Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υπόθεση Eλληνική ......


Μπορεί η πρώτη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις για το 2015 να περιλάμβανε μόλις δύο ειδικές διαδρομές, αυτό όμως δε σημαίνει ότι οι συγκινήσεις και η ένταση δεν ήταν αντάξιες της ιστορίας του. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη μέχρι στιγμής έχουν παίξει οι καιρικές συνθήκες, που, λόγω της διεξαγωγής του αγώνα αυτήν την εποχή, έφερε τα πάνω κάτω ή, κυριολεκτώντας, έφερε τη λάσπη αντί της... ακροπολικής σκόνης. Έτσι, το αποτέλεσμα των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών αλλά και της σημερινής ήταν οι αγωνιζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις ούτως ή άλλως απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Κορινθίας υπό αντίξοες συνθήκες. Η έντονη βροχόπτωση πριν από την έναρξη της Ε.Δ.1 SEAJETS Kινέτα-Λουτράκι ώθησε τους επικεφαλής ασφαλείας του αγώνα στο «κόντυμα» της διαδρομής κατά περίπου 19 χλμ., και ειδικότερα στην πραγματοποίηση των 24,33 αντί των αρχικά σχεδιασμένων 43,41 χλμ. της. Ακόμα κι έτσι, ωστόσο, η λάσπη που υπήρχε στο δρόμο οδήγησε σε αρκετές εξόδους και εγκαταλείψεις, προκαλώντας πανδαιμόνιο! Λίγες ώρες αργότερα, υπό το φως των προβολέων, οι συνθήκες βελτιώθηκαν σημαντικά και οι οδηγοί προσέφεραν θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που αψήφησαν τη βροχή και βρέθηκαν κατά μήκος της ειδικής διαδρομής. 



Η μεγάλη και μάλιστα ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν η επίδοση των Αθανασούλα-Ζακχαίου με το Skoda Fabia R5. Ο Έλληνας οδηγός έμεινε σε απόσταση βολής από τους πρωταγωνιστές στο πρώτο πέρασμα της ειδικής, αλλά στο δεύτερο, μέσα στη νύχτα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, που του εξασφάλισε την 1η θέση στην κατάταξη στο τέλος του πρώτου σκέλους. Ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ήταν ο ταχύτερος το πρωί στην κατατακτήρια ειδική, ενώ κέρδισε και την 1η Ε.Δ. της ημέρας. Τη νύχτα, όμως, δεν είχε απάντηση στο χρόνο του Αθανασούλα, ενώ δεν τον βοήθησε η αλλαγή στο στήσιμο της ανάρτησης του Fiesta, με αποτέλεσμα να πέσει 9,6 δλ. πίσω από τον Έλληνα οδηγό, που το 2009 είχε «χαρίσει» στην Ελλάδα τη νίκη στην κατηγορία PWRC στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πίσω από τα δύο πληρώματα ολοκλήρωσε το σκέλος ο περυσινός νικητής του αγώνα, Craig Breen, με το Peugeot 208, με τη διαφορά του από την κορυφή να βρίσκεται στα 14,7 δευτερόλεπτα. 
Οι ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες έκαναν δύσκολο και το έργο του Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5, που στο πρώτο πέρασμα έχασε χρόνο όταν βρέθηκε πίσω από τον Ιορδάνη Σερδερίδη, ενώ το βράδυ απλώς προσπάθησε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Jaromir Tarabus με το Skoda Fabia S2000 συμπληρώνει την πεντάδα, έχοντας τη δική του μάχη με τον Εσθονό Raul Jeets με Ford Fiesta R5, αφού τους χωρίζουν μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Στην κατηγορία ERC-2 την κούρσα οδηγεί ο David Botka με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης στο πρώτο πέρασμα από την ειδική, όταν το οδόστρωμα ήταν αισθητά λασπωμένο, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει μία μικρή διαφορά ασφαλείας από τον Λιθουανό Dominykas Butvilas με Subaru Impreza, που ακολουθεί. 




Άτυχος στάθηκε ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος Λάμπρος Κύρκος, που με τον Γιώργο Πολυζώη είχαν αρχικά μία έξοδο στις ελεύθερες δοκιμές, προλαβαίνοντας όμως να επισκευάσουν τη ζημιά και να εκκινήσουν εντέλει στον αγώνα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην εναρκτήρια ε.δ. του σκέλους είχαν και πάλι μία έξοδο, μένοντας εκτός δρόμου για περισσότερο από 20 λεπτά και χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουν την προσπάθειά τους, ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο αύριο. 



Λίγες ώρες νωρίτερα, οι πρωταγωνιστές του ERC αλλά και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας κάτω από την Ακρόπολη, εμπρός από το εστιατόριο «Διόνυσος», με πλήθος θεατών να δίνει το «παρών», αψηφώντας τον κακό καιρό και δίνοντας πανηγυρικό τόνο στην όλη διαδικασία. Αύριο τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, πριν επιστρέψουν στο Λουτράκι για τον τερματισμό. Με τους τέσσερις πρώτους να χωρίζει διαφορά μόλις 30 δευτερολέπτων, η μάχη για την κατάκτηση της νίκης αναμένεται συγκλονιστική, πόσω μάλλον όταν τη διεκδικεί ένα ελληνικό πλήρωμα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν