Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 1ου Σκέλους .....


Έντονο συναγωνισμό είχαμε σε όλες τις Ομάδες στην 1η Ανάβαση Καστανιάς, στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις μάχες των οδηγών. Οι μικροκαθυστερήσεις δεν έλειψαν από το πρώτο μέρος του αγώνα, καθώς 3 αγωνιζόμενοι τέθηκαν εκτός, λόγω μηχανικής βλάβης.


Στην Ομάδα Α, ο χθεσινός πρωταγωνιστής των δοκιμών, Παναγιώτης Λιώρης αντιμετώπισε πρόβλημα μόλις στην πρώτη στροφή της Ανάβασης, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC έσβησε ξαφνικά. Έτσι, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μιχάλης Ευθυμίου επίσης με Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος, με τον Κωνσταντίνο Παπαχρήστο (Citroen Saxo VTS) να ακολουθεί πίσω του. Την τριάδα της Α συμπληρώνει ο Χρήστος Λάππας με το όμορφο Peugeot 106 Kit Car. Οι δύο αυτοί οδηγοί καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα. Τρίτος βρίσκεται ο Μίλτος Αγγλόπουλος με Citroen C2, αλλά απειλείται από τον Γιάννη Τασιόπουλο που οδηγεί Citroen Saxo VTS.


Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αν και εμφανίστηκε μουδιασμένος στις χθεσινές δοκιμές, εντούτοις σήμερα  αντεπιτέθηκε και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην Ομάδα Ν. Η διαφορά που τον χωρίζει από τον Ποσειδώνα Γορίτσα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X είναι μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο! Η μάχη στη Ν αναμένεται συναρπαστική στο β’ σκέλος. Τον τρίτο χρόνο έκανε ο Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16), ο οποίος δείχνει πολύ δυνατός. Ο νεαρός οδηγός δύσκολα θα χάσει την πρωτοπορία στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, καθώς η διαφορά των 3 δευτερολέπτων που τον χωρίζει από τον δεύτερο Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) του δίνει περιθώρια «χαλάρωσης» στο δεύτερο σκέλος. Την τριάδα συμπληρώνει ο Κωνσταντίνος Ντέκας με Citroen Saxo VTS.
Στην Ομάδα Ε, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδειξε και σήμερα την ανωτερότητά του, όντας ταχύτερος του Λεωνίδα Κύρκου. Αμφότεροι οι οδηγοί οδηγούν Ford Escort WRC και σίγουρα στο δεύτερος σκέλος ο Κύρκος θα παλέψει να καλύψει τη διαφορά του 1.5 δευτερολέπτου που τον χωρίζει από την κορυφή. Τον τρίτο χρόνο στην Ομάδα Ε έκανε ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) που παράλληλα προηγείται στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα. Πίσω του βρίσκεται ο Θανάσης Κουρνιάτης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ αρκετά πίσω τους βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Ζιάμπας (BMW E30) που ξεπέρασε τα χθεσινά προβλήματα.
Στα turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo VIII ήταν ταχύτερος  χτίζοντας διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Κώστα Πατσουρέα με Lancer ένατης γενιάς. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!