Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Volvo Trucks στο Reality Road .....


Η Volvo Trucks συνεχίζει τις πρωτότυπες προωθητικές της ενέργειες, αυτή τη φορά με ένα τηλεοπτικό ριάλιτι με την τραγουδίστρια Mapei.
Μέσα από μια εννεαήμερη οδική περιοδεία γύρω από την Ευρώπη, θα βιντεοσκοπήσει ένα νέο βιντεοκλίπ με τη σκηνοθέτρια Liza Minou Morberg. Το έργο τους βοηθά ένα φορτηγό Volvo, φορτωμένο με τον εξοπλισμό τους και ένας από τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου. 
Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στην τηλεοπτική σειρά «Reality Road».



Με το «Reality Road» θέλουμε να παρουσιάσουμε τη δύναμη των υπηρεσιών που προσφέρουμε» λέει ο Per Nilsson, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Volvo Trucks. «Προκειμένου ένα φορτηγό να παραμένει στην κυκλοφορία, οι υπηρεσίες οι οποίες συνδέονται με αυτό είναι εξίσου σημαντικές με το ίδιο το όχημα. Ταυτόχρονα, θέλουμε να δημιουργήσουμε τηλεοπτική ψυχαγωγία η οποία να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό. Απ' όσο γνωρίζω, είμαστε η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί ένα τηλεοπτικό ριάλιτι για σκοπούς marketing» λέει.
Στο ταξίδι αυτό, η Mapei συνοδεύεται από τη σκηνοθέτης Liza Minou Morberg, τον οδηγό του «Επικού Σπαγγάτου» Jens Karlsson, τη Sushi, ένα σκυλάκι ράτσας miniature schnauzer και ένα ειδικά σχεδιασμένο Volvo FH. Μέσα σε διάστημα εννέα ημερών, η ομάδα αυτή ταξιδεύει από τη Σουηδία στην Ιταλία, σε ένα ταξίδι που καλύπτει περισσότερα από 4.000 χιλιόμετρα.


Το τραγούδι «millionwaystolive» θα κυκλοφορήσει από το άλμπουμ της Mapei το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος.
«Μου αρέσει να ταξιδεύω και να έχω την ευκαιρία να συναντώ νέους ανθρώπους και πολιτισμούς. Και γι' αυτό ακριβώς μιλά και το τραγούδι «millionwaystolive», το να βρίσκεσαι στο δρόμο ελεύθερος να ταξιδεύεις. Αποτελεί το απόλυτο τραγούδι για να ταξιδεύεις με αυτοκίνητο» λέει η Mapei.
Σε αυτή τη σειρά, πέρα απ' το ότι παρακολουθούμε το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η Volvo Trucks, με πολλούς τρόπους, συνταξιδεύουμε με την Mapei η οποία με τη σειρά της μαθαίνει και αλληλεπιδρά με τον κόσμο των φορτηγών. Μεταξύ άλλων, τη βλέπουμε να ανεβαίνει στη σκηνή μαζί με καλλιτέχνες του drag show σε ένα οχηματαγωγό πλοίο προς την Πολωνία, να οργανώνει μια αυτοσχέδια συναυλία σε ένα προάστιο στο Παρίσι  και να συνοδεύει με το τραγούδι της την επίδειξη φορτηγού σε δύο ρόδες στο Βερολίνο.
Η σειρά αποτελείται από οκτώ επεισόδια συνολικά. Τα τρία πρώτα θα δημοσιευτούν στο κανάλι της Volvo Trucks στο YouTube, από τις 11 Ιουνίου !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ