Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 39 συμμετοχές η 1η Ανάβαση Καστανιάς .....


Λίγα μόλις 24ωρα μας χωρίζουν από την 1η Ανάβαση Καστανιάς, που συνδιοργανώνουν ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (ΣΜΑΚ) και η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας (ΑΛΠ). Ο αγώνας που προσμετράει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Αναβάσεων, συγκέντρωσε 39 δυνατές συμμετοχές, από όλη τη χώρα. Οι οδηγοί υπόσχονται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και να ανταμείψουν τους θεατές που θα βρεθούν στο βουνό για να τους χειροκροτήσουν. 
Όσον αφορά τις συμμετοχές, όλοι οι πρωταγωνιστές της Ομάδας Α δηλώνουν το παρών. Εκεί, ο πρωταθλητής των τελευταίων ετών, Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), που προηγείται στη βαθμολογία αναμένεται να παλέψει για την τρίτη του φετινή επιτυχία, ώστε να πλησιάσει πιο κοντά στην κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου. Ο Παναγιώτης Λιώρης με ίδιο αυτοκίνητο απέδειξε στον Αχλαδόκαμπο πως είναι ένας υπολογίσιμος αντίπαλος και θα προσπαθήσει να ντουμπλάρει τις φετινές του νίκες. Μην εκπλαγείτε, βέβαια, αν στην Καστανιά έχουμε κάποια έκπληξη στην Α. Ο Παναγιώτης Κύρκος, πρωτοπόρος στην Ομάδα Ν, θα συμμετάσχει με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII και σίγουρα θέτει ισχυρή υποψηφιότητα για επικράτηση.  Να απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία της Ομάδας Α έως 2 Λίτρα, εκμεταλλευόμενος παράλληλα την απουσία του Σπύρου Βοργιά, θέλει ο Κώστας Παπαχρήστος με Peugeot 106 S16. 
Στην Ομάδα Ν, αρκετοί από τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι απόντες. Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII), έχοντας κερδίσει την πρόσφατη Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου φαντάζει ως το φαβορί της κατηγορίας, αν και ο Ποσειδών Γορίτσας με Lancer Evo X δύσκολα θα …χαρίσει κάστανα. Στα «μικρά» της Ν, αναμένεται σπουδαία μάχη μεταξύ των Νικόλαου Ντούρα (Peugeot 206 RC), Πάρη Τασιόπουλου (Citroen Saxo VTS) και Κωνσταντίνου Ντέκα (Citroen Saxo VTS) που καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας. Στην Ομάδα Ε, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) θέλει να συνεχίσει και στην Καστανιά το νικηφόρο του σερί, αν και το έργο του είναι δύσκολο, καθώς απέναντί του θα έχει τον πολύπειρο Λεωνίδα Κύρκο επίσης με Ford Escort προδιαγραφών WRC. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Δημήτρης Λουκάς επιθυμεί διακαώς τη νίκη, που θα τον φέρει αυτομάτως στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς οι επικεφαλής απουσιάζουν. Ο Βολιώτης Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) καθώς και ο πρωτοπόρος του Κυπέλλου Αναβάσεων και Ταχύτητας Βορείου Ελλάδος, Λάζαρος Σκουλαριώτης (BMW E30) αναμένεται να είναι εκ των πρωταγωνιστών. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης με Toyota Corolla είναι το φαβορί, ενώ στα Turbo ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας με Mitsubishi Lancer Evo IX ανεβαίνει ως την Καστανιά για να …σπάσει τα χρονόμετρα!
Υπενθυμίζεται πως η μήκους 5.0 χιλιομέτρων διαδρομή, περιλαμβάνει 24 στροφές με μέση κλίση 10%. Το πρωί του Σαββάτου 25 Ιουλίου στις 08.00 θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων, ενώ στις 11.30 θα ξεκινήσουν οι χρονομετρημένες δοκιμές των οδηγών. Την Κυριακή 26 Ιουλίου, το μενού περιλαμβάνει τα δύο αγωνιστικά σκέλη, όπου οι οδηγοί θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο. Το πρώτο σκέλος είναι προγραμματισμένο για τις 11.30, με το δρόμο να κλείνει μία ώρα νωρίτερα για τους θεατές. 
Οι διοργανώτριες λέσχες, διευκολύνουν τους θεατές που θα βρεθούν στην Ανάβαση. Πιο συγκεκριμένα, την Κυριακή δύο λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα παραλαμβάνουν τους θεατές από το πάρκινγκ στον Πολύμυλο προκειμένου να τους ανεβάσουν στα διάφορα Κ της διαδρομής, μέχρι τη Ζωοδόχο. Μετά το τέλος του αγώνα, θα ακολουθήσει η αντίστροφη διαδρομή μέχρι τον Πολύμυλο. Η διαδικασία θα επαναληφθεί αρκετές φορές, μέχρι τις 10.30. 
Να σημειωθεί πως μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα συνεχίζουν για 1 χλμ σε χαλαρό ρυθμό για το χώρο του Park Ferme στη Ζωοδόχο Πηγή. Το μέρος που είναι γνωστό από το Μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής είναι μια γνωστή στάση της παλαιάς Εθνικής Οδού Κοζάνης-Θεσσαλονίκης σε υψόμετρο 1300 μέτρων. Εκεί υπάρχει η πηγή για φρέσκο νερό στον αυλόγυρο της εκκλησίας και αποτελεί μια όαση δροσιάς το καλοκαίρι μαζί με τις τοπικές ταβέρνες.
Θα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποδράσετε από την καθημερινότητα και να βρεθείτε στην όμορφη διαδρομή της Καστανιάς, ώστε να απολαύσετε το πλούσιο θέαμα που αναμένεται να προσφέρει η αφρόκρεμα των καλύτερων οδηγών της χώρας. 

Μη λείψει κανείς! 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ανάβασης, http://www.kastaniahillclimb.gr/


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ