Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

35η Ανάβαση Πορταριάς : Με τον φακό .....


Η Ανάβαση Πορταριάς, μια από τις πιο αγαπημένες αναβάσεις της χώρας μας για οδηγούς και θεατές, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το διήμερο 26-27 Σεπτεμβρίου, έχοντας συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων και θεατών, με τον Κώστα Πατσουρέα να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. 
Η 35η Ανάβαση Πορταριάς, διοργανώθηκε ως είθισται από το τοπικό Αθλητικό Σωματείο "Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου" και αποτέλεσε τον 6ο γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Όπως τις περισσότερες φορές, έτσι και φέτος το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και αποτυπώθηκε εμπράκτως τόσο από τις 107 συμμετοχές, όσο και από την παρουσία θεατών στη διαδρομή.
Τον καλύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ο οποίος συμμετείχε στον αγώνα στο πλαίσιο της Formula Saloon Turbo, στην οποία φυσικά και επικράτησε, μετά από εξαιρετική εμφάνιση. Περνώντας στην καταγραφή των αποτελεσμάτων της εκάστοτε κατηγορίας, αφού όπως έχει πολλάκις αναφερθεί, στις αναβάσεις δεν υπάρχει γενική κατάταξη, στην Ομάδα Α επικράτησε ο Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Citroen Saxo), μετά από ενδιαφέρουσα μάχη με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106). Αμφότεροι κινήθηκαν ταχύτατα και παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά τα αυτοκίνητά τους υπάγονται στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα, κατέλαβαν τελικά τις δύο πρώτες θέσεις και στη γενική της Ομάδας Α, εκτός από αυτές της Ομάδας Α έως 2 λίτρα. Την τριάδα της Ομάδας Α, συμπλήρωσε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC), ενώ στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα τις θέσεις του βάθρου έκλεισε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport). 
Όσον αφορά στην Ομάδα Ν, η νίκη κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO VIII) χρειάστηκε να υπερβάλλει εαυτόν στο δεύτερο ανέβασμα και εντέλει να επικρατήσει του νεαρού Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza),  ο οποίος ήταν ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα. Η τελική διαφορά των 0,35 δλ. είναι ενδεικτική του μεγέθους της μάχης για τη νίκη. Από κοντά, ακολούθησε και ο Απόστολος Βιδούρης (Mitsubishi Lancer EVO IX) ο οποίος κατέκτησε την 3η θέση της κατάταξης της κατηγορίας. Στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα, η νίκη πέρασε στα χέρια του Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R), τον οποίο ακολούθησαν οι Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Κωνσταντίνος Τασούλας (Peugeot 106 S16), με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0,18 δλ. 
Στην Ομάδα ΕΕ ταχύτερος αποδείχθηκε ο νεαρός Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3), που έφτασε στη νίκη εμπρός από τους Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) και Βασίλη Καλκούνο (BMW M3). Ο Βασιλειάδης επικράτησε στην ΕΕ έως 2 λίτρα, όπου τον ακολούθησαν οι Γιώργος Πολίτης (Citroen AX) και Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort) σε μια κατηγορία με έντονο συναγωνισμό και πολύ θέαμα, από αξιόλογους οδηγούς. Στη Formula Saloon, πέραν της επίδοσης του Κώστα Πατσουρέα στην FSTurbo, στην κατάταξη της Saloon νικητής αναδείχθηκε ο Σγουρής Μπαλάσης (Toyota Corolla) και στην Saloon Turbo 2, επικράτησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Ολοκληρώνουμε την αναφορά μας στα αποτελέσματα του αγώνα, με την κατηγορία των Ιστορικών, που προσφέρει πάντα στους αγώνες πολλές συμμετοχές και όμορφα αυτοκίνητα, όπου τον ταχύτερο χρόνο στα Ιστορικά λοιπόν, σημείωσε με άνεση ο Γιώργος Κατσαρός με το Ford Escort RS 1600. 
Σημειώνεται, πως τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά, καθώς εκκρεμούν τα πορίσματα από τους τελικούς τεχνικούς ελέγχους σε ορισμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων, είναι η Ανάβαση Δερβενοχωρίων που έχει προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο 31 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου και θα ολοκληρώσει το αγωνιστικό ημερολόγιο του θεσμού για το 2015!













































































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα