.  
Στην 1η θέση της γενικής κατάταξης συνεχίζει να κυριαρχεί η Team Peugeot Total. Πλέον, με τους πρωτοπόρους Peterhansel/Cottret, ενώ στην 2η θέση βρίσκεται ένα ακόμη 2008 DKR, αυτό των Sainz/Cruz. Λόγω του ατυχήματος που είχαν, οι Loeb/Elena έχασαν πολύτιμο χρόνο (ολοκλήρωσαν την ειδική με καθυστέρηση πάνω από μία ώρα) και από την 1η θέση της γενικής έπεσαν στην 8η με αποτέλεσμα οι πιθανότητες τους για την κατάκτηση του αγώνα να έχουν ελαχιστοποιηθεί.

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 2008 DKR n°302):  «Σε αυτή την ειδική συνέβησαν πολλά. Χάσαμε πολύ χρόνο στο πρώτο μέρος. Στο δεύτερο τα πράγματα ήταν καλύτερα με πιο μικρούς αμμόλοφους. Τερματίσαμε αρκετά πίσω από τους πρώτους της ειδικής, αλλά είδαμε τον Loeb που ήταν μόλις 20-30 δλ. μπροστά από εμάς να ανατρέπεται. Είναι λίγο απογοητευτικό να χάνουμε το ένα από τα τρία αυτοκίνητα στις πρώτες θέσεις της γενικής. Τώρα είμαι μπροστά και θα προσπαθήσω να διατηρήσω αυτό τα αβαντάζ».

Sebastian Loeb (PEUGEOT 2008 DKR Νο314): «Αυτό που συνέβη είναι πως κοντά σε ένα φαρδύ ποτάμι υπήρχε ένα χαντάκι που δεν είδα και στο πέρασμα το αυτοκίνητο αποσταθεροποιήθηκε και ανετράπη. Έσπασαν αρκετά πράγματα. 
Χρειάστηκε να αλλάξουμε δύο ελαστικά, το ψυγείο, έναν άξονα μετάδοσης για σιγουριά, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο. 
Πρέπει να αποκτήσω μεγαλύτερη εμπειρία, γι’αυτό πρωτίστως ήρθαμε. Τελικά βρεθήκαμε μπροστά την πρώτη εβδομάδα. Τώρα δεν είναι τόσο ωραία τα πράγματα. Είμασταν πολύ λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της ειδικής. Κάτι τέτοιο είναι αποθαρρυντικό, αλλά έτσι είναι η ζωή και τώρα πρέπει να συνεχίσουμε».

Η κατάταξη στην 8η ειδική διαδρομή (Uyuni-Salta)
1. Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, 4 h12min23s
2. Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, +12s
3. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, + 31s
4. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, + 4min40
5. Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +6min42
32. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, +1h08min09s

Η γενική κατάταξη μετά την 8η ειδική διαδρομή
1. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, 26h01min44s
2. Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, + 2min09s
3. Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, +14min43s
4. Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +36min42s
5. Leeroy Poulter (ZAF)/Robert Howie (ZAF), Toyota Hilux, +49min32s
8. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, +1h05min16s
14. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +1h46min53s

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α