Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Abarth στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης .....


Η Abarth επιστρέφει στη διεθνή σκηνή στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης για να αφηγηθεί μια ιστορία γεμάτη από ρεκόρ η οποία συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας. Το αστέρι της Έκθεσης θα είναι το Abarth Biposto 695, γνωστό ως «το μικρότερο supercar». Η γνωστή έκδοση θα παρουσιαστεί δίπλα σε μια περιορισμένης σειράς έκδοση που δημιουργήθηκε για να γιορταστούν τα 50ά γενέθλια του ρεκόρ του Carlo Abarth στο σιρκουί της Monza. Οι επισκέπτες της Φρανκφούρτης θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να θαυμάσουν μια ειδική έκδοση του 595 Yamaha Factory Racing series προετοιμασμένη αποκλειστικά για την έκθεση και για τον ταλαντούχο οδηγό μονοθεσίων F4 Mick Schumacher, ο οποίος αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth και επαναβεβαιώνει τη θέση της Abarth ως μάρκας που εκφράζει πιο πιστά από οτιδήποτε άλλο το πνεύμα των αγώνων, τις αξίες του σπορ και την επιθυμία διάκρισης. Στο επίκεντρο της ιστορίας και καρδιά όλων των μοντέλων που φέρουν το εμπορικό σήμα του Σκορπιού είναι ο κινητήρας 1.4 T-Jet, που είναι τόσο ευέλικτος, δυνατός κι αξιόπιστος ώστε να έχει επιλεγεί να εξοπλίσει όλα τα αυτοκίνητα δρόμου της Abarth, αλλά και εκείνα που ανταγωνίζονται σε πρωταθλήματα ενιαίου τύπου τα τελευταία 6 χρόνια. Οι επισκέπτες θα δουν μια ειδική έκδοση δημιουργημένη ειδικά για τη γερμανική έκθεση. 

Abarth 695 Biposto
Το 695 Biposto ξεχωρίζει για μια σειρά από έντονα, «μυώδη» εξωτερικά χαρακτηριστικά. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, για να μεγιστοποιήσει τη ροή του αέρα, με την προσθήκη ενός μεγάλου αεροδυναμικού βοηθήματος από ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω προφυλακτήρα που σμιλεύτηκε ώστε να μεγιστοποιηθεί η ροή του αέρα που μεταφέρεται στον εξαγωγέα από ανθρακονήματα και επιτρέπει την εγκατάσταση του συστήματος εξάτμισης Abarth by Akrapovic. Τα αποτελέσματα των δοκιμών στην αεροσήραγγα χρησιμοποιήθηκαν για να επανασχεδιάσουμε την πίσω αεροτομή, η οποία είναι τώρα πιο έντονη, ενώ έγιναν σκληρές δοκιμές για να εξασφαλιστεί η μέγιστη απόσβεση της θερμότητας από το σύστημα πέδησης με τις έξυπνα σχεδιασμένες ζάντες OZ 18” “ultra-light”. Τα φαρδύτερα μεταξόνια δημιούργησαν την ανάγκη υιοθέτησης ενός νέου κιτ για το αμάξωμα, με μεγαλύτερους θόλους για τους τροχούς και ειδικές πλευρικές «φούστες», επίσης με στοιχεία από ανθρακονήματα. Το αμάξωμα διαθέτει ένα μοναδικό χρωματισμό ματ "Grey Performance", στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές. Το εσωτερικό στιλ συνδυάζει την τεχνολογία με την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το πίσω "roll bar" είναι φτιαγμένο από την Poggipolini, διάσημη για τις πολύ υψηλής ακρίβειας μηχανικές κατασκευές. Ένα δίχτυ φορτίου είναι συνδεδεμένο με το roll bar για να φιλοξενούνται οι αποσκευές, ενώ οι ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων μεταφέρουν μια αγωνιστική αίσθηση και είναι κατασκευασμένες από τη Sabelt, παγκόσμιο ηγέτη στους αγώνες και τεχνικό συνεργάτη πολλών ομάδων και επαγγελματιών οδηγών. Η Sabelt έφτιαξε επίσης τα ανατομικά καθίσματα Abarth Corsa. Τα καθίσματα "Abarth Corsa by Sabelt" έχουν ένα κέλυφος από σύνθετο υλικό, επενδυμένα με Alcantara και δέρμα σε χρώμα τιτάνιου, με μοναδικά φινιρίσματα και χρώματα για την Abarth.
Οι επιδόσεις του Abarth 695 Biposto είναι εξαιρετικές. Ζυγίζει μόλις 997 κιλά και φιλοξενεί έναν κινητήρα 1.4 T-Jet, με απόδοση 190 ίππων για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο δρόμου, ενώ το αυτοκίνητο έχει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος (5.2 kg/HP) και την καλύτερη επιτάχυνση (από 0-100 km/h σε 5.9”) στην κατηγορία του. Η τελική ταχύτητά του είναι 230 km/h. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 στροφές και η μέγιστη ροπή είναι 250 Nm στις 3.000 στροφές. Η ειδική ισχύς των 139 ίππων/λίτρο είναι εκπληκτική και αξιοθαύμαστη και θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του. Τέλος, ένα κιβώτιο με dog ring, χειριστήρια που έρχονται από τους αγώνες και μπλοκέ διαφορικό με δίσκο και συμπλέκτη έχουν τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα νόμιμο αυτοκίνητο δρόμου. Το σύστημα λειτουργεί τόσο γρήγορα, ώστε οι έμπειροι οδηγοί δε χρειάζεται να χρησιμοποιούν το συμπλέκτη για να ανεβάσουν ταχύτητα.


Abarth 695 Biposto Record 
Στην ηλικία των 57 ετών ο Carlo Abarth αποφάσισε να σπάσει ένα νέο ρεκόρ, αυτό της επιτάχυνσης στην κατηγορία G, στην πίστα αγώνων της Monza. Δεν είχε αγωνιστεί για κάποιο διάστημα κι επειδή δεν έβρισκε τον κατάλληλο οδηγό, αποφάσισε να χάσει 30 κιλά του για να χωρέσει ο ίδιος μέσα στο στενό πιλοτήριο. Οι προσπάθειές του ανταμείφθηκαν τον Οκτώβριο του 1965: Το Fiat Abarth "1000 Monoposto Record" Class G 105 HP έσπασε το ρεκόρ επιτάχυνσης στο τέταρτο του μιλίου και στα 500 μέτρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Abarth είχε την άποψη πως «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού». Το Abarth 695 Biposto Record γιορτάζει τα 50ά γενέθλια αυτού του κατορθώματος. Χαρακτηρίζεται από το αποκλειστικό χρώμα "Modena Yellow" στολισμένο με στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου "Tar Cold Grey" στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές, εμαγιέ σήμα "695 Record" στα πλάγια και αλουμινένιο καπό. Στο εσωτερικό, τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένο πίνακα οργάνων, καθίσματα με κέλυφος από ανθρακονήματα και αριθμημένη πινακίδα. Οι επιδόσεις εξασφαλίζονται, για πρώτη φορά, από ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό είναι το τέλειο μίγμα των επιδόσεων, της κατασκευαστικής ποιότητας και της προσοχής στη λεπτομέρεια. Αυτή η περιορισμένη έκδοση, από την οποία κατασκευάστηκαν μόνο 133 αυτοκίνητα (όσα και τα ρεκόρ της μάρκας του Σκορπιού), φοράει επίσης ζάντες 18'', υπερμεγέθη φρένα Brembo και εξάτμιση Akrapovic. 


Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition
Έμφαση θα δοθεί επίσης και στο νέο Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition, μια ειδική σειρά που πηγάζει από την πολύτιμη συνεργασία του Σκορπιού και της Team Movistar Yamaha. Για να φτιάξουν αυτό το αυτοκίνητο, οι Abarth και Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους και το ρύθμισαν όπως μια αγωνιστική μοτοσικλέτα, εστιάζοντας στη δύναμη του κινητήρα (η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 140 ίππους σε 160), με φίλτρο BMC, αναρτήσεις και αμορτισέρ (εμπρός και πίσω αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD και ελατήρια Eibach), ζάντες 17” και τη συμβολική εξάτμιση Record Monza. Η Abarth ήταν πάντα το συνώνυμο των αγώνων στον παγκόσμιο χάρτη των κατασκευαστών της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα έτη 2015 και 2016 είναι ο Επίσημος Χορηγός και Επίσημος Προμηθευτής Αυτοκινήτου για την ομάδα FIM MotoGP Championship, με αναβάτες τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Το Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition θα είναι διαθέσιμο με έξι χρωματισμούς αμαξώματος. 


F4 ADAC single-seater
Η γκάμα στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του μονοθέσιου του Mick Schumacher για την F4. Το νέο ανερχόμενο ταλέντο των αγώνων έδειξε τεράστιες ικανότητες στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth Championship που οργανώθηκε από τη FIA για να προσφέρει στους νέους οδηγούς την ευκαιρία να ξεκινήσουν την 
 καριέρα τους με ένα πραγματικό μονοθέσιο. 

Το περίπτερο Abarth 
Το περίπτερο της Abarth αντανακλά τα στοιχεία του στιλ που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως το σήμα του σκορπιού στο κέντρο και το σλόγκαν, ότι «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού». Ο χώρος οριοθετείται από μια μεγάλη οθόνη που προβάλλει εμπνευσμένα αποσπάσματα από τα δυναμικά αυτοκίνητα σε δράση.
Μια περιοχή του περιπτέρου θα δείχνει μια επιλογή merchandising και αποκλειστικών αξεσουάρ Abarth που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Mopar. Τέλος, μέσα από φυλλάδια και υλικό αφιερωμένο στο περίπτερο, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα της FCA Bank, της εταιρείας χρηματοδοτήσεων που ειδικεύεται στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

19ο Grand Prix Όστιν ...

Το 19ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έρχεται στην πίστα «Circuit of the Americas» στο Όστιν των ΗΠΑ, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 20 Οκτωβρίου, στις 22:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 23:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις της Formula 1, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου και το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+. Το ταξίδι στην Αμερική ξεκινά από το Όστιν του Τέξας και την πίστα «Circuit of the Americas» (COTA), η οποία θα φιλοξενήσει τον 19ο αγώνα της φετινής σεζόν στη Formula 1. Το COTA σηματοδοτεί την αρχή μιας τριπλέτας συνεχόμενων αγώνων στη Βόρεια και Νότια Αμερική, με την πορεία να συνεχίζεται στο Μεξικό στις 27 Οκτωβρίου και στη Βραζιλία στις 3 Νοεμβρίου. Μετά από μια σύντομη ανάπαυλα, το θέαμα θα μεταφερθεί στο Λας Βέγκας στις 23 Νοεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο στο Austin όσο και στο Ιντερλάγος

Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

Το Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α.) ανακοινώνει στους κριτές-χρονομέτρες σε όλη την Ελλάδα οτι θα πρέπει να γίνουν όλοι μέλη του καθώς -βάσει του καταστατικού του- είναι το αρμόδιο σωματείο για την τήρηση και ανανέωση της λίστας όλων των στελεγχών (πτυχιούχων ή μη) κάθε μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα. Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε στα κάτωθι τηλέφωνα. Το προσωρινό διοικητικό συμβούλιο του ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α. Πρόεδρος: Λεμονής Αθανάσιος (6977741950) Αντιπρόεδρος: Μαντζίνος Ευθύμιος (6997008766) Γεν. Γραμματέας: Σάσσαλος Κων/νος (6974558311) Ταμίας: Τούμπανης Νίκος (6932111791) Δημόσιες Σχέσεις: Πολύζος Αθανάσιος (6977680402) Υπεύθυνος Κριτών: Γιαννούσης Πέτρος (6944985545) Υπεύθ. Κριτών Περιφ. Κρήτης: Λουκά Ειρήνη (6944228252)

Μαζί σχεδιάζουμε ...

Ένα καθοριστικό βήμα για την αναδιαμόρφωση των Συγκοινωνιών στην Αττική αποτέλεσε η Ημερίδα με θέμα «Μαζί σχεδιάζουμε τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής», που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τη συνεργασία του Υπουργείου, του ΟΑΣΑ και του «Growthfund», του Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου. Καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες μετακινούνται στην Αττική χρησιμοποιώντας τις αστικές συγκοινωνίες. Αυτή την περίοδο εκπονείται το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής για τα επόμενα είκοσι χρόνια, το οποίο περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων που στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και την ενίσχυση των «πράσινων» μεταφορών. Ο ΟΑΣΑ καταγράφει την υπάρχουσα κατάσταση των μεταφορών στην Αττική μέσω εκτεταμένης έρευνας, που πραγματοποιείται σε όλους τους Δήμους της Αττικής, σε νοικοκυριά, μετακινούμενους σε σταθμούς μετρό, τραμ, λεωφορείων και τρόλεϊ, σε λιμάνια και αεροδρόμια, ενώ συμμετέχουν οδηγοί ταξ