Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τερματισμός και χαμόγελα ......


Μετά από τις απανωτές ατυχίες στους τελευταίους αγώνες, ήρθε η στιγμή της χαράς του τερματισμού για τον Ίαν Παπανικολάου. Με τον Δημήτρη Αντωναίο στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris, ο Παπανικολάου αγωνίστηκε στο 35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, που προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος. Ο καιρός ήταν ιδανικός για την τέλεσή του αγώνα που διοργάνωσε με επιτυχία η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας.
Τα προβλήματα, ωστόσο, δεν έλειψαν και στην Κόρινθο για τον Παπανικολάου, καθώς από τα μέσα του πρώτου από τα τρία προγραμματισμένα σκέλη, το Toyota Yaris άρχισε να ρετάρει: «Αν και ξεκινήσαμε καλά, στα μισά του πρώτου περάσματος, ξύπνησαν οι “εφιάλτες” που μας κυνηγούν από την αρχή της χρονιάς. Το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει, με αποτέλεσμα να ζορίζεται αρκετά, ιδιαίτερα στο ανηφορικό τελευταίο κομμάτι της ειδικής», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συνέχισε: «Πήγαμε στο σέρβις, προσπαθώντας να βρούμε την αιτία, ώστε να κάνουμε το δεύτερο σκέλος χωρίς προβλήματα. Απ’ ότι φαίνεται, καταφέραμε μετά από μια ολόκληρη χρονιά να βρούμε τη καρδιά του προβλήματος. Αφού αλλάξαμε τον προβληματικό πολλαπλασιαστή, το αυτοκίνητο συνέχισε να ρετάρει καθώς κι αυτός που είχαμε μαζί μας δεν ήταν καλός. Έτσι, κάναμε το δεύτερο πέρασμα με τρείς κυλίνδρους απλά για να συνεχίσουμε τον αγώνα. Ευτυχώς ο τελικός νικητής της Α5, Θοδωρής Τσάκαλος, μας έδωσε έναν καλό πολλαπλασιαστή και έτσι κάναμε ένα απροβλημάτιστο τρίτο πέρασμα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να ευχαριστηθούμε το αυτοκίνητο και να κάνουμε έναν αρκετά καλό χρόνο, οδηγώντας συντηρητικά, προκειμένου  να τερματίσουμε σίγουρα τον αγώνα. Ευχαριστώ πολύ τον Τσάκαλο για την πολύτιμη βοήθειά του!». 


Ο χρόνος του 26χρονου οδηγού στο τρίτο πέρασμα από την ειδική της Κλένιας, δεν ήταν άσχημος, αν λάβει κανείς υπόψην του τα ελάχιστα χιλιόμετρα που έχει κάνει πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το χρόνο μου στο τρίτο πέρασμα. Αν και οδήγησα "κομμένος" για να τερματίσω, είχα την ευκαιρία να δω τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου εν ώρα αγώνα πλέον και όχι σε κάποιο τεστ. Κατέβασα το χρόνο μου σε σχέση με πέρυσι και πλησίασα αρκετά τους πρωτοπόρους, οπότε είμαι ευχαριστημένος», τόνισε ο Παπανικολάου, ο οποίος για δεύτερη φορά φέτος είχε τον νεαρό Δημήτρη Αντωναίο στο δεξί μπάκετ: «Ο Δημήτρης ήταν άψογος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε μπει στο κλίμα εξαρχής. Ο τρόπος που διαβάζει τις σημειώσεις με βοηθάει πολύ και σίγουρα ο πολύ καλός χρόνος στο τρίτο πέρασμα οφείλεται και στο συνοδηγό!»
Με ανεβασμένη, πλέον την ψυχολογία και με σημάδια αισιοδοξίας, ο Ίαν Παπανικολάου ετοιμάζεται για τον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου Χώματος, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ που θα διεξαχθεί στις 21 και 22 Νοεμβρίου στο Λουτράκι: «Με διαφορετική ψυχολογία, σκοπεύουμε να συμμετάσχουμε και στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Αν και δεν υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον θεωρούμε, σαν ομάδα, πως είναι σημαντικό να μαζέψουμε χιλιόμετρα. Πιστεύω πως θα μαζευτούν κι εκεί αξιόλογες συμμετοχές όπως και στη Κόρινθο και φυσικά θα χαρώ πολύ αν τρέξει και ο πρωταθλητής της F2, Αντώνης Αγγελόπουλος, ο οποίος με έχει στηρίξει πάρα πολύ, βοηθώντας με να μάθω το αυτοκίνητο.», υπογράμμισε ο οδηγός.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ