Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Κορεάτες στην κορυφή της J.D. POWER .....


Η Hyundai & η Kia κατακτούν την κορυφή των non-premium μαρκών στη μελέτη αρχικής ποιότητας “JD Power 2015 U.S. Initial Quality StudySM (IQS)” της JD Power.
Οι Κορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάρει προβάδισμα στον τομέα της ποιότητας των καινούργιων αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως καταγράφει η σημαντική μείωση του αριθμού των προβλημάτων ανά 100 οχήματα (PP100), σύμφωνα με την “JD Power 2015 U.S. Initial Quality StudySM (IQS)”. Εν τω μεταξύ, οι 10 ιαπωνικές μάρκες συλλογικά υποχωρούν κάτω του μέσου όρου του κλάδου για πρώτη φορά στην ιστορία των 29 ετών της μελέτης. Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study) εξετάζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών της ιδιοκτησίας τους.
Συνολικά ο κλάδος σύμφωνα με τη μελέτη, βιώνει μια  βελτίωση  της τάξεως του 3% από έτος σε έτος στην αρχική ποιότητα, φθάνοντας κατά μέσο όρο στα 112 PP100 σε σύγκριση με 116 PP100 το 2014. Οι Κορεατικές μάρκες φθάνουν συλλογικά τα 90 PP100 κατά μέσο όρο, μια βελτίωση των 11 PP100 από το 2014.  Οι Ευρωπαϊκές μάρκες, με 113 PP100, ξεπερνούν τις Αμερικάνικες και τις Ιαπωνικές μάρκες, που φθάνουν στα 114 PP100. 
"Αυτή είναι μια σαφής στροφή στο πεδίο της ποιότητας" δήλωσε ο κ. Renee Stephens, Αντιπρόεδρος της JD Power στο κλάδο αυτοκινήτου της Αμερικής. «Για πολύ καιρό, οι ιαπωνικές μάρκες έχουν θεωρηθεί από πολλούς ως ο χρυσός κανόνας στην ποιότητα του οχήματος. Ενώ οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να κάνουν βελτιώσεις, βλέπουμε άλλες μάρκες, κυρίως Κορεατικές μάρκες, που πραγματικά επιταχύνουν τον ρυθμό βελτίωσης. Κορυφαίες εταιρείες όχι μόνο επιταχύνουν το ρυθμό των βελτιώσεων τους σε υπάρχοντα μοντέλα, αλλά εργάζονται πυρετωδώς από το λανσάρισμα των οχημάτων ακόμη για υψηλότερη ποιότητα και πιο διαισθητική σχεδίαση».
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τα συστήματα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας είναι τα πιο επιρρεπή σε προβλήματα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα συστήματα αναγνώρισης φωνής συχνά αναφέρονται ως προβληματικά, καθώς η πλειοψηφία των μοντέλων που περιλαμβάνονται στη μελέτη που διαθέτουν συστήματα αναγνώρισης φωνής λαμβάνουν 10 ή περισσότερα PP100 που σχετίζονται με αυτό το χαρακτηριστικό. Ο αριθμός των ιδιοκτητών που επιθυμούν την αναγνώριση φωνής στο νέο όχημά τους έχει αυξηθεί στο 67% το 2015 από 57% το 2013.
Στην κατάταξη της 2015 IQS, η Kia & η Hyundai κατακτούν την 1η & 2η θέση στις non-premium μάρκες με 86 PP100 & 95 PP100 αντίστοιχα.
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της μελέτης που η Kia κατακτά την κορυφή στις non-premium μάρκες στην αρχική ποιότητα ενώ η Hyundai βρίσκονταν και το 2014 στις πρώτες θέσεις της έρευνας.
Αντίστοιχα στις premium μάρκες την κορυφή κατέκτησε η Porsche στην αρχική ποιότητα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με βαθμολογία 80 PP100 και. 
Τις κορυφαίες πέντε μάρκες συμπληρώνουν η Jaguar (93 PP100) και η Infiniti (97 PP100). 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής