Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν οι Φιλιππίδης- Παυλή Κορρέ .....


Έφτασαν στην πηγή αλλά δεν ήπιαν νερό οι Γιώργος Φιλιππίδης – Μαρία Παυλή Κορρέ στο δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το ασφάλτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος που ολοκληρώθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Ο οδηγός εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος στην άσφαλτο οδηγώντας στο όριο το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport, χάνοντας τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα. Ενός αγώνα ο οποίος σημαδεύτηκε από έντονο συναγωνισμό, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος.
Ο Φιλιππίδης ανέβαζε ρυθμό ειδική με ειδική με αποτέλεσμα να φιγουράρει στη δεύτερη θέση έπειτα από το πρώτο πέρασμα των ειδικών του Μπράλου και της Καλοσκοπής. Εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του μέχρι πρότινος πρωτοπόρου, Καμιτσάκη, ο 38χρονος οδηγός αναρριχήθηκε στην κορυφή, παρά τα δευτερόλεπτα που καθυστέρησε λόγω κλαταρισμένου ελαστικού στην τρίτη διαδρομή: «Λίγο πριν τα γρήγορα κομμάτια του Μπράλου μπήκαμε στην εσωτερική μιας στροφής περισσότερο από όσο θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός δεξί ελαστικό του Mitsubishi. Χάσαμε αρκετό χρόνο, ειδικά στις τελευταίες κατηφορικές στροφές», δήλωσε. 


Με σαφώς πληγωμένη ψυχολογία, οι Φιλιππίδης- Παυλή Κορρέ είδαν τους αντιπάλους τους να τους πλησιάζουν απειλητικά στην 4η ειδική, όμως αντιστάθηκαν σθεναρά στην επίθεση τους στην 5η, με αποτέλεσμα να μπούνε στην τελευταία υπερειδική διαδρομή του αγώνα, προηγούμενοι για μόλις 1.8 δευτερόλεπτα. Εκεί, υπέπεσαν σε λάθος το οποίο τους στοίχισε τη νίκη: «Στο πρώτο χιλιόμετρο του Αγίου Λουκά γλιστρήσαμε αρκετά με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε σε νησίδα, χάνοντας τη νίκη μέσα από τα χέρια μας. Αυτά όμως έχουν οι αγώνες», τόνισε ο οδηγός.
Αν και ο Φιλιππίδης δεν ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, εντούτοις δήλωσε ικανοποιημένος από τον αγώνα και από την επανασύνδεση με τη συνοδηγό του: «Ήταν ένα ενδιαφέρον ράλλυ με αρκετές εναλλαγές. Το γεγονός πως είχε 6 ειδικές διαδρομές έδωσε την αίσθηση πως κάναμε πολλά ράλλυ σπριντ μαζί. Με τη Μαρία Παυλή-Κορρέ δέσαμε αμέσως και όλα κύλησαν ομαλά. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος με αρκετές ανακατατάξεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Βελτιώσαμε την απόδοσή μας και είμαστε αισιόδοξοι για το αυριανό χωμάτινο σκέλος που προσμετράει ως ξεχωριστός αγώνας για το πρωτάθλημα».
Σήμερα το πλήρωμα ρίχνεται στη μάχη του χωμάτινου αγώνα, ο οποίος περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 81.34 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...