Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ο.Μ.Α.Θ. στο SeaJets Acropolis Rally .....


Η ώρα του SeaJets Acropolis Rally of Greece έφτασε και δεν υπάρχει άνθρωπος που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας αλλά και σε όλη την Ευρώπη που δεν θα έχει στραμμένη στην προσοχή του στο Λουτράκι και τις ειδικές διαδρομές γύρω από αυτό.
Έτσι λοιπόν ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή την γιορτή συμμετέχοντας μάλιστα με δύο διαφορετικούς τρόπους.


Στο καθαρά αθλητικό κομμάτι ο Άλκης Ρέντης κάνει ντεμπούτο στον εθνικό μας  αγώνα για πρώτη φορά και μάλιστα για πρώτη φορά στην επιτυχημένη καριέρα του θα γευτεί χωμάτινη επιφάνεια. Στα αριστερά θα κάθεται και πάλι ο συνήθης ύποπτος Γιάννης Πλάγος (που τον ξαναβλέπουμε στον εθνικό μας αγώνα μετά από εφτά χρόνια απουσίας) με τους δυο τους να αποτελούν για μια ακόμα φορά ένα δίδυμο που έχει αφήσει πολλά στόματα ανοιχτά φέτος. Όπλο τους θα είναι ένα Citroen Saxo με το πλήρωμα να συμμετέχει στην κλάση Α6 αντιμετωπίζοντας πολύ εμπειρότερους συνδυασμούς. Αν μάλιστα αναλογιστούμε πως μέχρι την Πέμπτη το απόγευμα δεν είχαν οδηγήσει το αυτοκίνητο μπορούμε να καταλάβουμε πόσο δύσκολο αναμένεται το έργο τους σε ένα αγώνα που ο τερματισμός για όλους πόσο μάλλον για τα δικίνητα αυτοκίνητα είναι επίτευγμα άξιο θαυμασμού.
Η συμμετοχή όμως του σωματείου μας δεν σταματάει εδώ.Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας με αίσθημα ευθύνης αποδέχθηκε την πρόσκληση-πρόκληση της Ο.Μ.Α.Ε. και θα συνδράμει όσο περισσότερο μπορεί στην διοργάνωση του αγώνα. Έτσι ούτε λίγο ούτε πολύ δώδεκα συνολικά κριτές θα είναι στον εθνικό αγώνα με αρκετούς από αυτούς να είναι εν ενεργεία αθλητές δίνοντας τους έτσι την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια διοργάνωση από την άλλη πλευρά μαζεύοντας έτσι πολύτιμες εμπειρίες.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας εύχεται στους αθλητές και στους κριτές του καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση ενώ με ένα ακόμα δυναμικό παρών αυτή την φορά στον εθνικό μας αγώνα το SeaJets Acropolis Rally of Greece ανανεώνει το ραντεβού του με όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού εκεί που αξίζει: Στα βουνά

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ