Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Regularity - Made in Italy .....


Το δικό της ξεχωριστό τόνο έδωσε στην 14η έκδοση του Ράλλυ Ακρόπολις η κατηγορία Regularity. Στον αγώνα ακριβείας, έκαναν την εμφάνισή  τους αρκετές σπάνιες κατασκευές του παρελθόντος, δίνοντας την ευκαιρία στον κόσμο να απολαύσει αυτοκίνητα-αντίκες που δύσκολα βλέπει στην καθημερινότητα. Από τα 39 πληρώματα, τα 31 κατάφεραν να τερματίσουν, ύστερα από 42 χρονομετρήσεις και 920 χιλιόμετρα, στο ΟΑΚΑ.
Ιταλική επικράτηση είχαμε και στην κατηγορία Regularity, με τους Marcattilj-Gianmarino να εντυπωσιάζουν, συγκεντρώνοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Ο οδηγός του Porsche 911 2.0 SWB, στη δεύτερή του επίσκεψη στη χώρα μας πέτυχε το σκοπό του, που ήταν η νίκη, προκειμένου να μειώσει την ψαλίδα από την κορυφή του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. 


Το Αυστριακό δίδυμο των Michael και Sebastian Haberl, επίσης με Porsche 911, δεν κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά που απέκτησε στα μισά περίπου του αγώνα, τερματίζοντας δεύτερο. 


Το βάθρο συμπλήρωσαν οι πρώτοι Έλληνες, Χαρμάνης-Φουντεδάκης, με Lancia Flavia Coupe. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι περσινοί νικητές του αγώνα, Κατσαούνης-Μανσόλας με Volkswagen Golf. Στην πέμπτη θέση βρίσκουμε ένα πλήρωμα που έχει λάβει μέρος σε αρκετά Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις, τους Καρούμπα-Δαλκαφούκη, με ένα πανέμορφο Triumph 6. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Μουστάκας, έχοντας δίπλα του τον 11χρονο γιο του Νίκο. Μάλιστα, υπέπεσε σε λάθη, που του στέρησε ένα καλύτερο πλασάρισμα στη γενική κατάταξη. Δεν κατάφεραν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία οι Δ. Κουνέλης-Α. Κουνέλης (BLMC Mini), τερματίζοντας έβδομοι. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Παλαβίδης-Παλαβίδη (BLMC Mini), Λάμαρης-Κοτζιάς (Triumph TR3) και Μήλας-Μήλα με Morris Mini 850.

Ο θίασος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity μεταφέρεται στην Πολωνία στις αρχές Σεπτέμβρη!

Αναλυτικά οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών είναι οι εξής:

-Κατηγορία Ε: Χάρης Λάμαρης-Αλέξανδρος Κοτζιάς (Triumph TR3)
-Κατηγορία F: Michael Haberl-Sebastian Haberl (Ford Cortina Lotus)
-Κατηγορία G: Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino (Porsche 911 2.0 SWB)
-Κατηγορία H: Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος (Mini 1300)
-Κατηγορία I: Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας (VW Golf)
-Κατηγορία J1: Stefan Vasile – Levente Dudi (Dacia 1310)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα