Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη μάχη του Ακρόπολις οι Παπανικολάου-Κούλης .....


Το παιδικό όνειρο της συμμετοχής σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις έγινε πραγματικότητα την περσινή χρονιά για τον Ίαν Παπανικολάου. Τότε, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11 της κατηγορίας Α5, ο νεαρός οδηγός, κάνοντας τα πρώτα του βήματα στο χώρο των ράλλυ, ολοκλήρωσε άδοξα την προσπάθειά του μόλις στην πρώτη ειδική. Φέτος, όντας πιο έμπειρος, επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα, πεπεισμένος για ένα θετικό αποτέλεσμα. 
«Η δεύτερή μου συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ σημαντική. Από μικρός παρακολουθούσα τον φημισμένο αυτό αγώνα και πάντα ήθελα να συμμετάσχω. Πέρυσι τα κατάφερα, ωστόσο δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα, καθώς ο τροχός του Micra είχε διαφορετική άποψη. Έκτοτε έχω συμμετάσχει σε ορισμένους χωμάτινους αγώνες και η εμπειρία που έχω αποκομίσει από αυτούς είναι πολύτιμη», δήλωσε ο Παπανικολάου.
Από τον αγώνα της Αμαλιάδας μέχρι σήμερα, αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στο Toyota Yaris του οδηγού, με σκοπό το αυτοκίνητο να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Ακρόπολις: «Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει κάποιες αλλαγές έτσι ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του συνόλου. Κάναμε ορισμένες αναβαθμίσεις σε καίρια σημεία. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για «κουρασμένα» αυτοκίνητα 10ετίας και άνω, τα οποία θέλουν συνεχώς προσοχή και συντήρηση. Δε παύει, όμως, το Yaris να είναι ένα αξιόμαχο αγωνιστικό», υπογράμμισε ο 25χρονος οδηγός. Ο Παπανικολάου είχε την ευκαιρία να διέλθει από τις διαδρομές του αγώνα, προκειμένου να πραγματοποιήσει τις αναγνωρίσεις, τονίζοντας ενθουσιασμένος από τις ειδικές που απαρτίζουν την 61η έκδοση του Ράλλυ Ακρόπολις: «Οι διαδρομές είναι πάρα πολύ ωραίες. Αγαπημένη μου είναι η Κλένια, με την οποία διατηρώ συναισθηματικούς δεσμούς από πέρσι, καθώς εκεί ξεκίνησα τους αγώνες ράλλυ. Βέβαια, στην ίδια ειδική εγκατέλειψα στον περσινό αγώνα. Επίσης, εντυπωσιάστηκα από το Κεφαλάρι στο οποίο οι εναλλαγές εδάφους μου άρεσαν. Πιστεύω πως ο καιρός, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα», συμπλήρωσε.
Στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris θα κάθεται ο Θοδωρής Κούλης, ο οποίος πλέον έχει εξοικειωθεί με τα καθήκοντά του. Έντονος θα είναι ο συναγωνισμός στην Α5, κατηγορία στην οποία θα αγωνιστεί το πλήρωμα, καθώς το δίδυμο θα έχει να αντιμετωπίσει 10 ακόμη επίδοξους νικητές της κατηγορίας το Σάββατο και 11 την Κυριακή. Όσον αφορά το στόχο, ο νεαρός οδηγός εμφανίστηκε συγκρατημένος: «Ο αγώνας είναι μεγάλος και η προσέγγισή μας πρέπει να είναι διαφορετική σε σχέση με την αντίστοιχη στα σπριντ. Θα κινηθούμε προσεκτικά και συνάμα γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να ανεβούμε στη ράμπα το απόγευμα της Κυριακής. Ένας τερματισμός, μπορεί αυτομάτως να σημάνει και ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία μας», τόνισε ο Παπανικολάου.


Να υπενθυμίσουμε πως κάθε ημέρα του αγώνα προσμετράει ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με διαφορετικούς συντελεστές για κάθε σκέλος. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινάει το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στις 16.28 με την τέλεση της πρώτης ειδικής, ενώ στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 19.36 τα πληρώματα θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη νυχτερινή ειδική της Κινέττας. Η Κυριακή περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές, με τον τερματισμό να λαμβάνει χώρα στο Λουτράκι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-