Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επαγγελματικά μοντέλα RENAULT .....


Κατέχοντας την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των επαγγελματικών μοντέλων  (LCV) τα τελευταία 17 χρόνια και με παράλληλη ισχυρή παρουσία στις αγορές της Ν. Αμερικής και της Αφρικής, ο όμιλος Renault ανεβάζει στροφές με στόχο την επίτευξη μιας ακόμα δυναμικότερης παρουσίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η Renault αποφάσισε να μπει δυναμικά και στην κατηγορία των Pick-up, ένα κομμάτι της αγοράς που αντιστοιχεί σε περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων LCV σε παγκόσμιο επίπεδο. Το περασμένο Ιούνιο, στο Buenos Aires, ο όμιλος παρουσίασε το νέο Renault Duster Oroch που απευθύνεται στην αγορά της Ν. Αμερικής, ενώ το πρωτότυπο Z-U60 που αποκαλύπτεται σήμερα αποτελεί τον προπομπό ενός νέου μοντέλου με παγκόσμιο χαρακτήρα.
Παράλληλα με την επίθεση σε προϊοντικό και εμπορικό επίπεδο, η Renault ενισχύει το Renault Pro+, ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο υπηρεσιών εστιασμένο στην καλύτερη εξυπηρέτηση των αγοραστών – χρηστών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Επιπλέον της διάθεσης προϊόντων εστιασμένων στις ανάγκες κάθε επαγγελματία, μέσω του Renault Pro+, το δίκτυο παρέχει μια εντελώς νέα  εμπειρία εξυπηρέτησης κατά την αγορά, αλλά και την συντήρηση του επαγγελματικού αυτοκινήτου. Το Renault Pro+ ενσαρκώνει την υπόσχεση της Renault προς τον αγοραστή, αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος του πλάνου της εταιρείας για κορυφαία παρουσία στον τομέα των επαγγελματικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Τώρα είμαστε έτοιμοι να προωθήσουμε το πλάνο μας για περαιτέρω ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο αλλά και να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των αγοραστών LCV χάρη στη νέα σειρά προϊόντων, τις νέες υπηρεσίες και την αναβαθμισμένη εμπειρία που μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες.»

Η παρουσία της Renault στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

Ένας παγκόσμιος παίκτης με ευρεία γεωγραφική διασπορά των μονάδων παραγωγής
• Πωλήσεις οχημάτων σε 112 χώρες, με κορυφαίες σε επίπεδο πωλήσεων αγορές –εκτός από την Ευρώπη- τη Βραζιλία, την Αργεντινή, το Μαρόκο και την Αλγερία.
• Παραγωγή οχημάτων σε τρεις ηπείρους: Ευρώπη (Γαλλία), Αμερική (Αργεντινή και Βραζιλία) και Αφρική (Μαρόκο)
Ηγετική θέση
• 1η σε πωλήσεις στη Ευρώπη από το 1998
• 1η σε πωλήσεις στη Β. Αφρική από το 2010
• Στις 3 πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη Ν. Αμερική από το 2008
Ισχυρή παρουσία σε πολλές χώρες
• Βραζιλία: Kangoo #1, Master #1
• Αργεντινή: Kangoo #1, Master #2
• Κολομβία: Kangoo #1, Master #3
• Αλγερία: Kangoo #1, Master #1
• Μαρόκο: Kangoo #1, Master #3
• Αυστραλία: Kangoo #2, Master #3
Ηγετική θέση και στην αγορά των ηλεκτρικών LCV
• Πρώτος κατασκευαστής που διέθεσε ηλεκτρικό LCV
• Το Kangoo Z.E. πωλείται σε 45 κράτη
• Το Twizy Cargo είναι η νεότερη προσθήκη στα LCV μηδενικών ρύπων
Λύσεις για όλους τους πελάτες
• Από μικρούς επαγγελματίες μέχρι μεγάλες εταιρείες Fleet
• Δίκτυο 360 εξουσιοδοτημένων μετασκευαστών σε 27 κράτη που προσαρμόζουν τα αυτοκίνητα στις ανάγκες του πελάτη.



Η Renault αποκαλύπτει το πρωτότυπο Pick-up Z-U60

Μετά την παρουσίαση του Duster Oroch στις αρχές του καλοκαιριού, η Renault αποκαλύπτει το πρωτότυπο Z-U60 με το οποίο στοχεύει να κερδίσει το κοινό της διαρκώς αυξανόμενης κατηγορίας των Pick-up. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και αποτελεί ένα νέο πεδίο ανάπτυξης για τη Renault.
Το πρωτότυπο Z-U60 είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο που ανοίγει το δρόμο για το νέο Pick-up που θα διατίθεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνδυάζει ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου, με δυναμικό σχεδιασμό ανταποκρινόμενο απόλυτα στις ανάγκες τόσο των επαγγελματιών όσο και των ιδιωτών.
Ο σχεδιασμός του πρωτότυπου Z-U60 ταιριάζει απόλυτα με τις αισθητικές προσδοκίες που έχουν οι αγοραστές των Pick-up παραμένοντας παράλληλα πιστό στις γραμμές της Renault.


Εντυπωσιακό από κάθε πλευρά…

o Οι διαστάσεις του Z-U60 εξασφαλίζουν ισχυρή παρουσία
o Σχεδιασμός συμπαγών όσο και αθλητικών πλαϊνών επιφανειών με την εικόνα να συμπληρώνουν τα έντονα φτερά και οι τροχοί διαμέτρου 21’’
o Οι γραμμές συνδυάζουν τη high-tech αισθητική με την αίσθηση αντοχής και στιβαρότητας.

Ο ελκυστικός σχεδιασμός του εμπρόσθιου τμήματος με σχεδιαστικά στοιχεία από την οικογενειακή ταυτότητα της Renault φέρνει ένα μοντέρνο και ραφιναρισμένο ύφος στον κόσμο των Pick-up:

o Προβεβλημένο σήμα
o Εντυπωσιακό κάλυμμα κινητήρα που τονίζεται από τα τέσσερα «νεύρα» που ενισχύουν την αίσθηση δύναμης.
o Συνδυασμός ματ και γυαλισμένων μεταλλικών επιφανειών
o Λεπτομέρειες μπλε και κίτρινου χρώματος στους καθρέπτες, τις δαγκάνες των φρένων, τα κέντρα των τροχών και του εμφανούς γάντζου ρυμούλκησης που τονίζει την παρουσία του Z-U60
o Φωτιστικά σώματα με την φωτεινή υπογραφή της Renault σχήματος C.
o Φωτεινή υπογραφή με λυχνίες LED 
«Η αισθητική του πρωτότυπου Z-U60 ακολουθεί τους κανόνες των οχημάτων Pick-up που περιλαμβάνουν εντυπωσιακές διαστάσεις και μια αίσθηση δύναμης και στιβαρότητας. Παράλληλα εφαρμόσαμε συγκεκριμένες σχεδιαστικές γραμμές της Renault με ένα ελκυστικό και επιβλητικό εμπρόσθιο μέρος.» Laurens van den Acker – Επικεφαλής σχεδιασμού.

Το πρωτότυπο Z-U60 τροφοδοτείται από τον twin-turbo 4κυλινδρο Diesel κινητήρα που χρησιμοποιεί και το νέο Master:

o Τεχνολογία δύο στροβιλοσυμπιεστών (twin-turbo): ένας μικρός στροβιλοσυμπιεστής για ομαλή και άμεση επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές και ένας μεγαλύτερος για λειτουργία σε υψηλότερες στροφές.
o Ο τοποθετημένος στο διαμήκη άξονα κινητήρας έχει χαμηλότερο βάρος από τα αντίστοιχα σύνολα του ανταγωνισμού
o Εξαιρετική επιτάχυνση και κορυφαία οικονομία καυσίμου με αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2.
    

Z-U60: Σχεδιασμένο για μέγιστη απόδοση σε τρεις διαφορετικούς κόσμους

Το πρωτότυπο Z-U60 είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις απαιτήσεις τριών διαφορετικών κόσμων: επαγγελματική χρήση, διασκέδαση και καθημερινή χρήση.

• Ιδανικό για τις ανάγκες των επαγγελματιών:

o Στιβαρό πλαίσιο για εξαιρετική οδική συμπεριφορά, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και αξεπέραστη οδηγική άνεση
o Ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου, θέσεις για 5 επιβάτες και ευμεγέθης καρότσα φόρτωσης
o Ο χώρος φόρτωσης διαθέτει τρεις διαμήκεις προεξοχές για πρόσδεση φορτίου
o Επιπλέον χώροι αποθήκευσης στα πλευρά της καρότσας για εξοπλισμό που χρειάζεται προστασία
o Κορυφαία οικονομία καυσίμου και παράλληλα εντυπωσιακή δύναμη και επιτάχυνση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α