Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SsangYong TIVOLI .....


Στα μέσα Ιουλίου, η SsangYong ανακοίνωσε ότι επεκτείνει την παρουσία της στην κατηγορία των compact SUV με το λανσάρισμα της ισχυρής και οικονομικής diesel έκδοσης του TIVOLI, που καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Με την νέα αυτή άφιξη, στην γκάμα του μοντέλου, η εταιρεία προσδοκά να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία που, ήδη, διαγράφει, στην παγκόσμια αγορά, το νέο TIVOLI. 
• Ενίσχυση της γκάμας TIVOLI με έναν ισχυρό και οικονομικό σύγχρονο diesel κινητήρα 1,6 λίτρου (115 ps)
• Ο κινητήρας είναι βελτιστοποιημένος για να προσφέρει απόδοση και μεγάλη αυτονομία, αναβαθμίζοντας την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου
• Καθιστά το TIVOLI ιδανικό για όσους θέλουν να συνδυάσουν την υψηλή σχέση τιμής – αξίας με τη δυναμική οδική συμπεριφορά
• Εμπλουτίζει τις επιλογές του μοντέλου, που θα κορυφωθούν με την προσθήκη 4κίνητων εκδόσεων.
O κ. Johng-sik, CEO της SsangYong Motor Company δήλωσε: «Πέραν του πλήρους ανταγωνιστικού πακέτου που προσφέρει το TIVOLI, λόγω της προχωρημένης του σχεδίασης, της ασφάλειας και της υψηλής ποιότητας που προσφέρει, η νέα diesel έκδοση του μοντέλου είναι σχεδιασμένη να προσφέρει υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Απευθύνεται σε πελάτες που απολαμβάνουν ένα δυναμικό στυλ οδήγησης, ενώ επιθυμούν να το συνδυάσουν με προσιτό κόστος απόκτησης, αλλά και σύγχρονο design». 
Από τις αρχές του 2015, οπότε και παρουσιάστηκε, το νέο TIVOLI έχει ενισχύσει θεαματικά τις εγχώριες αλλά και παγκόσμιες πωλήσεις της SsangYong. Μόνο τον περασμένο Ιούνιο, η κορεάτικη φίρμα, πούλησε σχεδόν 12.500 μονάδες, εκ των οποίων οι μισές από αυτές αφορούν στο TIVOLI. Έτσι οι πωλήσεις του μοντέλου έχουν ξεπεράσει το στόχο των 5.000 μονάδων για 3 συνεχόμενους μήνες, ενώ τον Ιούνιο ξεπέρασαν και το φράγμα των 6.000 μονάδων μηνιαίως. Η SsangYong ξεπέρασε κάθε προηγούμενο (από το 2005), όσον αφορά στις εγχώριες μηνιαίες πωλήσεις, μέγεθος που εκπροσωπεί μια αύξηση της τάξης του 63,3% από τα νούμερα της προηγούμενης χρονιάς (2014). 
Ο νέος diesel κινητήρας e-XDi160, προδιαγραφών Euro 6, έχει εξελιχθεί για 3 χρόνια, προκειμένου να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία καυσίμου. Έχει ισχύ 115 ίππων, ροπή 300 Nm (διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ.), προσφέρει τελική πάνω από 180 χλμ./ώρα, ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνάνε τα 109 γρ./χλμ. (έκδοση 2WD, 6Μ/Τ), με τη βοήθεια και του συστήματος ISG (Idle Start Go). Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της AISIN. 
H γκάμα του μοντέλου θα εμπλουτιστεί και με τις εκδόσεις 4WD, τόσο σε βενζίνη όσο και σε diesel, που χρησιμοποιούν το σύστημα Smart 4WD που ελέγχει την κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα, από 0-50%, ανάλογα με τις οδικές και οδηγικές συνθήκες. Ειδικά για τις τετρακίνητες εκδόσεις, το νέο TIVOLI στον πίσω άξονα εξοπλίζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (multi-link), στοιχείο που αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια αλλά και την ποιότητα των οδικών του χαρακτηριστικών. 
Το νέο TIVOLI 1,6 diesel θα λανσαριστεί επισήμως στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Το νέο μοντέλο θα είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. 

5 Χρόνια πλήρης κάλυψη SsangYong!

Η Chevellas προσφέρει το TIVOLI και όλα τα μοντέλα της με το πρόγραμμα "5 Χρόνια Πλήρης Κάλυψη SsangYong" το οποίο περιλαμβάνει:
1. 5 Χρόνια Εγγύηση
2. 5 Χρόνια Δωρεάν Οδική Βοήθεια
3. 5 Χρόνια Δωρεάν Service (εξαιρείται το Actyon Sports)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το