Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Regularity - Made in Italy .....


Το δικό της ξεχωριστό τόνο έδωσε στην 14η έκδοση του Ράλλυ Ακρόπολις η κατηγορία Regularity. Στον αγώνα ακριβείας, έκαναν την εμφάνισή  τους αρκετές σπάνιες κατασκευές του παρελθόντος, δίνοντας την ευκαιρία στον κόσμο να απολαύσει αυτοκίνητα-αντίκες που δύσκολα βλέπει στην καθημερινότητα. Από τα 39 πληρώματα, τα 31 κατάφεραν να τερματίσουν, ύστερα από 42 χρονομετρήσεις και 920 χιλιόμετρα, στο ΟΑΚΑ.
Ιταλική επικράτηση είχαμε και στην κατηγορία Regularity, με τους Marcattilj-Gianmarino να εντυπωσιάζουν, συγκεντρώνοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Ο οδηγός του Porsche 911 2.0 SWB, στη δεύτερή του επίσκεψη στη χώρα μας πέτυχε το σκοπό του, που ήταν η νίκη, προκειμένου να μειώσει την ψαλίδα από την κορυφή του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. 


Το Αυστριακό δίδυμο των Michael και Sebastian Haberl, επίσης με Porsche 911, δεν κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά που απέκτησε στα μισά περίπου του αγώνα, τερματίζοντας δεύτερο. 


Το βάθρο συμπλήρωσαν οι πρώτοι Έλληνες, Χαρμάνης-Φουντεδάκης, με Lancia Flavia Coupe. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι περσινοί νικητές του αγώνα, Κατσαούνης-Μανσόλας με Volkswagen Golf. Στην πέμπτη θέση βρίσκουμε ένα πλήρωμα που έχει λάβει μέρος σε αρκετά Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις, τους Καρούμπα-Δαλκαφούκη, με ένα πανέμορφο Triumph 6. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Μουστάκας, έχοντας δίπλα του τον 11χρονο γιο του Νίκο. Μάλιστα, υπέπεσε σε λάθη, που του στέρησε ένα καλύτερο πλασάρισμα στη γενική κατάταξη. Δεν κατάφεραν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία οι Δ. Κουνέλης-Α. Κουνέλης (BLMC Mini), τερματίζοντας έβδομοι. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Παλαβίδης-Παλαβίδη (BLMC Mini), Λάμαρης-Κοτζιάς (Triumph TR3) και Μήλας-Μήλα με Morris Mini 850.

Ο θίασος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity μεταφέρεται στην Πολωνία στις αρχές Σεπτέμβρη!

Αναλυτικά οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών είναι οι εξής:

-Κατηγορία Ε: Χάρης Λάμαρης-Αλέξανδρος Κοτζιάς (Triumph TR3)
-Κατηγορία F: Michael Haberl-Sebastian Haberl (Ford Cortina Lotus)
-Κατηγορία G: Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino (Porsche 911 2.0 SWB)
-Κατηγορία H: Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (Mini 1300)
-Κατηγορία I: Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας (VW Golf)
-Κατηγορία J1: Stefan Vasile – Levente Dudi (Dacia 1310)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...