Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 1ου Σκέλους .....


Έντονο συναγωνισμό είχαμε σε όλες τις Ομάδες στην 1η Ανάβαση Καστανιάς, στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις μάχες των οδηγών. Οι μικροκαθυστερήσεις δεν έλειψαν από το πρώτο μέρος του αγώνα, καθώς 3 αγωνιζόμενοι τέθηκαν εκτός, λόγω μηχανικής βλάβης.


Στην Ομάδα Α, ο χθεσινός πρωταγωνιστής των δοκιμών, Παναγιώτης Λιώρης αντιμετώπισε πρόβλημα μόλις στην πρώτη στροφή της Ανάβασης, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC έσβησε ξαφνικά. Έτσι, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μιχάλης Ευθυμίου επίσης με Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος, με τον Κωνσταντίνο Παπαχρήστο (Citroen Saxo VTS) να ακολουθεί πίσω του. Την τριάδα της Α συμπληρώνει ο Χρήστος Λάππας με το όμορφο Peugeot 106 Kit Car. Οι δύο αυτοί οδηγοί καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα. Τρίτος βρίσκεται ο Μίλτος Αγγλόπουλος με Citroen C2, αλλά απειλείται από τον Γιάννη Τασιόπουλο που οδηγεί Citroen Saxo VTS.


Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αν και εμφανίστηκε μουδιασμένος στις χθεσινές δοκιμές, εντούτοις σήμερα  αντεπιτέθηκε και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην Ομάδα Ν. Η διαφορά που τον χωρίζει από τον Ποσειδώνα Γορίτσα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X είναι μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο! Η μάχη στη Ν αναμένεται συναρπαστική στο β’ σκέλος. Τον τρίτο χρόνο έκανε ο Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16), ο οποίος δείχνει πολύ δυνατός. Ο νεαρός οδηγός δύσκολα θα χάσει την πρωτοπορία στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, καθώς η διαφορά των 3 δευτερολέπτων που τον χωρίζει από τον δεύτερο Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) του δίνει περιθώρια «χαλάρωσης» στο δεύτερο σκέλος. Την τριάδα συμπληρώνει ο Κωνσταντίνος Ντέκας με Citroen Saxo VTS.
Στην Ομάδα Ε, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδειξε και σήμερα την ανωτερότητά του, όντας ταχύτερος του Λεωνίδα Κύρκου. Αμφότεροι οι οδηγοί οδηγούν Ford Escort WRC και σίγουρα στο δεύτερος σκέλος ο Κύρκος θα παλέψει να καλύψει τη διαφορά του 1.5 δευτερολέπτου που τον χωρίζει από την κορυφή. Τον τρίτο χρόνο στην Ομάδα Ε έκανε ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) που παράλληλα προηγείται στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα. Πίσω του βρίσκεται ο Θανάσης Κουρνιάτης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ αρκετά πίσω τους βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Ζιάμπας (BMW E30) που ξεπέρασε τα χθεσινά προβλήματα.
Στα turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo VIII ήταν ταχύτερος  χτίζοντας διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Κώστα Πατσουρέα με Lancer ένατης γενιάς. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...