Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2,82 lit / 100km σε ένα ταξίδι 13.498km !!!


Η Honda πέτυχε ένα νέο ΡΕΚΟΡ GUINNESS με τίτλο "Lowest Fuel Consumption – all 24 contiguous EU countries (για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων)", σημειώνοντας μέση κατανάλωση 2,82 lit / 100km σε ένα ταξίδι απόστασης 13.498km και διάρκειας 25 ημερών μέσα από 24 γειτονικές χώρες της Ε.Ε.
Πίσω από το τιμόνι ενός Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC σε όλο το ταξίδι κάθισαν δύο μέλη της ομάδας του τμήματος Ευρωπαϊκής Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) της Honda, οι Fergal McGrath και Julian Warren, οι οποίοι ανέλαβαν την πρόκληση να καταδείξουν τις περαιτέρω δυνατότητες οικονομίας του Tourer σε πραγματικές συνθήκες.
Η απόσταση που διάνυσαν είναι η αντίστοιχη του ταξιδιού από την έδρα τους στη Βρετανία μέχρι την Αυστραλία, σταματώντας μόνο εννέα φορές για ανεφοδιασμό. Το αυτοκίνητο πέτυχε κάτι απίστευτο, κατά μέσο όρο κάλυψε 1500km με κάθε ρεζερβουάρ καυσίμου, με συνολικό κόστος ταξιδιού μόλις 645 Ευρώ.
Η ομάδα ξεκίνησε το επικό οδικό ταξίδι της από το Aalst, Βέλγιο, τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, και διέσχισε την ήπειρο κινούμενη δεξιόστροφα. Η επιστροφή στο σημείο εκκίνησης έγινε την Πέμπτη, 25 Ιουνίου, καταγράφοντας απίστευτες τιμές κατανάλωσης που ξεπερνούν την επίσημη απόδοση του Tourer με 3,8 lit / 100km, πάνω από 25%.
Ο Fergal McGrath σχολιάζει: «Ήταν δύσκολο αλλά πραγματικά το απολαύσαμε, και το γεγονός ότι  κατοχυρώσαμε το νέο τίτλο στα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΡΕΚΟΡ GUINNESS επιβεβαιώνει ότι άξιζε τον κόπο. Ήταν μία τεράστια ομαδική προσπάθεια γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκόμενους για την αφοσίωση και υποστήριξή τους. Έχοντας περάσει τόσο χρόνο πίσω από το τιμόνι, ο Julian και εγώ είμαστε ευτυχείς που επιστρέφουμε στα γραφεία μας για λίγο!»



Ο επίσημος τίτλος των ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΡΕΚΟΡ GUINNESS είναι ‘Lowest Fuel Consumption – all 24 contiguous EU countries’, μετρημένη σε λίτρα / 100km και υπολογισμένη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Όπως ορίζουν οι κανόνες οι ίδιοι δύο οδηγοί πρέπει να βρίσκονται στο αυτοκίνητο ολόκληρο το ταξίδι, που για τους Fergal και Julian, συναδέρφους από το τμήμα Honda R&D, σήμαινε ότι έπρεπε να οδηγούν κατά μέσο όρο περίπου 600km - 7,5 ώρες, κάθε μέρα.
Ακολουθώντας τις αυστηρές και σχολαστικές οδηγίες, για να κατακτηθεί ένας τίτλος στα GUINNESS WORLD RECORDS απαιτούσε την είσοδο του αυτοκινήτου σε κάθε μία από τις 24 ώρες, τη συγκέντρωση αποδεικτικών στοιχείων όπως ημερολόγιο κατανάλωσης καυσίμου / χιλιομετρικής κάλυψης, ενδείξεις GPS, βίντεο και φωτογραφίες και υπογραφές ανεξάρτητων μαρτύρων που να αποδεικνύουν την αλήθεια των παραπάνω. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ακριβής παρακολούθηση της διαδρομής, ο χρόνος του ταξιδιού και η απόσταση, το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με ειδικό σύστημα καταγραφής που παρείχε η εξειδικευμένη στην τηλεματική στόλων και ανάκτηση κλεμμένων οχημάτων εταιρία TRACKER (τμήμα της Tantalum Corporation).
Σύμφωνα με τους κανόνες επίτευξης ενός ρεκόρ, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στάνταρ μοντέλο από κάθε άποψη, χωρίς εξειδικευμένες μετατροπές, ώστε να προσομοιώνει τις πραγματικές οδηγικές συνθήκες. Το εγχείρημα αξιολογήθηκε από ανεξάρτητους παρατηρητές στην αρχή και στο τέλος του. Ο ανεφοδιασμός γινόταν σε απλούς σταθμούς ανεφοδιασμού, και το ρεζερβουάρ γέμιζε πλήρως σε κάθε στάση για να μην παρέχεται κάποιο πλεονέκτημα βάρους. Επιπλέον, τα ελαστικά είχαν τις συνιστώμενες πιέσεις και η ευθυγράμμιση των τροχών ήταν σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές ώστε η εμπειρία να είναι ανάλογη με αυτή ενός μέσου πελάτη.



Οι δύο ερασιτέχνες οδηγοί της ομάδας, θέλησαν να δείξουν ότι υιοθετώντας μερικές απλές αλλά αποτελεσματικές τεχνικές οδήγησης οποιοσδήποτε μπορεί να πετύχει μία τόσο αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Απλά χρησιμοποίησαν κάποιες πολύ λογικές μεθόδους όπως προσεκτικό και λογικό προγραμματισμό διαδρομών, ομαλή οδήγηση και σταθερή χωρίς απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, πρόβλεψη των οδικών συνθηκών, απαλλαγή από περιττά βάρη και σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου σε όλες τις περιπτώσεις. 
Η ταχύτητα οδήγησης ήταν πάντα εντός νόμιμων ορίων και σύμφωνα με τις συνθήκες οδικής κυκλοφορίας.
Η Kate Saxton, Manager – Διευθύντρια Δημοσιών Σχέσεων της Honda Motor Europe Ltd σχολιάζει: «Είναι ένα απίστευτο επίτευγμα και η ομάδα πρέπει να είναι πολύ περήφανη για τις προσπάθειες που της χάρισαν αυτό το νέο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ GUINNESS. Η οδήγηση της αντίστοιχης απόστασης από τη Βρετανία μέχρι την Αυστραλία σε 25 μέρες είναι τεράστια πρόκληση που λίγοι θα αναλάμβαναν. Οι τιμές κατανάλωσης είναι εντυπωσιακές  – ιδιαίτερα με το δεδομένο ότι δεν πρόκειται για μικρό αυτοκίνητο αλλά ένα μοντέλο τουρισμού με κορυφαίο χώρο αποσκευών και τεράστια πρακτικότητα.»  
Οι 24 χώρες που κάλυψε η διαδρομή του Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC είναι με αλφαβητική σειρά οι εξής: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Δημοκρατία της Τσεχίας,  Ελλάδα, Εσθονία, Ιταλία, Ισπανία, Κάτω Χώρες, Κροατία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο,Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, και Φινλανδία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο