Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διεθνές συνέδριο για την ασφάλεια στην έδρα της Volvo .....


Το σημαντικότερο διεθνώς συνέδριο για την οδική ασφάλεια, το Διεθνές Τεχνολογικό Συνέδριο για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων, γνωστό ως ESV (Enhanced Safety of Vehicles), πραγματοποιείται για εφέτος στην έδρα της Volvo, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου. Η διεξαγωγή του στη μητρική πόλη της Volvo Cars σηματοδοτεί ουσιαστικά την επιστροφή της μέριμνας για την οδική ασφάλεια, ακριβώς εκεί που γεννήθηκε!
Το συνέδριο διοργανώνεται από τη NHTSA - National Highway Traffic Safety Administration (Εθνική Διεύθυνση Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων) των Η.Π.Α. κι έχει διεθνή χαρακτήρα, με συμμετοχή κυβερνήσεων, κατασκευαστών αυτοκινήτων, ακαδημαϊκών και άλλων εμπλεκόμενων φορέων από όλο τον κόσμο. Κύριο αντικείμενό του θα είναι η παρουσίαση επιστημονικών εργασιών, κυβερνητικών εκθέσεων και εργαστηρίων, με στόχο την αναβάθμιση της ασφάλειας των οχημάτων σε μια πιο εξελιγμένη βαθμίδα.


«Η εφετινή διεξαγωγή του συνεδρίου στη γενέτειρα της Volvo Cars, το Γκέτεμποργκ, ασφαλώς δεν είναι συμπτωματική, καθώς η Volvo είναι αδιαμφισβήτητη ηγέτις στο πεδίο της έρευνας για την ασφάλεια των οχημάτων. Είναι γνωστή η πάγια δέσμευσή μας για την εξέλιξη λύσεων ασφάλειας που θα εφαρμόζονται σε πραγματικές συνθήκες, σώζοντας ανθρώπινες ζωές. Απώτερος στόχος μας είναι η δημιουργία αυτοκινήτων που θα είναι αδύνατο να συγκρουστούν. Σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, με το Vision 2020 (Όραμα 2020) στοχεύουμε μέχρι το 2020, να έχουμε αναπτύξει την αναγκαία τεχνολογία ώστε μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα νέο Volvo. Έχουμε δημόσια δεσμευτεί για αυτό και είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι θα το πετύχουμε», τόνισε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars. 
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, η Volvo Cars θα πιστοποιήσει την ηγετική της θέση στον τομέα της ασφάλειας, συνεισφέροντας σε πολλά πεδία με διαφορετικό αντικείμενο. Μεταξύ άλλων, θα παρουσιάσει μελέτες για τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, την απόκριση του ανθρώπινου μυϊκού συστήματος σε συνθήκες που προηγούνται μιας σύγκρουσης, κατευθυντήριες οδηγίες για την αντιμετώπιση της απόσπασης της προσοχής του οδηγού και τα ατυχήματα που οδηγούν σε εκτροπή εκτός δρόμου. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα εκθέσει ακόμη τα νέα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνονται στο Νέο XC90, ενώ θα εκπροσωπηθεί σε μια πλήρη συνεδρίαση από τον Δρ. Πήτερ Μέρτενς.
Το 24ο Διεθνές Τεχνολογικό Συνέδριο για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων (ESV) φιλοξενείται από το SAFER, το κέντρο Οχημάτων και Κυκλοφοριακής Ασφάλειας. Θα πραγματοποιηθεί στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου 2015.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο