Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

44ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ ......


Tην Πέμπτη το πρωί, 24η Σεπτεμβρίου, 48 πληρώματα παλαιών ιστορικών αυτοκινήτων, που κατέφθασαν στην Πελοπόνησσο από την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, την Μήλο αλλά και από την Ελβετία, την Αυστρία, την Ιταλία και την Κύπρο, τήρησαν το ραντεβού τους στην πλατεία Άρεως, στην Τρίπολη, στο πλαίσιο του «44ου Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ». Ένα Hupmobile R του 1920 είχε την τιμητική του, ως το παλαιότερο αυτοκίνητο όλων. Μετά τα καθιερωμένα, ο Δήμαρχος της πόλης κ. Δημήτρης Παυλής σήκωσε την σημαία της εκκίνησης και ο αγώνας ξεκίνησε. Εντεταγμένοι στην παρέα και άλλοι επίσημοι, όπως ο Αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Βασίλης Σιδέρης ο Δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Τρίπολης κ. Κων. Ταλούμης, και ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Ευαγγελος Γιαννακούρας τους οποίους η ΦΙΛΠΑ ευχαριστεί, τόσο για την παρουσία τους, όσο και για την υποστήριξη.


Το αρχικό αγωνιστικό σκέλος είχε προορισμό την Αρχ. Ολυμπία, όπου προβλεπόταν και η πρώτη ανασυγκρότηση, ενώ το επόμενο, την Ζαχάρω. Εκεί, αρχές και κάτοικοι επεφύλαξαν θερμή υποδοχή στην ομήγυρη, ενώ πέντε ειδικές δοκιμασίες ακριβείας είχαν ήδη διαμορφώσει μία προσωρινή γενική κατάταξη. 
Το πρωί της επομένης η εκκίνηση δόθηκε από το ξενοδοχείο «Messina Resort» με κατεύθυνση αρχικά προς  Αγ. Θεοδώρα (ανασυγκρότηση), κατόπιν, προς Αρχαία Μεσσήνη και, τελικά, προς το γραφικό παραθαλάσσιο Καλό Νερό, όπου και τερματίσθηκε η δεύτερη ημέρα, ενώ το αγωνιστικό πρόγραμμα της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε κατά το Σάββατο 26 Σεπεμβρίου, με διαδρομές που είχαν αφετηρία και τερματισμό την κεντρική πλατεία της Κυπαρισσίας. 


Από την εκτέλεση 20 δοκιμασιών ακριβείας νικητές ανεδείχθησαν για την κατηγορία «Regularity» οι κ.κ. Γεωργακόπουλος Γιώργος – Τσιτσιλώνης Κων/νος με Morris Mini έτους 1967, που συγκέντρωσαν 26 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι κ.κ. Νασόπουλος Λεωνίδας- Μαυρίκης Δημήτρης  με Peugeot 504 GL έτους 1977 και 51 β. π., ενώ στην τρίτη θέση τερματισαν οι κ.κ. Κονταράτος Θεμιστοκλής – Παλαβίδης Μάνος, με Porsche 911SC έτους 1980 και 69 β.π.
Από την κατηγορία «Touring» νικητές ανεδείχθησαν Ηλιού Αιμίλιος Μάριος - Παπαμιχαλοπουλου Χαρις με INNOCENTI MINI COOPER έτους 1973 και 70 β.π. Δεύτεροι οι Δούγαλης  Βασίλειος  - Δούγαλης Θεόδωρος με ZASTAVA 750LC έτους 1972 και 78 β.π. και τρίτοι  Πελίας Μάριος - Χατζηπαρασκευά Χριστίνα VOLKSWAGEN  1300 CABRIO έτους 1970 και 138 β.π. 


Η ΦΙΛΠΑ ευχαριστεί την Interamerican για την εξαιρετική συμβολή της, μέσω της παροχής οδικής βοήθειας καθ΄όλη την διάρκεια του Διεθνούς Ράλλυ 2015.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ