Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Renault παρουσιάζει τα νέα Mégane και Talisman .....


Το νέο Renault Mégane: δυναμικός σχεδιασμός και κορυφαίες τεχνολογίες

«Το νέο Mégane είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ανανεωμένη στρατηγική σχεδιασμού της Renault.
 Οι δυναμικές γραμμές αναδεικνύουν την υψηλή αισθητική και το κύρος που το διακρίνει, οι αναλογίες, παράλληλα με τους έντονους ώμους εξασφαλίζουν μια εντυπωσιακή παρουσία. 
Αντίστοιχα, τα φωτιστικά σώματα με την ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή, τόσο εμπρός όσο και πίσω, υπογραμμίζουν το στυλ του αυτοκινήτου, ενώ το κομψό εσωτερικό προσφέρει μια απόλυτα ραφιναρισμένη αίσθηση.»
Laurens van den Acker, Επικεφαλής σχεδιασμού 


Δυναμική αισθητική με ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή
Η δυναμική παρουσία του νέου Renault Mégane βασίζεται στην ισορροπία των αναλογιών του. Το νέο μοντέλο διαθέτει σε σχέση με τον προκάτοχο του 64χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4,359χλστ.), 25χλστ. χαμηλότερο ύψος (1,447χλστ.), μεγαλύτερα μετατρόχια, αλλά και αυξημένο κατά 28χλστ. μεταξόνιο (2,669χλστ.).
Το νέο μοντέλο φέρει τη νέα φωτεινή υπογραφή της μάρκας και παράλληλα στοιχεία χρωμίου σε σημεία τόσο στη μάσκα όσο και στο προφίλ του που ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας.
Η αεροδυναμική έχει παίξει καίριο ρόλο στο σχεδιασμό με σταθερά και ενεργά στοιχεία στο αμάξωμα να μειώνουν την αντίσταση.
Χάρη στους σμιλευμένους ώμους, το νέο Renault Mégane εκπέμπει απόλυτα την υψηλή αισθητική που βρίσκεται μέσα στο DNA της Renault. Οι έντονες και με ακρίβεια δουλεμένες γραμμές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, συναντώνται με τις αντίστοιχες που βρίσκονται στο κάλυμμα του κινητήρα, ενισχύοντας τη δυναμική παρουσία του αυτοκινήτου.


Ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή
Εμπνευσμένα από το Renault Talisman που αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο, το νέο Renault Mégane διαθέτει μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. 
Μπροστά, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED δημιουργούν την υπογραφή σχήματος “C” που φτάνει μέχρι τον προφυλακτήρα. Ορισμένες εκδόσεις φέρουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full-LED (Pure Vision LED Technology) τα οποία προσφέρουν σημαντικά υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τα αντίστοιχα τεχνολογίας αλογόνου. 
Σε όλες τις εκδόσεις τα πίσω σώματα τεχνολογίας LED φωτίζονται μόνιμα με αποτέλεσμα να τονίζεται ιδιαίτερα το πλάτος του αυτοκινήτου. Η προηγμένη τεχνολογία τους επιτρέπει όχι μόνο τη δημιουργία ενός τρισδιάστατου εφέ, αλλά και την εκπομπή ενός ιδιαίτερα έντονου κόκκινου χρώματος.

Κομψό εσωτερικό σε στυλ cockpit 
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα και την ποιότητα των υλικών ώστε να προσφέρουν μια νέα εμπειρία στους επιβάτες του νέου Renault Mégane.
Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας βρίσκονται μέσα στο εσωτερικό, όπως το έγχρωμο head-up display που μέχρι σήμερα μπορούσε να το βρει κανείς μόνο σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ που συνδυάζεται με την κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα και την αρμονία που προσφέρει η καμπίνα. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό επεκτείνονται σε μια συνεχή επιφάνεια στο πάνω μέρος των θυρών, όπως και στο κάτω μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. 
Η εξατομίκευση του εσωτερικού σύμφωνα με το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη, είναι δυνατή μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense, ενώ ειδικά σχεδιασμένο για το νέο μοντέλο είναι το ηχοσύστημα από την Bose.
Τα καθίσματα -διαθέσιμα με λειτουργία θέρμανσης και μασάζ- αγκαλιάζουν τους επιβάτες για απόλυτη άνεση και στήριξη, με το σκελετό τους να ακολουθεί την αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται στα Espace και Talisman. 
Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434λίτρα (384 κατά VDA) είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος σημαντικά (+20χλστ.) είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, με το νέο Renault Mégane να προσφέρει ιδανική ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Τεχνολογία από μεγαλύτερες κατηγορίες
Η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας CMF επιτρέπει στο νέο Renault Mégane να προσφέρει χαρακτηριστικά που κανείς μπορεί να βρει μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες όπως σε εκείνες των Espace και Talisman. Παράδειγμα ο πίνακας οργάνων με την οθόνη TFT, το σύστημα R-Link 2 (8,7’’) και τα συστήματα Multi-Sense και 4Control.
Το νέο Renault Mégane φέρει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης τα οποία ελέγχονται μέσω της οθόνης R-Link 2.
Αυξημένη ασφάλεια: έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruise control (ACC), και αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS).
Προειδοποίηση: σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW).
Άνεση: κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHLB), αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. 

Τεχνολογία Multi-Sense
Διαθέσιμη ήδη στα Espace και Talisman, η τεχνολογία Multi-Sense επιτρέπει στους χρήστες να προσωποποιήσουν την οδηγική εμπειρία που προσφέρει το αυτοκίνητο μέσω ρυθμίσεων στην απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC και το φωτισμό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω γίνονται μέσω ενός επιλογέα στη κεντρική κονσόλα, ενώ προσφέρονται 5 προγράμματα. 

Δυναμικοί κινητήρες με απόδοση έως 205 ίππους
Από το λανσάρισμα του μοντέλου θα βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Renault Mégane ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Mégane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT.
Το νέο Renault Mégane θα χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86γρμ./χλμ. CO2 και φέρει το σήμα ECO2.
Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι κινητήρες diesel Energy dCi 90, 110 & 130, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων)
Τέλος στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια diesel «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76γρμ./χλμ. Αυτή η τιμή θα επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση. 


Το νέο Renault Mégane GT: Εμπνευσμένο από τους αγώνες
Το νέο Renault Mégane GT με την πρώτη ματιά κάνει εμφανές ότι έχει δημιουργηθεί με βάση το DNA της Renault Sport. Οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και το ειδικό χρώμα Iron Blue καθιστούν βέβαιο ότι το αυτοκίνητο ανήκει στην οικογένεια GT. Οι τροχοί των 18’’ σχεδιάστηκαν ειδικά για το μοντέλο από τη Renault Sport, ενώ οι εξατμίσεις και ο διαχύτης είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της F1. Αντίστοιχα τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις μπλε ραφές ξεχωρίζουν τόσο για τη στήριξη που προσφέρουν όσο και την άνεση. Το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, τα paddles και η επιλογή “Race” στο σύστημα Multi-Sense συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της ξεχωριστής έκδοσης.  


Τα νέα Renault Talisman και Talisman Estate: στυλ, άνεση και οδηγική απόλαυση

Μετά την παρουσίαση του νέου Renault Talisman τον περασμένο Ιούλιο, στο σαλόνι της Φρανκφούρτης η Renault παρουσιάζει και την έκδοση Estate. Η κατηγορία D αντιπροσωπεύει περισσότερες από 1εκ. πωλήσεις ανά έτος εκ των οποίων το 54% αφορά εκδόσεις estate. Το Talisman Estate φέρει όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της 4θυρης έκδοσης, με αυξημένη πρακτικότητα.
Οι διαστάσεις είναι ίδιες και για τις δύο εκδόσεις, όμως η μεγάλη πίσω –ηλεκτρικά ανοιγόμενη- πόρτα στην έκδοση Estate επιτρέπει την ακόμα ευκολότερη φόρτωση του χώρου αποσκευών που φτάνει τα 572 λίτρα (1.700 με αναδιπλωμένα τα καθίσματα), ενώ παράλληλα επιτρέπει τη φόρτωση αντικειμένων με μήκος έως 1,116χλστ. (2,010χλστ.). Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αντίστοιχα πλούσιοι με την 4θυρη έκδοση, με τους πίσω επιβάτες της έκδοσης Estate να απολαμβάνουν επιπλέον 30χλστ. άνεσης για το κεφάλι τους.  

Εφοδιασμένο με τεχνολογίες για άνεση και οδηγική απόλαυση 
Τα Renault Talisman και Talisman Estate μοιράζονται μια πλήρη γκάμα συστημάτων υψηλής τεχνολογίας που εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνεσης, ασφάλειας, αλλά και οδηγικής απόλαυσης.
• Σύστημα Multi-Sense που επιτρέπει την προσωποποίηση της οδηγικής αίσθησης, αλλά και του εσωτερικού περιβάλλοντος μέσω 5 προγραμμάτων.
• Σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση που τοποθετούν το Talisman στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά την ευελιξία, την άνεση και την ευκολία.
• Σύστημα πολυμέσων R-Link 2 όπου μέσω μιας οθόνης 7’’ (οριζόντια διάταξη) ή 8,7’’ (κάθετη διάταξη) προβάλλονται και ελέγχονται πέρα από τις συνηθισμένες λειτουργίες (σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα, κλιματισμός, κτλ.) και τα οδηγικά βοηθήματα. Το μενού της οθόνης είναι πλήρως τροποποιήσιμο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού επιτρέποντας του να έχει άμεση πρόσβαση σε όποια λειτουργία επιθυμεί. 
• Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως ενεργό cruise control, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας, αυτόματο παρκάρισμα κ.α.


Δυνατοί και φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες 
Τα Renault Talisman και Talisman Estate εφοδιάζονται με μια ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων  κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που ξεχωρίζουν για την υψηλή απόδοση και παράλληλα την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
• Κινητήρες βενζίνης: Energy TCe 150 & 200  που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων
• Κινητήρες Diesel: Energy dCi 110 & 130 (χειροκίνητο κιβώτιο ή EDC 6 σχέσεων), twin turbo Energy dCi 160 (EDC 6 σχέσεων). 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ