Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη μάχη του Ακρόπολις οι Παπανικολάου-Κούλης .....


Το παιδικό όνειρο της συμμετοχής σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις έγινε πραγματικότητα την περσινή χρονιά για τον Ίαν Παπανικολάου. Τότε, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11 της κατηγορίας Α5, ο νεαρός οδηγός, κάνοντας τα πρώτα του βήματα στο χώρο των ράλλυ, ολοκλήρωσε άδοξα την προσπάθειά του μόλις στην πρώτη ειδική. Φέτος, όντας πιο έμπειρος, επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα, πεπεισμένος για ένα θετικό αποτέλεσμα. 
«Η δεύτερή μου συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ σημαντική. Από μικρός παρακολουθούσα τον φημισμένο αυτό αγώνα και πάντα ήθελα να συμμετάσχω. Πέρυσι τα κατάφερα, ωστόσο δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα, καθώς ο τροχός του Micra είχε διαφορετική άποψη. Έκτοτε έχω συμμετάσχει σε ορισμένους χωμάτινους αγώνες και η εμπειρία που έχω αποκομίσει από αυτούς είναι πολύτιμη», δήλωσε ο Παπανικολάου.
Από τον αγώνα της Αμαλιάδας μέχρι σήμερα, αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στο Toyota Yaris του οδηγού, με σκοπό το αυτοκίνητο να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Ακρόπολις: «Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει κάποιες αλλαγές έτσι ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του συνόλου. Κάναμε ορισμένες αναβαθμίσεις σε καίρια σημεία. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για «κουρασμένα» αυτοκίνητα 10ετίας και άνω, τα οποία θέλουν συνεχώς προσοχή και συντήρηση. Δε παύει, όμως, το Yaris να είναι ένα αξιόμαχο αγωνιστικό», υπογράμμισε ο 25χρονος οδηγός. Ο Παπανικολάου είχε την ευκαιρία να διέλθει από τις διαδρομές του αγώνα, προκειμένου να πραγματοποιήσει τις αναγνωρίσεις, τονίζοντας ενθουσιασμένος από τις ειδικές που απαρτίζουν την 61η έκδοση του Ράλλυ Ακρόπολις: «Οι διαδρομές είναι πάρα πολύ ωραίες. Αγαπημένη μου είναι η Κλένια, με την οποία διατηρώ συναισθηματικούς δεσμούς από πέρσι, καθώς εκεί ξεκίνησα τους αγώνες ράλλυ. Βέβαια, στην ίδια ειδική εγκατέλειψα στον περσινό αγώνα. Επίσης, εντυπωσιάστηκα από το Κεφαλάρι στο οποίο οι εναλλαγές εδάφους μου άρεσαν. Πιστεύω πως ο καιρός, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα», συμπλήρωσε.
Στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris θα κάθεται ο Θοδωρής Κούλης, ο οποίος πλέον έχει εξοικειωθεί με τα καθήκοντά του. Έντονος θα είναι ο συναγωνισμός στην Α5, κατηγορία στην οποία θα αγωνιστεί το πλήρωμα, καθώς το δίδυμο θα έχει να αντιμετωπίσει 10 ακόμη επίδοξους νικητές της κατηγορίας το Σάββατο και 11 την Κυριακή. Όσον αφορά το στόχο, ο νεαρός οδηγός εμφανίστηκε συγκρατημένος: «Ο αγώνας είναι μεγάλος και η προσέγγισή μας πρέπει να είναι διαφορετική σε σχέση με την αντίστοιχη στα σπριντ. Θα κινηθούμε προσεκτικά και συνάμα γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να ανεβούμε στη ράμπα το απόγευμα της Κυριακής. Ένας τερματισμός, μπορεί αυτομάτως να σημάνει και ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία μας», τόνισε ο Παπανικολάου.


Να υπενθυμίσουμε πως κάθε ημέρα του αγώνα προσμετράει ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με διαφορετικούς συντελεστές για κάθε σκέλος. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινάει το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στις 16.28 με την τέλεση της πρώτης ειδικής, ενώ στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 19.36 τα πληρώματα θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη νυχτερινή ειδική της Κινέττας. Η Κυριακή περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές, με τον τερματισμό να λαμβάνει χώρα στο Λουτράκι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.