Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2,82 lit / 100km σε ένα ταξίδι 13.498km !!!


Η Honda πέτυχε ένα νέο ΡΕΚΟΡ GUINNESS με τίτλο "Lowest Fuel Consumption – all 24 contiguous EU countries (για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων)", σημειώνοντας μέση κατανάλωση 2,82 lit / 100km σε ένα ταξίδι απόστασης 13.498km και διάρκειας 25 ημερών μέσα από 24 γειτονικές χώρες της Ε.Ε.
Πίσω από το τιμόνι ενός Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC σε όλο το ταξίδι κάθισαν δύο μέλη της ομάδας του τμήματος Ευρωπαϊκής Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) της Honda, οι Fergal McGrath και Julian Warren, οι οποίοι ανέλαβαν την πρόκληση να καταδείξουν τις περαιτέρω δυνατότητες οικονομίας του Tourer σε πραγματικές συνθήκες.
Η απόσταση που διάνυσαν είναι η αντίστοιχη του ταξιδιού από την έδρα τους στη Βρετανία μέχρι την Αυστραλία, σταματώντας μόνο εννέα φορές για ανεφοδιασμό. Το αυτοκίνητο πέτυχε κάτι απίστευτο, κατά μέσο όρο κάλυψε 1500km με κάθε ρεζερβουάρ καυσίμου, με συνολικό κόστος ταξιδιού μόλις 645 Ευρώ.
Η ομάδα ξεκίνησε το επικό οδικό ταξίδι της από το Aalst, Βέλγιο, τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, και διέσχισε την ήπειρο κινούμενη δεξιόστροφα. Η επιστροφή στο σημείο εκκίνησης έγινε την Πέμπτη, 25 Ιουνίου, καταγράφοντας απίστευτες τιμές κατανάλωσης που ξεπερνούν την επίσημη απόδοση του Tourer με 3,8 lit / 100km, πάνω από 25%.
Ο Fergal McGrath σχολιάζει: «Ήταν δύσκολο αλλά πραγματικά το απολαύσαμε, και το γεγονός ότι  κατοχυρώσαμε το νέο τίτλο στα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΡΕΚΟΡ GUINNESS επιβεβαιώνει ότι άξιζε τον κόπο. Ήταν μία τεράστια ομαδική προσπάθεια γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκόμενους για την αφοσίωση και υποστήριξή τους. Έχοντας περάσει τόσο χρόνο πίσω από το τιμόνι, ο Julian και εγώ είμαστε ευτυχείς που επιστρέφουμε στα γραφεία μας για λίγο!»



Ο επίσημος τίτλος των ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΡΕΚΟΡ GUINNESS είναι ‘Lowest Fuel Consumption – all 24 contiguous EU countries’, μετρημένη σε λίτρα / 100km και υπολογισμένη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Όπως ορίζουν οι κανόνες οι ίδιοι δύο οδηγοί πρέπει να βρίσκονται στο αυτοκίνητο ολόκληρο το ταξίδι, που για τους Fergal και Julian, συναδέρφους από το τμήμα Honda R&D, σήμαινε ότι έπρεπε να οδηγούν κατά μέσο όρο περίπου 600km - 7,5 ώρες, κάθε μέρα.
Ακολουθώντας τις αυστηρές και σχολαστικές οδηγίες, για να κατακτηθεί ένας τίτλος στα GUINNESS WORLD RECORDS απαιτούσε την είσοδο του αυτοκινήτου σε κάθε μία από τις 24 ώρες, τη συγκέντρωση αποδεικτικών στοιχείων όπως ημερολόγιο κατανάλωσης καυσίμου / χιλιομετρικής κάλυψης, ενδείξεις GPS, βίντεο και φωτογραφίες και υπογραφές ανεξάρτητων μαρτύρων που να αποδεικνύουν την αλήθεια των παραπάνω. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ακριβής παρακολούθηση της διαδρομής, ο χρόνος του ταξιδιού και η απόσταση, το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με ειδικό σύστημα καταγραφής που παρείχε η εξειδικευμένη στην τηλεματική στόλων και ανάκτηση κλεμμένων οχημάτων εταιρία TRACKER (τμήμα της Tantalum Corporation).
Σύμφωνα με τους κανόνες επίτευξης ενός ρεκόρ, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στάνταρ μοντέλο από κάθε άποψη, χωρίς εξειδικευμένες μετατροπές, ώστε να προσομοιώνει τις πραγματικές οδηγικές συνθήκες. Το εγχείρημα αξιολογήθηκε από ανεξάρτητους παρατηρητές στην αρχή και στο τέλος του. Ο ανεφοδιασμός γινόταν σε απλούς σταθμούς ανεφοδιασμού, και το ρεζερβουάρ γέμιζε πλήρως σε κάθε στάση για να μην παρέχεται κάποιο πλεονέκτημα βάρους. Επιπλέον, τα ελαστικά είχαν τις συνιστώμενες πιέσεις και η ευθυγράμμιση των τροχών ήταν σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές ώστε η εμπειρία να είναι ανάλογη με αυτή ενός μέσου πελάτη.



Οι δύο ερασιτέχνες οδηγοί της ομάδας, θέλησαν να δείξουν ότι υιοθετώντας μερικές απλές αλλά αποτελεσματικές τεχνικές οδήγησης οποιοσδήποτε μπορεί να πετύχει μία τόσο αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Απλά χρησιμοποίησαν κάποιες πολύ λογικές μεθόδους όπως προσεκτικό και λογικό προγραμματισμό διαδρομών, ομαλή οδήγηση και σταθερή χωρίς απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, πρόβλεψη των οδικών συνθηκών, απαλλαγή από περιττά βάρη και σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου σε όλες τις περιπτώσεις. 
Η ταχύτητα οδήγησης ήταν πάντα εντός νόμιμων ορίων και σύμφωνα με τις συνθήκες οδικής κυκλοφορίας.
Η Kate Saxton, Manager – Διευθύντρια Δημοσιών Σχέσεων της Honda Motor Europe Ltd σχολιάζει: «Είναι ένα απίστευτο επίτευγμα και η ομάδα πρέπει να είναι πολύ περήφανη για τις προσπάθειες που της χάρισαν αυτό το νέο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ GUINNESS. Η οδήγηση της αντίστοιχης απόστασης από τη Βρετανία μέχρι την Αυστραλία σε 25 μέρες είναι τεράστια πρόκληση που λίγοι θα αναλάμβαναν. Οι τιμές κατανάλωσης είναι εντυπωσιακές  – ιδιαίτερα με το δεδομένο ότι δεν πρόκειται για μικρό αυτοκίνητο αλλά ένα μοντέλο τουρισμού με κορυφαίο χώρο αποσκευών και τεράστια πρακτικότητα.»  
Οι 24 χώρες που κάλυψε η διαδρομή του Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC είναι με αλφαβητική σειρά οι εξής: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Δημοκρατία της Τσεχίας,  Ελλάδα, Εσθονία, Ιταλία, Ισπανία, Κάτω Χώρες, Κροατία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο,Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, και Φινλανδία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής