Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νίκη στην Α5 για τον Ίαν Παπανικολάου ......


Μετά από πολλές ατυχίες, οι προσπάθειες του Ίαν Παπανικολάου δικαιώθηκαν στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ. Με τον Στέλιο Αράπη στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris το πλήρωμα επικράτησε στην Α5, κλείνοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Για πρώτη φορά, το Ιαπωνικό μικρό δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, επιτρέποντας στο νεαρό οδηγό να δείξει τις δυνατότητές του. Το  Κυπέλλο Χώματος ολοκληρώθηκε, με τον Ίαν Παπανικολάου να τερματίζει στην τρίτη θέση της βαθμολογίας στην Α5!
Το τελευταίο χωμάτινο ράλλυ της χρονιάς που ως πεδίο δράσης είχε τη γνωστή ειδική Λουτρακίου-Κινέττας κύλησε ομαλά για το δίδυμο: «Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα στους τελευταίους αγώνες, οπότε περιμέναμε πώς και πώς αυτή τη στιγμή. Το Yaris λειτούργησε άψογα καθ’ όλη τη διάρκεια του σπριντ και επιτέλους μας δόθηκε η ευκαιρία να δείξουμε τι μπορούμε να καταφέρουμε. Αισθανόμαστε υπέροχα, καθώς οι κόποι μας ανταμείφθηκαν και η χρονιά έκλεισε ιδανικά. Κυρίως, τερματίσαμε χωρίς να "λείπει βίδα" και με το αυτοκίνητο να δουλεύει άψογα. Βέβαια, δεν μπορώ να πω ότι έδωσα το 100% των δυνατοτήτων μου, καθώς ουσιαστικά τώρα μαθαίνω το αυτοκίνητο και συμπληρώνω αγωνιστικά χιλιόμετρα με αυτό. Σίγουρα, έχουμε πολλά περισσότερα να δώσουμε στο μέλλον, τόσο εγώ, όσο και το Yaris.», ήταν τα λόγια του Παπανικολάου. Ο Στέλιος Αράπης, κάθισε για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris και με αυτή του την επιτυχία, αναδείχθηκε επαθλούχος στην Α5, μόλις στην πρώτη του χρονιά εμπλοκής με το χώρο: «Με το συνοδηγό δέσαμε αμέσως. Αν και γνωριστήκαμε στις αναγνωρίσεις, μια μέρα πριν τον αγώνα, ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα της ειδικής ένιωσα να του έχω εμπιστοσύνη. Έχει όρεξη και ενθουσιασμό, καθώς αγαπάει αυτό που κάνει. 


Νιώθω πολύ χαρούμενος που κατάφερε να κατακτήσει το κύπελλο στην Α5.», δήλωσε ο 26χρονος οδηγός. 
Μπορεί η αγωνιστική χρονιά να λαμβάνει τέλος, ωστόσο ο προγραμματισμός για το 2016 έχει ήδη ξεκινήσει για την ομάδα: «Το πρόγραμμα από εδώ και πέρα περιλαμβάνει την εντατική προετοιμασία για την επόμενη χρονιά. Προέχει η ολοκλήρωση της ολικής ανανέωσης του αυτοκινήτου. Ήδη, όπως φάνηκε, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, αλλά απαιτείται πολύ δουλειά ακόμα, κυρίως σε θέματα προστασίας του αμαξώματος και εργονομίας του πληρώματος.», τόνισε ο Παπανικολάου και συμπλήρωσε αναφορικά με τα μελλοντικά του σχέδια: «Είναι νωρίς για να ανακοινώσουμε τους αγώνες που θα ακολουθήσουμε το 2016, καθώς το πρόγραμμα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Σίγουρα, θέλουμε να κάνουμε ορισμένα χωμάτινα ράλλυ και να ακολουθήσουμε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, σε περίπτωση που βρεθεί η απαραίτητη οικονομική στήριξη.»

Παρακολουθείστε ένα μικρό απόσπασμα από την προσπάθεια των Ίαν Παπανικολάου-Στέλιου Αράπη στο 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ ΕΔΩ!.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ