Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν οι Φιλιππίδης- Παυλή Κορρέ .....


Έφτασαν στην πηγή αλλά δεν ήπιαν νερό οι Γιώργος Φιλιππίδης – Μαρία Παυλή Κορρέ στο δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το ασφάλτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος που ολοκληρώθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Ο οδηγός εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος στην άσφαλτο οδηγώντας στο όριο το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport, χάνοντας τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα. Ενός αγώνα ο οποίος σημαδεύτηκε από έντονο συναγωνισμό, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος.
Ο Φιλιππίδης ανέβαζε ρυθμό ειδική με ειδική με αποτέλεσμα να φιγουράρει στη δεύτερη θέση έπειτα από το πρώτο πέρασμα των ειδικών του Μπράλου και της Καλοσκοπής. Εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του μέχρι πρότινος πρωτοπόρου, Καμιτσάκη, ο 38χρονος οδηγός αναρριχήθηκε στην κορυφή, παρά τα δευτερόλεπτα που καθυστέρησε λόγω κλαταρισμένου ελαστικού στην τρίτη διαδρομή: «Λίγο πριν τα γρήγορα κομμάτια του Μπράλου μπήκαμε στην εσωτερική μιας στροφής περισσότερο από όσο θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός δεξί ελαστικό του Mitsubishi. Χάσαμε αρκετό χρόνο, ειδικά στις τελευταίες κατηφορικές στροφές», δήλωσε. 


Με σαφώς πληγωμένη ψυχολογία, οι Φιλιππίδης- Παυλή Κορρέ είδαν τους αντιπάλους τους να τους πλησιάζουν απειλητικά στην 4η ειδική, όμως αντιστάθηκαν σθεναρά στην επίθεση τους στην 5η, με αποτέλεσμα να μπούνε στην τελευταία υπερειδική διαδρομή του αγώνα, προηγούμενοι για μόλις 1.8 δευτερόλεπτα. Εκεί, υπέπεσαν σε λάθος το οποίο τους στοίχισε τη νίκη: «Στο πρώτο χιλιόμετρο του Αγίου Λουκά γλιστρήσαμε αρκετά με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε σε νησίδα, χάνοντας τη νίκη μέσα από τα χέρια μας. Αυτά όμως έχουν οι αγώνες», τόνισε ο οδηγός.
Αν και ο Φιλιππίδης δεν ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, εντούτοις δήλωσε ικανοποιημένος από τον αγώνα και από την επανασύνδεση με τη συνοδηγό του: «Ήταν ένα ενδιαφέρον ράλλυ με αρκετές εναλλαγές. Το γεγονός πως είχε 6 ειδικές διαδρομές έδωσε την αίσθηση πως κάναμε πολλά ράλλυ σπριντ μαζί. Με τη Μαρία Παυλή-Κορρέ δέσαμε αμέσως και όλα κύλησαν ομαλά. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος με αρκετές ανακατατάξεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Βελτιώσαμε την απόδοσή μας και είμαστε αισιόδοξοι για το αυριανό χωμάτινο σκέλος που προσμετράει ως ξεχωριστός αγώνας για το πρωτάθλημα».
Σήμερα το πλήρωμα ρίχνεται στη μάχη του χωμάτινου αγώνα, ο οποίος περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 81.34 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)