Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

44ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ ......


Tην Πέμπτη το πρωί, 24η Σεπτεμβρίου, 48 πληρώματα παλαιών ιστορικών αυτοκινήτων, που κατέφθασαν στην Πελοπόνησσο από την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, την Μήλο αλλά και από την Ελβετία, την Αυστρία, την Ιταλία και την Κύπρο, τήρησαν το ραντεβού τους στην πλατεία Άρεως, στην Τρίπολη, στο πλαίσιο του «44ου Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ». Ένα Hupmobile R του 1920 είχε την τιμητική του, ως το παλαιότερο αυτοκίνητο όλων. Μετά τα καθιερωμένα, ο Δήμαρχος της πόλης κ. Δημήτρης Παυλής σήκωσε την σημαία της εκκίνησης και ο αγώνας ξεκίνησε. Εντεταγμένοι στην παρέα και άλλοι επίσημοι, όπως ο Αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Βασίλης Σιδέρης ο Δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Τρίπολης κ. Κων. Ταλούμης, και ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Ευαγγελος Γιαννακούρας τους οποίους η ΦΙΛΠΑ ευχαριστεί, τόσο για την παρουσία τους, όσο και για την υποστήριξη.


Το αρχικό αγωνιστικό σκέλος είχε προορισμό την Αρχ. Ολυμπία, όπου προβλεπόταν και η πρώτη ανασυγκρότηση, ενώ το επόμενο, την Ζαχάρω. Εκεί, αρχές και κάτοικοι επεφύλαξαν θερμή υποδοχή στην ομήγυρη, ενώ πέντε ειδικές δοκιμασίες ακριβείας είχαν ήδη διαμορφώσει μία προσωρινή γενική κατάταξη. 
Το πρωί της επομένης η εκκίνηση δόθηκε από το ξενοδοχείο «Messina Resort» με κατεύθυνση αρχικά προς  Αγ. Θεοδώρα (ανασυγκρότηση), κατόπιν, προς Αρχαία Μεσσήνη και, τελικά, προς το γραφικό παραθαλάσσιο Καλό Νερό, όπου και τερματίσθηκε η δεύτερη ημέρα, ενώ το αγωνιστικό πρόγραμμα της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε κατά το Σάββατο 26 Σεπεμβρίου, με διαδρομές που είχαν αφετηρία και τερματισμό την κεντρική πλατεία της Κυπαρισσίας. 


Από την εκτέλεση 20 δοκιμασιών ακριβείας νικητές ανεδείχθησαν για την κατηγορία «Regularity» οι κ.κ. Γεωργακόπουλος Γιώργος – Τσιτσιλώνης Κων/νος με Morris Mini έτους 1967, που συγκέντρωσαν 26 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι κ.κ. Νασόπουλος Λεωνίδας- Μαυρίκης Δημήτρης  με Peugeot 504 GL έτους 1977 και 51 β. π., ενώ στην τρίτη θέση τερματισαν οι κ.κ. Κονταράτος Θεμιστοκλής – Παλαβίδης Μάνος, με Porsche 911SC έτους 1980 και 69 β.π.
Από την κατηγορία «Touring» νικητές ανεδείχθησαν Ηλιού Αιμίλιος Μάριος - Παπαμιχαλοπουλου Χαρις με INNOCENTI MINI COOPER έτους 1973 και 70 β.π. Δεύτεροι οι Δούγαλης  Βασίλειος  - Δούγαλης Θεόδωρος με ZASTAVA 750LC έτους 1972 και 78 β.π. και τρίτοι  Πελίας Μάριος - Χατζηπαρασκευά Χριστίνα VOLKSWAGEN  1300 CABRIO έτους 1970 και 138 β.π. 


Η ΦΙΛΠΑ ευχαριστεί την Interamerican για την εξαιρετική συμβολή της, μέσω της παροχής οδικής βοήθειας καθ΄όλη την διάρκεια του Διεθνούς Ράλλυ 2015.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!