Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SsangYong TIVOLI Active AWD από 19.150 € ......


Μετά το λανσάρισμα του νέου TIVOLI με τον σύγχρονο 1.6 diesel κινητήρα, των 115 ίππων και των 300 Nm ροπής, ήρθε η ώρα της έκδοσης Active AWD με Lock Mode να κορυφώσει τη γκάμα του νέου trendy μοντέλου, με τον πιο δυναμικό και ουσιαστικό τρόπο. 
Η SsangYong είναι η premium φίρμα της Κορέας, με 60 χρόνια ιστορία στην κατασκευή τετρακίνητων οχημάτων. Έτσι, το νέο TIVOLI με το σύστημα Active AWD με Lock Mode αποτελεί το σπουδαιότερο συνεχιστή αυτής της παράδοσης, αλλά και μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη και προσιτή πρόταση στην κατηγορία του. 
Το σύστημα τετρακίνησης Active AWD με Lock Mode του νέου TIVOLI, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια εντός δρόμου και τη μέγιστη αξιοποίηση των εκτός δρόμου προδιαγραφών του μοντέλου. Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με συνεκτικό συμπλέκτη τελευταίας γενιάς, που, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, στέλνει το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής στον εμπρός άξονα, διασφαλίζοντας οικονομική λειτουργία. Μόλις το σύστημα διαγνώσει απώλεια πρόσφυσης, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, τότε σε συνεργασία με το Σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (ESP) αναλαμβάνει να στείλει μέχρι και το 50% της δύναμης του κινητήρα στον πίσω άξονα. Παράλληλα, μέσω της λειτουργίας Lock Mode (που ελέγχεται από ένα κουμπί στο ταμπλό του αυτοκινήτου) ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το «κλείδωμα» της τετρακίνησης ανάμεσα στους άξονες, αν απαιτηθεί μέγιστη πρόσφυση (για παράδειγμα στην αναρρίχηση εκτός δρόμου). Το «κλείδωμα» μπορεί να ενεργοποιηθεί εφόσον ο οδηγός κινείται με ταχύτητες κάτω από τα 40 km/h και μένει ενεργό μέχρι αυτή την ταχύτητα. 


Έτσι, σε συνδυασμό με το εξελιγμένο Σύστημα Ευστάθειας (ESP) που πλαισιώνεται από το Σύστημα Ενεργής Προστασίας Ανατροπής (ARP), το Σύστημα Ενίσχυσης Πέδησης (BAS) & το Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα (HSA) το νέο TIVOLI AWD προσφέρει το μέγιστο βαθμό ενεργητικής ασφάλειας στους επιβάτες του. 
Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου έχουν εξελιγμένη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (multi – link) στον πίσω άξονα, στοιχείο που αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια αλλά και την ποιότητα των οδικών του χαρακτηριστικών. Επίσης, το νέο μοντέλο έρχεται εξοπλισμένο με στάνταρ ρεζέρβα ανάγκης (διαστάσεων 125/80 R16), ένα πολύ χρήσιμο στοιχείο εξοπλισμού, ειδικά στην κίνηση εκτός δρόμου, που δεν απαντά σε πολλούς ανταγωνιστές του. 
Με 167 χλστ. απόστασης από το έδαφος, και εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης (20,5ο), ράμπας (17ο) και φυγής (28ο), το νέο TIVOLI AWD εγγυάται απρόσκοπτη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο TIVOLI AWD 1.6 Diesel έχει δυνατότητα ρυμούλκησης 1.500 κιλών (τη μεγαλύτερη στην κατηγορία)!
Η τετρακίνηση στο νέο TIVOLI συνδυάζεται τόσο με τον κινητήρα βενζίνης 1.6 (128PS), όσο και με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 (115PS), αλλά και με τα δύο είδη κιβωτίων, το 6άρι χειροκίνητο και το 6άρι αυτόματο της Aisin με δυνατότητα σειριακών αλλαγών. Έτσι, όταν μιλάμε για την έκδοση 1.6 DSL AWD A/T, μιλάμε για ένα μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών για την ελληνική αγορά και μάλιστα σε πολύ δελεαστική τιμή!


Το νέο τετρακίνητο TIVOLI προσφέρεται με το πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού DLX (όπως και με το κορυφαίο 2Tone), που περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, Bluetooth, θύρες HDMI & USB και χειριστήρια ρύθμισης στο τιμόνι, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & συναγερμό, σύστημα διεύθυνσης Smart Steer με τρία επίπεδα λειτουργίας (Normal, Comfort & Sport), Cruise Control, προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράγες οροφής, σύστημα ISG (Idle Stop & Go – στις εκδόσεις 1.6 DSL M/T), αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικά) με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Power, Winter).  
Το νέο TIVOLI, καλύπτεται από 5 χρόνια εργοστασιακή Εγγύηση, ενώ προσφέρεται με 5 χρόνια δωρεάν Service & 5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...