Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έντονη Δραστηριότητα Ο.Μ.Α.Θ. ......

Με έντονη παρουσία στην πλειοψηφία των διεξαχθέντων αγώνων της χώρας μας ανεξαρτήτως είδους αλλά και τοποθεσίας, το να απουσιάζουν οι αθλητές του Ομίλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας από τον τοπικό αγώνα μάλλον θα ηχεί ως ανέκδοτο και μάλιστα από τα πλέον κακόγουστα. 
Έτσι στο τοπικό ράλλυ Όθρυς ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας θα εκπροσωπηθεί από πέντε συνολικά που θα απαρτίζουν τρία πληρώματα σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.


Ξεκινώντας από την ΕΕ9 βρίσκουμε τους Παρασκευά-Χατζηάγγελακη με Suzuki Swift Gti που επιστρέφει σε αγώνες ράλλυ έπειτα από αποχή δύο ετών και μάλιστα από το Όθρυς του 2013.


Στην ΕΝ2 οι συνήθεις ύποπτοι Μιχαήλ-Κορίνθιος με Peugeot 106 έχοντας καταφέρει στα Τρίκαλα να σπάσουν την κακοδαιμονία που τους κυνηγούσε το 2014 επιστρέφουν σε μια από τις πιο δύσκολες κλάσεις του αγώνα έχοντας καταφέρει να λάμψουν στον περσινό αγώνα μέχρι την στιγμή της εγκατάλειψης του.
Μιλώντας για δύσκολες κλάσεις σίγουρα η Α6 είναι η δυσκολότερη και είναι αυτή στην οποία θα συμμετάσχει ο Ρέντης Άλκης.Ο έμπειρος συνοδηγός συνεχίζει το παράξενο φέτος ταξίδι του συμμετέχοντας στον τρίτο του αγώνα με τρίτο διαφορετικό οδηγό αυτοκίνητο αλλά και κλάση.Αυτή την φορά θα καθοδηγεί τον Πλάγο στην επιστροφή του στους αγώνες με Peugeot 106 μετά από πολυετή αποχή.
Αγώνες όμως αλλά και επιτυχίες είχαμε και το Σαββατοκύριακο που πέρασε.


Ξεκινώντας από την ανάβαση Κύμης ο Κώστας Ψιλιωτης με Ford Escort MKII αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα και δεν κατάφερε να μετουσιώσει την ταχύτητα των δοκιμαστικών του Σαββάτου σε αποτέλεσμα την Κυριακή.


Στα Drag Day της Λαμίας τώρα ο Μανώλης Χαλύφας με Seat Ibiza κατάφερε στην τρίτη του μόλις συμμετοχή σε αγώνα Dragster να ανέβει στο βάθρο της Index 14 καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση αφήνοντας τον Γρηγόρη Κορίνθιο με Seat Leon στην πέμπτη θέση που για μία ακόμα φορά πλήρωσε τους άκυρους χρόνους σε μια κατηγορία που η πρώτη θέση με την πέμπτη είχε διαφορά μόλις 0,047 δευτερόλεπτα.

Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας εύχεται στους αθλητές του καλό αγώνα και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τον φακό ...

 

Rally Δ.Ε.Θ. - Αποτελέσματα ...

Ως μια διοργάνωση που θα μείνει στην ιστορία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το "56ο Ράλλυ ΔΕΘ" που ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην Πλατεία Αριστοτέλους, με τους τελικούς νικητές Σωκράτη Τσολακίδη - Γιώργο Πολυζώη να σημειώνουν την όγδοη νίκη τους στον αγώνα, και κατακτούν τον τίτλο του πολυνίκη οδηγού αλλά και συνοδηγού στη διοργάνωση. Η εφετινή 56η έκδοση του αγώνα, στην οποία έλαβαν μέρος 40 πληρώματα μεταξύ των οποίων και 5 συνδυασμοί από τη γειτονική Βουλγαρία, ξεκίνησε με μια εντυπωσιακή γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Πλατεία Αριστοτέλους που προσέλκυσε πλήθος κόσμου όλων των ηλικιών, το οποίο είχε την ευκαιρία να απολαύσει την παρουσίαση των πληρωμάτων & την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή, η αγωνιστική δράση μεταφέρθηκε στο βουνό, με το φίλαθλο κοινό να δίνει βροντερό παρών στις ειδικές διαδρομές " Λιβάδι - Πετροκέρασα" & "Χολομώντα" για να παρακολουθήσει το άφθονο θέαμα που προσέφεραν οι συμμετέχοντες του τρίτο

17ο Grand Prix - Αζερμπαϊτζάν ...

Το 17ο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου από το ΑΝΤ1 ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής του αγώνα, ήταν ο Όσκαρ Πιάστρι, αλλά όχι εύκολα, αφού ένιωθε ασφυκτική πίεση από τον Σαρλ Λεκλέρκ, ενώ 3ος στο βάθρο ήταν ο Τζόρτζ Ράσελ, μετά από αδιανόητο ατύχημα των Πέρεζ - Σάινθ στη μάχη τους για την 3η θέση στον προτελευταίο γύρο. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 17ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ! Συγκρούσεις, ανατροπές, δράμα, προσπεράσεις και μονομαχίες για Όσκαρ, είχε ο 17ος αγώνας στο Μακού! Τελικός νικητής ο νεαρός Αυστραλός οδηγός της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος πήρε τη 2η νίκη της καριέρας του, χάρη σ’ ένα κυριαρχικό προσπέρασμα πάνω στο Σαρλ Λεκλέρκ, με τη Ferrari. Ο Πιάστρι φρέναρε οριακά από 350 km/h και βούτηξε στην εσωτερική στο τέλος της μεγάλης ευθείας των 2.2 km. Η μάχη των δύο κράτησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Λεκλέρκ εκκινούσε