Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

42η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων & Ατομική Χρονομέτρηση ......


Επηρεασμένοι από τα καιρικά φαινόμενα διεξήχθησαν η 42η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων και ο αγώνας  Ατομικής Χρονομέτρησης την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στην πίστα Drive Park στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. Από νωρίς το πρωί η πολύ έντονη βροχόπτωση άφησε εν αμφιβόλω οργανωτές και συμμετέχοντες για το αν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί  ο αγώνας. Αφού σταμάτησε η βροχή, το κύριο ζήτημα που απασχολούσε την οργανωτική επιτροπή ήταν η ασφάλεια των αθλητών αλλά και των στελεχών της οργάνωσης. Χρειάστηκε πάνω μία ώρα εωσότου «δείξει» ο καιρός τις προθέσεις του στεγνώνοντας σταδιακά την πίστα και χαροποιώντας όλους με τις πρώτες δυνατές ηλιαχτίδες.


Ήταν 11.30 όταν πλέον είχε ολοκληρωθεί ο τεχνικός έλεγχος, είχε γίνει η ενημέρωση των αθλητών και ο αλυτάρχης του αγώνας έδειχνε με το φορτηγάκι της Delcore την διαδρομή της δεξιοτεχνίας. Από εκεί και πέρα όλα κύλησαν ομαλά με τον ήλιο να ζεσταίνει τις αρχικά πικραμένες διαθέσεις όλων  και το πρόγραμμα να εκτελείτε με καθυστέρηση μεν στα προβλεπόμενα χρονικά όρια δε.     
Αγωνιστικά η ημέρα εξελίχθηκε όπως αναμενόταν, με έντονο ανταγωνισμό, δυνατές μάχες με το χρονόμετρο, διαφορές ελαχίστων δευτερολέπτων σε όλες της κατηγορίες και εναλλαγές στο χρόνο ημέρας. 
Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της  Γ’ κατηγορίας κάνοντας και  χρόνο ημέρας (1:18,789) βρέθηκε ο Σαλωνίδης Γιώργος με Ascona B, αφήνοντας πίσω του, τους Ζεμπέκη Πασχάλη με Opel Ascona και Γιαντζίδη Ηλία με BMW E30. 
Την Β’ κατηγορία κόσμησαν οι Οικονομίδης Κώστα με Fiat Punto, Γερανός Χρήστος με ford Escort MKII και Καβατσικλής Θεόδωρος με Opel Kadett.
Στην Α’ κατηγορία την πρώτη θέση κατέκτησε  ο συνήθης ύποπτος Καρατσομπαλίδης Δημήτρης με Peugeot 106 Rallye, την δεύτερη θέση ο Τσιλίκας Νίκος με C2 και την Τρίτη θέση ο Χατζημήσιου Χρήστος με MX5.
Ιδιαίτερα ευχάριστη ήταν η παρουσία μετά από πάρα πολύ καιρό και δεύτερης γυναικείας συμμετοχής. Η Βασιλειάδου Αναστασία, μέλος του Α.Ο.Θ., αγωνίστηκε στον αγώνα δεξιοτεχνίας με Toyota Corolla και κατέκτησε το κύπελλο γυναικείας συμμετοχής.


Αν και ο  αγώνας ατομικής χρονομέτρησης ακολούθησε της δεξιοτεχνίας με καθυστέρηση δεν υπολειπόταν  σε αγωνία, ένταση και ανταγωνισμό. Την διαφορά και χρόνο ημέρας (3:17,144) έκανε ο Δήμου Αλέξανδρος με Toyota Starlet. Την τριάδα του βάθρου στην κατηγορία Ε2 συμπλήρωσαν οι Καρατσομπαλίδης Δημήτρης με Peugeot 106 Rallye και Δέρβης Νίκος με Peugeot 106.
Στην Ε3 πιο γρήγορος αναδείχθηκε ο Σαλωνίδης Γιώργος με Ascona B, με τους Ζεμπέκη Πασχάλη με Opel Ascona και Οικονομίδης Κώστα με Fiat Punto να ακολουθούν.
Στην Ε4 η ταχύτερη τριάδα αποτελείται από τους Παπαντωνίου Νίκο με Fiat Uno, Καβατσικλή Θεόδωρο με Opel Kadett και Ράπτου Παναγιώτη με BMW E30.
Άτυχοι της ημέρας ο Φωτιάδης Νίκος του οποίου έσπασε ο πίσω άξονας της Opel Manta  πριν ακόμα εκκινήσει και ο  Τσιλίκας Νίκος του οποίου η Citroen C2 έμεινε για δεύτερη φορά από σασμάν.   
Επόμενη Δεξιοτεχνία του Επάθλου Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος από τον Ο.Φ.Α.Α.  στην Αλεξανδρούπολη την Κυριακή 25.11. 


Για τον Α.Ο.Θ. οι αγωνιστικές υποχρεώσεις δεν τελείωσαν.  Στις 31.10&01.11 καλείται να διοργανώσει το 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού το οποίο προσμετρά στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος και την 2η Εκδήλωση Βετεράνων Οδηγών. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το