Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αποστολή εξετελέσθη για Παπανικολάου-Αντωναίο ......


Στον Πύργο ξεκίνησε η φετινή περιπέτεια για τον Ίαν Παπανικολάου. Έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Δημήτρη Αντωναίο, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του ως συνοδηγός, ο νεαρός οδηγός συμμετείχε στο 36ο Ολυμπιακό Ράλλυ που άνοιξε την αυλαία του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ! Ο κόσμος κατέκλυσε τις ειδικές διαδρομές της Ηλείας, παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Το Ολυμπιακό Ράλλυ θα λειτουργούσε εξ’ αρχής ως αγώνας προσαρμογής για το πλήρωμα. Ο Παπανικολάου άφησε το Nissan Micra Kit Car με το οποίο αγωνίστηκε πέρυσι, αποκτώντας ένα Toyota Yaris. Παρά τη σύντομη δοκιμή που είχε με το νέο του όπλο λίγες ημέρες πριν τον αγώνα, δεν εξοικειώθηκε πλήρως με αυτό κι έτσι ο εναρκτήριος αγώνας του πρωταθλήματος θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για περαιτέρω προσαρμογή, τόσο με το Toyota, όσο και με το νέο του συνοδηγό. Η αρχή έγινε το Σάββατο το βράδυ με τη φαντασμαγορική πανηγυρική εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία του Πύργου. Την Κυριακή, το πρώτο πέρασμα από τον Λάλα έφερε το πλήρωμα στην πέμπτη θέση της Α5, θέση διόλου άσχημη αν αναλογιστεί κανείς το νέο αυτό ξεκίνημα!


Οι συνθήκες που επικρατούσαν στις ειδικές αν και δεν ήταν οι καλύτερες, ευνοούσαν τον Παπανικολάου, ο  οποίος έχει συναντήσει παρόμοιες καταστάσεις στους εκτός δρόμου αγώνες που έχει βρεθεί: «Η κατάσταση στις ειδικές ήταν άκρως μεταβαλλόμενη. Όταν έβρεχε, το τερέν γλιστρούσε αρκετά, ενώ όταν σταματούσε, η ειδική στέγνωνε. Μας άρεσε πολύ όμως καθώς έχουμε και μια προτίμηση στο λασπωμένο έδαφος, απομεινάρι από τους αγώνες 4x4» δήλωσε. 
Από τα μέσα της δεύτερης ειδικής διαδρομής, το πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάκουε στις διαταγές του οδηγού, με αποτέλεσμα το μικρό, αλλά θαυματουργό Toyota Yaris να επιστρέψει λαβωμένο στο Service Park: "Το πρόβλημα με το κιβώτιο ξεκίνησε από το πρώτο πέρασμα της Φολόης. Μετά τα μέσα της ειδικής δουλεύαμε μόνο με τρίτη και πέμπτη ταχύτητα. Στο σέρβις, η ομάδα του Πέτρου Παπαδόπουλου έκανε το καλύτερο δυνατόν, ώστε το πρόβλημα να επιδιορθωθεί", δήλωσε ο Ίαν Παπανικολάου. Το πλήρωμα, έχοντας δέσει ακόμη περισσότερο και έχοντας ως στόχο να επιτεθεί στο δεύτερο πέρασμα, μπήκε με άγριες διαθέσεις στο δεύτερο loop. Στα πρώτα όμως χιλιόμετρα της τρίτης ειδικής, το κιβώτιο ταχυτήτων είχε διαφορετική άποψη. Οι Παπανικολάου-Αντωναίος παρ’ ότι ολοκλήρωσαν την ειδική, δεν κατάφεραν να συνεχίσουν την προσπάθειά τους, καθώς στο κιβώτιο έμπαινε μόνο η τρίτη ταχύτητα. 
Παρά το γεγονός πως ο στόχος που ήταν ο τερματισμός δεν ήρθε, μόνο θετικός είναι ο απολογισμός για το δίδυμο! 


Έδεσε ακόμη πιο πολύ ως πλήρωμα και εξοικειώθηκε ακόμη περισσότερο με το Toyota Yaris, όπως τόνισε ο οδηγός: «Με τον Δημήτρη όλα κύλησαν πολύ καλά, λαμβάνοντας υπόψη πως ήταν η πρώτη του επίσημη επαφή με το χώρο. Προσαρμόστηκε στο κλίμα γρήγορα και συνεργαστήκαμε άψογα, ειδικά στον δεύτερο Λάλα όπου όμως το πρόβλημα μας έκοψε το ρυθμό που είχαμε. Όσον αφορά το νέο αυτοκίνητο, οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Είναι στα μέτρα μου το αυτοκίνητο και λειτουργεί όπως ακριβώς το θέλω. Το συνηθίζω με γρήγορους ρυθμούς και πιστεύω στον επόμενο αγώνα, αφού κάνουμε κάποιες δοκιμές και ρυθμίσεις, θα είμαστε ακόμη πιο έτοιμοι».
Η επόμενη εμφάνιση των Παπανικολάου-Αντωναίου είναι προγραμματισμένη για το Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 23 και 24 Μαΐου, καθώς πέρυσι η διοργάνωση ήταν εξαιρετική: «Η οργάνωση και ο αγώνας μας είχαν κερδίσει από πέρσι οπότε δε μπορούσαμε να μη έχουμε τον αγώνα στα σχέδια μας. Θα θέλαμε πολύ να βρισκόμαστε και στη Λαμία, αλλά είναι δύσκολο εκτός αν βρεθεί η απαραίτητη υποστήριξη», υπογράμμισε ο Παπανικολάου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...