Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντιδράσεων συνέχεια .....


Κύριοι,

ο σκοπός και το όνειρο των αγωνιζομένων, και γι αυτό παλέψαμε, ήταν η δημιουργία μίας ομοσπονδίας η οποία θα λειτουργεί προς όφελος των αγωνιζομένων και των λεσχών. Πράγμα το οποίο και δυστυχώς δεν επιτευχθεί.
Μέχρι στιγμής το κύριο μέλημά σας είναι να εισπράττετε χωρίς να ανταποδίδετε και αναφερόμαστε φυσικά στα τελευταία γεγονότα και ανακοινώσεις στις οποίες προβήκατε.
Πρώτον, δώσατε από το ταμείο της Ο.Μ.Α.Ε. – το ταμείο των αγωνιζομένων, 170.000€  προκειμένου να καλύψετε χρέος ιδιωτικής εταιρείας με την ελπίδα ότι ΘΑ (και ΑΝ) τα  πάρετε πίσω από το κονδύλιο που σας έχει προϋπολογιστεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Γιατί;
Δεύτερον , αυξήσατε το παράβολο συμμετοχής , προκειμένου να καλύψετε λάθος ενέργειες που είχατε κάνει (πινακίδες ΕΛΠΑ).
Τρίτον ,αποφασίσατε να εξαλείψετε  την μέχρι πρότινος δωρεάν παροχή του σένσορα χρονομέτρησης. Και σαν να μην έφτανε αυτό αφήσατε τον τρόπο χρονομέτρησης στην οικονομική ευχέρεια των λεσχών , δίνοντας σε αυτές τον ρόλο του κακού ,γυρνώντας το άθλημα πολλά χρόνια πίσω. Γιατί;
Τέταρτον και τελευταίο, με το πρόσχημα της βάσης δεδομένων ή αν θέλετε τον έλεγχο της νομιμότητας των αγωνιστικών αυτοκινήτων θεσπίσατε τα καινούρια Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας τα οποία φυσικά και πρέπει πάλι να πληρώσει ο αγωνιζόμενος.
Ακόμα και αυτό που είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε , δεν είστε ικανοί να το παρέχετε παρά μόνο το χρεώνετε από 30-70€. Γιατί;

Θα μας πείτε τελικά τι ακριβώς προσφέρετε σε μας τους Έλληνες αγωνιζόμενους, εκτός φυσικά από το να ζητάτε λεφτά;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...