Δεν κατάφερε να πάει μακριά τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Κορσικής ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή του σκέλους αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Citroen DS3 R5 που οδηγούσε, το οποίο δεν υπάκουε στις εντολές του οδηγού: «Στο 14ο χιλιόμετρο της πρωινής ειδικής είχαμε μηχανικό πρόβλημα με τη Citroen. Μπλόκαρε το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν δεχόταν τις σχέσεις. Είμαι πολύ απογοητευμένος αφού είχαμε σαφώς καλύτερο ρυθμό από την πρώτη ημέρα και διεκδικούσαμε βαθμούς για το πρωτάθλημα», δήλωσε ο Έλληνας εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Ο στόχος πλέον της βαθμολογούμενης 10αδας απομακρύνθηκε για τον Καβαλιώτη ο οποίος θα επιστρέψει στο τελευταίο σκέλος για την εμπειρία.
«Θα αλλάξουμε κιβώτιο και θα επιστρέψουμε στις τελευταίες ειδικές του αγώνα. Δεν ευχαριστηθήκαμε το ράλλυ μέχρι τώρα και θα προσπαθήσουμε την Κυριακή να το διασκεδάσουμε και να φτάσουμε στον τερματισμό. Είναι σημαντικό για εμάς να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτόν τον άγνωστο για εμάς αγώνα.» συμπλήρωσε ο Σερδερίδης.
Η τελευταία ημέρα του Γύρου της Κορσικής περιλαμβάνει 3 μεγάλες ειδικές συνολικού μήκους 94 χιλιομέτρων, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αγώνων του WRC των οποίων το τελευταίο σκέλος είναι «μαζεμένο» και διαδικαστικό.