Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 1ου Σκέλους .....


Έντονο συναγωνισμό είχαμε σε όλες τις Ομάδες στην 1η Ανάβαση Καστανιάς, στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις μάχες των οδηγών. Οι μικροκαθυστερήσεις δεν έλειψαν από το πρώτο μέρος του αγώνα, καθώς 3 αγωνιζόμενοι τέθηκαν εκτός, λόγω μηχανικής βλάβης.


Στην Ομάδα Α, ο χθεσινός πρωταγωνιστής των δοκιμών, Παναγιώτης Λιώρης αντιμετώπισε πρόβλημα μόλις στην πρώτη στροφή της Ανάβασης, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC έσβησε ξαφνικά. Έτσι, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μιχάλης Ευθυμίου επίσης με Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος, με τον Κωνσταντίνο Παπαχρήστο (Citroen Saxo VTS) να ακολουθεί πίσω του. Την τριάδα της Α συμπληρώνει ο Χρήστος Λάππας με το όμορφο Peugeot 106 Kit Car. Οι δύο αυτοί οδηγοί καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα. Τρίτος βρίσκεται ο Μίλτος Αγγλόπουλος με Citroen C2, αλλά απειλείται από τον Γιάννη Τασιόπουλο που οδηγεί Citroen Saxo VTS.


Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αν και εμφανίστηκε μουδιασμένος στις χθεσινές δοκιμές, εντούτοις σήμερα  αντεπιτέθηκε και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην Ομάδα Ν. Η διαφορά που τον χωρίζει από τον Ποσειδώνα Γορίτσα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X είναι μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο! Η μάχη στη Ν αναμένεται συναρπαστική στο β’ σκέλος. Τον τρίτο χρόνο έκανε ο Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16), ο οποίος δείχνει πολύ δυνατός. Ο νεαρός οδηγός δύσκολα θα χάσει την πρωτοπορία στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, καθώς η διαφορά των 3 δευτερολέπτων που τον χωρίζει από τον δεύτερο Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) του δίνει περιθώρια «χαλάρωσης» στο δεύτερο σκέλος. Την τριάδα συμπληρώνει ο Κωνσταντίνος Ντέκας με Citroen Saxo VTS.
Στην Ομάδα Ε, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδειξε και σήμερα την ανωτερότητά του, όντας ταχύτερος του Λεωνίδα Κύρκου. Αμφότεροι οι οδηγοί οδηγούν Ford Escort WRC και σίγουρα στο δεύτερος σκέλος ο Κύρκος θα παλέψει να καλύψει τη διαφορά του 1.5 δευτερολέπτου που τον χωρίζει από την κορυφή. Τον τρίτο χρόνο στην Ομάδα Ε έκανε ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) που παράλληλα προηγείται στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα. Πίσω του βρίσκεται ο Θανάσης Κουρνιάτης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ αρκετά πίσω τους βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Ζιάμπας (BMW E30) που ξεπέρασε τα χθεσινά προβλήματα.
Στα turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo VIII ήταν ταχύτερος  χτίζοντας διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Κώστα Πατσουρέα με Lancer ένατης γενιάς. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ