Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Abarth στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης .....


Η Abarth επιστρέφει στη διεθνή σκηνή στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης για να αφηγηθεί μια ιστορία γεμάτη από ρεκόρ η οποία συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας. Το αστέρι της Έκθεσης θα είναι το Abarth Biposto 695, γνωστό ως «το μικρότερο supercar». Η γνωστή έκδοση θα παρουσιαστεί δίπλα σε μια περιορισμένης σειράς έκδοση που δημιουργήθηκε για να γιορταστούν τα 50ά γενέθλια του ρεκόρ του Carlo Abarth στο σιρκουί της Monza. Οι επισκέπτες της Φρανκφούρτης θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να θαυμάσουν μια ειδική έκδοση του 595 Yamaha Factory Racing series προετοιμασμένη αποκλειστικά για την έκθεση και για τον ταλαντούχο οδηγό μονοθεσίων F4 Mick Schumacher, ο οποίος αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth και επαναβεβαιώνει τη θέση της Abarth ως μάρκας που εκφράζει πιο πιστά από οτιδήποτε άλλο το πνεύμα των αγώνων, τις αξίες του σπορ και την επιθυμία διάκρισης. Στο επίκεντρο της ιστορίας και καρδιά όλων των μοντέλων που φέρουν το εμπορικό σήμα του Σκορπιού είναι ο κινητήρας 1.4 T-Jet, που είναι τόσο ευέλικτος, δυνατός κι αξιόπιστος ώστε να έχει επιλεγεί να εξοπλίσει όλα τα αυτοκίνητα δρόμου της Abarth, αλλά και εκείνα που ανταγωνίζονται σε πρωταθλήματα ενιαίου τύπου τα τελευταία 6 χρόνια. Οι επισκέπτες θα δουν μια ειδική έκδοση δημιουργημένη ειδικά για τη γερμανική έκθεση. 

Abarth 695 Biposto
Το 695 Biposto ξεχωρίζει για μια σειρά από έντονα, «μυώδη» εξωτερικά χαρακτηριστικά. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, για να μεγιστοποιήσει τη ροή του αέρα, με την προσθήκη ενός μεγάλου αεροδυναμικού βοηθήματος από ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω προφυλακτήρα που σμιλεύτηκε ώστε να μεγιστοποιηθεί η ροή του αέρα που μεταφέρεται στον εξαγωγέα από ανθρακονήματα και επιτρέπει την εγκατάσταση του συστήματος εξάτμισης Abarth by Akrapovic. Τα αποτελέσματα των δοκιμών στην αεροσήραγγα χρησιμοποιήθηκαν για να επανασχεδιάσουμε την πίσω αεροτομή, η οποία είναι τώρα πιο έντονη, ενώ έγιναν σκληρές δοκιμές για να εξασφαλιστεί η μέγιστη απόσβεση της θερμότητας από το σύστημα πέδησης με τις έξυπνα σχεδιασμένες ζάντες OZ 18” “ultra-light”. Τα φαρδύτερα μεταξόνια δημιούργησαν την ανάγκη υιοθέτησης ενός νέου κιτ για το αμάξωμα, με μεγαλύτερους θόλους για τους τροχούς και ειδικές πλευρικές «φούστες», επίσης με στοιχεία από ανθρακονήματα. Το αμάξωμα διαθέτει ένα μοναδικό χρωματισμό ματ "Grey Performance", στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές. Το εσωτερικό στιλ συνδυάζει την τεχνολογία με την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το πίσω "roll bar" είναι φτιαγμένο από την Poggipolini, διάσημη για τις πολύ υψηλής ακρίβειας μηχανικές κατασκευές. Ένα δίχτυ φορτίου είναι συνδεδεμένο με το roll bar για να φιλοξενούνται οι αποσκευές, ενώ οι ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων μεταφέρουν μια αγωνιστική αίσθηση και είναι κατασκευασμένες από τη Sabelt, παγκόσμιο ηγέτη στους αγώνες και τεχνικό συνεργάτη πολλών ομάδων και επαγγελματιών οδηγών. Η Sabelt έφτιαξε επίσης τα ανατομικά καθίσματα Abarth Corsa. Τα καθίσματα "Abarth Corsa by Sabelt" έχουν ένα κέλυφος από σύνθετο υλικό, επενδυμένα με Alcantara και δέρμα σε χρώμα τιτάνιου, με μοναδικά φινιρίσματα και χρώματα για την Abarth.
Οι επιδόσεις του Abarth 695 Biposto είναι εξαιρετικές. Ζυγίζει μόλις 997 κιλά και φιλοξενεί έναν κινητήρα 1.4 T-Jet, με απόδοση 190 ίππων για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο δρόμου, ενώ το αυτοκίνητο έχει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος (5.2 kg/HP) και την καλύτερη επιτάχυνση (από 0-100 km/h σε 5.9”) στην κατηγορία του. Η τελική ταχύτητά του είναι 230 km/h. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 στροφές και η μέγιστη ροπή είναι 250 Nm στις 3.000 στροφές. Η ειδική ισχύς των 139 ίππων/λίτρο είναι εκπληκτική και αξιοθαύμαστη και θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του. Τέλος, ένα κιβώτιο με dog ring, χειριστήρια που έρχονται από τους αγώνες και μπλοκέ διαφορικό με δίσκο και συμπλέκτη έχουν τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα νόμιμο αυτοκίνητο δρόμου. Το σύστημα λειτουργεί τόσο γρήγορα, ώστε οι έμπειροι οδηγοί δε χρειάζεται να χρησιμοποιούν το συμπλέκτη για να ανεβάσουν ταχύτητα.


Abarth 695 Biposto Record 
Στην ηλικία των 57 ετών ο Carlo Abarth αποφάσισε να σπάσει ένα νέο ρεκόρ, αυτό της επιτάχυνσης στην κατηγορία G, στην πίστα αγώνων της Monza. Δεν είχε αγωνιστεί για κάποιο διάστημα κι επειδή δεν έβρισκε τον κατάλληλο οδηγό, αποφάσισε να χάσει 30 κιλά του για να χωρέσει ο ίδιος μέσα στο στενό πιλοτήριο. Οι προσπάθειές του ανταμείφθηκαν τον Οκτώβριο του 1965: Το Fiat Abarth "1000 Monoposto Record" Class G 105 HP έσπασε το ρεκόρ επιτάχυνσης στο τέταρτο του μιλίου και στα 500 μέτρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Abarth είχε την άποψη πως «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού». Το Abarth 695 Biposto Record γιορτάζει τα 50ά γενέθλια αυτού του κατορθώματος. Χαρακτηρίζεται από το αποκλειστικό χρώμα "Modena Yellow" στολισμένο με στολισμένο με τελειώματα σε χρώμα τιτανίου "Tar Cold Grey" στον εμπρός προφυλακτήρα και τις χειρολαβές, εμαγιέ σήμα "695 Record" στα πλάγια και αλουμινένιο καπό. Στο εσωτερικό, τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένο πίνακα οργάνων, καθίσματα με κέλυφος από ανθρακονήματα και αριθμημένη πινακίδα. Οι επιδόσεις εξασφαλίζονται, για πρώτη φορά, από ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό είναι το τέλειο μίγμα των επιδόσεων, της κατασκευαστικής ποιότητας και της προσοχής στη λεπτομέρεια. Αυτή η περιορισμένη έκδοση, από την οποία κατασκευάστηκαν μόνο 133 αυτοκίνητα (όσα και τα ρεκόρ της μάρκας του Σκορπιού), φοράει επίσης ζάντες 18'', υπερμεγέθη φρένα Brembo και εξάτμιση Akrapovic. 


Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition
Έμφαση θα δοθεί επίσης και στο νέο Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition, μια ειδική σειρά που πηγάζει από την πολύτιμη συνεργασία του Σκορπιού και της Team Movistar Yamaha. Για να φτιάξουν αυτό το αυτοκίνητο, οι Abarth και Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους και το ρύθμισαν όπως μια αγωνιστική μοτοσικλέτα, εστιάζοντας στη δύναμη του κινητήρα (η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 140 ίππους σε 160), με φίλτρο BMC, αναρτήσεις και αμορτισέρ (εμπρός και πίσω αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD και ελατήρια Eibach), ζάντες 17” και τη συμβολική εξάτμιση Record Monza. Η Abarth ήταν πάντα το συνώνυμο των αγώνων στον παγκόσμιο χάρτη των κατασκευαστών της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα έτη 2015 και 2016 είναι ο Επίσημος Χορηγός και Επίσημος Προμηθευτής Αυτοκινήτου για την ομάδα FIM MotoGP Championship, με αναβάτες τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Το Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition θα είναι διαθέσιμο με έξι χρωματισμούς αμαξώματος. 


F4 ADAC single-seater
Η γκάμα στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του μονοθέσιου του Mick Schumacher για την F4. Το νέο ανερχόμενο ταλέντο των αγώνων έδειξε τεράστιες ικανότητες στο πρωτάθλημα ADAC Formula 4 Powered by Abarth Championship που οργανώθηκε από τη FIA για να προσφέρει στους νέους οδηγούς την ευκαιρία να ξεκινήσουν την 
 καριέρα τους με ένα πραγματικό μονοθέσιο. 

Το περίπτερο Abarth 
Το περίπτερο της Abarth αντανακλά τα στοιχεία του στιλ που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως το σήμα του σκορπιού στο κέντρο και το σλόγκαν, ότι «οι επιδόσεις είναι μια κατάσταση του μυαλού». Ο χώρος οριοθετείται από μια μεγάλη οθόνη που προβάλλει εμπνευσμένα αποσπάσματα από τα δυναμικά αυτοκίνητα σε δράση.
Μια περιοχή του περιπτέρου θα δείχνει μια επιλογή merchandising και αποκλειστικών αξεσουάρ Abarth που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Mopar. Τέλος, μέσα από φυλλάδια και υλικό αφιερωμένο στο περίπτερο, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα της FCA Bank, της εταιρείας χρηματοδοτήσεων που ειδικεύεται στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το