Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally of Greece ....


Μετά από συνεχείς επαφές της Ομοσπονδίας μας με την εταιρεία Eurosport Events, promoter του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Rally της FIA, συμφωνήθηκε να μην καταβληθεί το αντίτιμο του παραβόλου του Ράλλυ Ακρόπολις του 2015, το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 250.000 €. 
Η Eurosport Events δεσμεύτηκε επίσης για την διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις του 2016 την οποία θα αναλάβει και πάλι η ΟΜΑΕ, με την σύμφωνη γνώμη/έγκριση της FIA.
Στην τελική αυτή απόφαση της Eurosport Events συντέλεσε κατ’ αρχήν η άριστη συνεργασία με την Ομοσπονδία μας, η σχέση εμπιστοσύνης που έχει δομηθεί τον τελευταίο χρόνο, η πεποίθηση ότι στο δύσκολο αυτό περιβάλλον μόνο η ΟΜΑΕ έχει τη δυνατότητα να διοργανώσει τον αγώνα και βεβαίως, οι πολιτικές και οικονομικές συνθήκες της χώρας μας.
Το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ στην συνεδρίαση της 14/7/2015, ομόφωνα αποφάσισε την τέλεση του αγώνα για το έτος 2015 καθώς επίσης την αποδοχή της πρότασης διεξαγωγής του αγώνα και για το 2016.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλοι μαζί, Πολιτεία, Ομοσπονδία, Φορείς και Χορηγοί, θα συνεισφέρουμε στην άρτια διοργάνωση του αγώνα, ο οποίος για πολλοστή φορά θα προβάλλει τη χώρα μας σε διεθνές επίπεδο.
Να σημειωθεί ότι το Ράλλυ Ακρόπολις 2014, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (www.repucom.net) είχε την παρακάτω τηλεοπτική προβολή σαν αθλητικό γεγονός παγκοσμίου ενδιαφέροντος:

• 93 διαφορετικά τηλεοπτικά κανάλια μετέδωσαν τον αγώνα, εκπέμποντας σε 160 χώρες σε όλον τον κόσμο 
• 362 διαφορετικές αναμεταδόσεις για μια χρονική περίοδο σχεδόν δύο βδομάδων
• 104 ώρες τηλεοπτικής αναμετάδοσης
• 32.500.000 τηλεθεατές

Σημειώστε επίσης ότι, όπως κάθε χρόνο συμβαίνει στο Ράλλυ Ακρόπολις, έτσι και φέτος, εκτός από τις αγωνιστικές ομάδες που συμμετέχουν στο αγώνα, χιλιάδες θεατές από την Ελλάδα και το εξωτερικό αναμένεται να επισκεφθούν τις περιοχές διεξαγωγής του αγώνα, και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο χωρίς ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον (9-11 Οκτωβρίου 2015).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ